۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

آقاي قاليباف! چرا از «آقا» نمي پرسيد؟ / روز تنفيذ احمدي نژاد را «عزاي ملي» اعلام كنيم!

آقاي قاليباف! چرا از «آقا» نمي پرسيد؟

اينها بخشهايي است از سخنان دكتر محمدباقر قاليباف شهردار اصولگرا و ولايت مدار تهران، كه به تازگي روي يوتيوب و سايتها منتشر شده است:

{ فضای سیاست، فضای کثیفی است، حتی منی که حالم از سیاست به هم می خورد، همین الان در این فضای کثیف حرکت می کنم. اگر من بیایم از دزدی هایی که در شهرداری آقای احمدی نژاد شده بگویم که از کارچاق کن هایی که آقای احمدی نژاد داشته، الان آن کارچاق کن شده استاندار ایشان. کردان کجا آدم اصولگرا است؟ کارهایی که کرده الان گندش در آمده. حتی بچه اش و زنش هم نمی خواستند ببیندش که باباش هم قبلا چه غلطی کرده و حالا فهمیده. حالا مدرک تحصیلی اش هم به جهنم. آقای رحیمی بسیار بدتر از کردان است. آقای امیر احمدی گفته که آقای احمدی نژاد با ذلت به دنبال مذاکره با امریکاست. اینهایی که گفته می شود، شعار مبارزه و مخالفت با آمریکا، همه اش کذب و دروغگویی است. پرفسور مولانا، بورسیه پنتاگون است. من نوار آقای مشائی را می آورم. مشایی منافق بود و همسرش هم جزء منافقین بوده و بعدها که بازجوی او در زندان می شود با همسرش ازدواج می کند. "آقا" همان موقع گفتند مشایی را نگذار رییس میراث فرهنگی و گردشگری. آقای احمدی‌نژاد اول حکم مشایی را داد در رادیو خواندند بعد آمد پیش "آقا". یکی از وزرای رئیس جمهور، همسر فرانسوی دارد. وزیر شما امروز درکابینه شُرب خمر می کند. همان روزی که قرار شد من این حرفها را بزنم تا ته حرفهایم را می زنم. ما بچه انقلاب و نظام هستیم. احمدی نژاد حتی یک روز سابقه ی قبل از انقلاب ندارد، حتی یک سیلی در راه انقلاب نخورده است، اگر بوده بیاید بگوید کجا. احمدی نژاد جبهه و جنگ را اصلا ندیده؛ اگر یک روز در جبهه بود تاحالا هزار بار گفته بود. اگر «آقا» از احمدی نژاد دفاع نکرده بودند، تاحالا بارها مجلس هشتم طرح عدم کفایت احمدی نژاد را وسط آورده بود. به شما بگویم «آقا» آبروی خودش را برای دولت گذاشته و این قدرت احمدی نژاد نیست، خوبی او نیست، حمایت «آقا» از ایشان است.

ما در جایی قرار گرفته ایم که از یک طرف بی دینی و از طرف دیگر تحجر و کثافت کاری را داریم و حرکت کردن را
سخت می کند.}

***

از دكتر قاليباف مي پرسم:

1- شما اين سخنان را در يك جمع خصوصي گفته ايد و قرار گذاشته ايد يك روزي «تا ته حرفها» را بزنيد. آيا آن روز فرا نرسيده؟ آيا نمي بينيد انقلابي كه به وصيت بنيانگذارش قرار بود «به دست نااهلان و نامحرمان نيفتد» به دست مبارك «آقا» به نااهل ترين و دروغگوترين و منحرف ترين افراد سپرده شده و «آقا» از آنها حمايت مي كند؟ چرا شما نشستيد و گذاشتيد انقلاب به دست نااهلاني چون احمدي نژاد و مشائي و كردان و رحيمي و ديگران بيفتد و سكوت كرديد؟ آيا اين سكوت، نشانه ذلت نيست؟ كجاست آن شجاعت شيربچه هاي جبهه؟ كجاست آن عهدي كه با خميني و شهيدان و همسنگرانتان بستيد كه جلوي انحراف انقاب را بگيريد؟ چرا از «آقا» نمي پرسيد چرا با انقلاب و ميراث خميني، چنين قمار كثيفي كرد؟ چرا نمي پرسيد به كدامين گناه، فرزندان پاك اين مرزو بوم را در اختيار مزدوران عرب و لبناني قرار دادند تا با تجاوز به آنها و شكنجه هاي وحشيانه، اعتراض آرام مردم را با مشت آهنين سركوب كنند؟

2- من با شما مخالفم كه ما در جايي بين «بي ديني» و «تحجر و كثافتكاري» قرار گرفته ايم. اتفاقا" مخالفان دولت و حاكميت كودتايي، از فرزندان سالم و پاك انقلاب 57 هستند كه به احياي ارزشهاي آن قيام كرده اند. آقايان موسوي و خاتمي و كروبي «نماد» آن ارزشهاي راستين هستند و ميليونها طرفداران جنبش سبز، فرزندان راستين ايران پاك هستند. اتفاقا" دعوا، دعواي اخلاق و كثافتكاري است. دعواي امانت و خيانت است. دعواي حق و باطل است و «آقا» با تمام هيمنه و قدرتش، پشت همان جريان به زعم شما كثيفي ايستاده اند كه شرب خمر مي كنند، منافق بوده اند، دزدي مي كنند و... اگر حرف شما درست باشد كه ما در جايي قرار گرفته ايم بين «بي ديني» و «تحجر و كثافتكاري»، معلوم است «آقا» حتي به وظيفه خطير حفظ دين هم عمل نكرده اند! آيا هنوز ايشان را «ولي» و آقاي خود مي دانيد؟ آيا همين سخنان، دلايل محكمي براي اسقاط شرايط رهبري و مرجعيت و حتي «مسلماني» در آقاي شما نيست؟ شما تا كي مي خواهيد به سكوت خود ادامه دهيد و «ته آن حرفها» را نزنيد؟ و براي رعايت كدام مصلحتي واجبتر از اصل دين و واجبتر از اصل انقلاب سكوت مي كنيد؟ اما اگر بپذيريم نظر شما درست است كه يك طرف «بي ديني» است و در طرف ديگر (كه «آقا» و احمدي نژاد ايستاده اند) «تحجر و كثافتكاري» وجود دارد، نسل من «بي ديني» را بر آن مسلماني منحرف و فاسد ترجيح مي دهد. اگر دين و مسلماني همان رفتارهاي حقير و دزديها و دروغهاي افرادي مثل احمدي نژاد و حمايتهاي «آقا» از آنهاست، بگذاريد آنها «نماد دين» باشند و مثل تمام اين سالها، مخالفان خود را بي دين بخوانيد.

3- آقاي دكتر قاليباف يك روز بنشينيد و از «آقا» چند سئوال بپرسيد و اگر به حجت عقلي نرسيديد، زودتر به نتيجه اي عمل كنيد كه منصفان و خردمندان بدان رسيده اند. از ايشان چرا «آقا» آبروي خود را هزينه فرد حقيري مثل احمدي نژاد كرده كه به قول شما نه انقلابي بوده، نه اهل جنگ و جبهه است و بسياري از وزيران و منصوبين او در دولت نهم، چنان فسادها و انحرافاتي داشته و دارند؟ آيا اينها دليل «عقلانيت» و «خبيري» و جزو «تدبيرهاي» مقام رهبري است؟ آقاي خامنه اي از شرايط رهبري نظير عدالت، بي طرفي، سلامت نفس و سلامت روحي و عقلي «ساقط» شده اند و علاوه بر به قول شما «آبروي خودشان»، دارند دين و مردم را نيز به پاي قدرت طلبي شان قرباني مي كنند. آيا همه اين دلايل كافي نيست مجلس خبرگان به وظيفه قانوني اش براي عزل «آقا» از جايگاه خطير رهبري عمل كند؟ اگر مجلس خبرگان خود «منصوب» حضرت آقاست و جرأت مقابله با ايشان را ندارد و نم تواند به وظايف قانونيش عمل كند، آيا همين دلايل شما را به حجّيت شرعي و عقلي نمي رساند كه «آقا» از شرايط رهبري ساقط شده اند؟ شما دليل اينهمه عملكرد خسارتبار و دليل حمايت از اين شيادان و آدمكشان را از خود حضرت «آقا» بپرسيد و اگر به حجت عقلاني نرسيديد، به «تكليف خود» عمل كنيد و به سهم خودتان «نگذاريد انقلاب و مردم به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد». در «يوم احساب» دليل بي عملي و انفعال شما و ما را از خود شما و ما پرسش مي كنند نه از «آقا». اين را به ساير دوستان ولايت مدار خود نيز بگوييد تا با اين بهانه از خود رفع مسئوليت نكنند. همه ما مسئوليم در مقابل انحراف و فساد و باطل بايستيم.

--------------------------------------------------

روز تنفيذ احمدي نژاد را «عزاي ملي» اعلام كنيم!

قبل نوشت: براي دوستاني كه نمي دانند هربار توضيح مختصري مي دهم تا دليل آزادي صدا و قلم مرا كه هنوز در ايرانم، به حساب سعه صدر(!) نظام نگذارند و دچار خطا نشوند. اين نظام و كودتاچيان خونريز، تحمل هيچ صدايي را ندارند و پيشاپيش همه صداها را خاموش و دربند كرده اند. من و خانواده ام از 23 خرداد تا امروز، خانه به دوشيم تا بتوانم بدون خطري براي خانواده ام، در جنبش آگاهي بخشي و حقيقت گويي سهم خود را ادا كنيم. چهلمين روز آوارگي در وطن را در وبلاگم شرح داده ام. ساير يادداشتهاي اين آوارگي براي بيان حقيقت و گريز از دست مأموران نايب امام زمان(!) را در وبلاگم با تيتر «تخته پاره بر موج» نوشته ام. پس آزادي اين قلم و صدا را به حساب صبوري رژيمي نگذاريد كه به كمترين اعتراضات، با گلوله پاسخ گفته و دستش به خون عزيزان ما آلوده است.

***

روز تنفيذ حكم احمدي نژاد، رئيس جمهوري منصوب رهبري، سياه ترين روز تاريخ معاصر ما خواهد بود. روزي است كه رهبر با دست آلوده به خونش، حكم رياست جمهوري «مادام العمري» را به احمدي نژاد اعطاء مي كند و با اين كار، بر خلاف انتخاب ملت و خواست مردم، يكي از شيادترين و دروغگوترين كساني را به مسند رياست جمهوري مي نشاند كه تاريخ معاصر ما به خود نديده است.

روز تنفيذ احمدي نژاد، باعث نزديكي موقتي ميان خيلي از ما ايرانيان از آقاي خامنه اي بگيريد تا آقاي موسوي و خاتمي و از بسيجي و دانشجو بگيريد تا طلبه و مراجع تقليد و ديگران خواهد بود. زيرا آن روز براي گروههاي مختلف، يك روز سياه و مصيبت بار خواهد بود و همگي، البته هر كدام به دلايلي مي توانند عزادار باشند:

1- روز تنفيذ احمدي نژاد، براي مردم و انقلابيون اصيل و وطن دوستان و ايران دوستان و همه و همه دوستداران سرزمين ايران، روز سياهي خواهد بود؛ زيرا «رأي مردم» رسما" قرباني مي شود. زيرا احمدي نژاد و سايد كودتاچيان با سياستهاي مطلقا" غيرمعقول و ماجراجويانه خود، ايران را به مهلكه نيستي و نابودي خواهند برد. اگر غربيها از حقوق بشر ما ايرانيها بگذرند ( كه نگذشته اند و خبر تظاهرات مردم جهان در حمايت از ايرانيان مؤيد اين مدعاست)، اما از حقوق بشر شهروندان خود نمي گذرند و بابت ماجراجوئي هاي اتمي نظام، هر احتمالي منجمله احتمال بروز فاجعه و جنگ دور از ذهن نيست. هيچ ايراني واقعي و انسان باوجداني، از جنگ يا تحريم ايران استقبال نمي كند. به غير از همين كودتاچيان و دولت نامشروع، كه اصلا" در محيط جنگ امكان زيستن و ماندن دارند. با تنفيذ حكم احمدي نژاد، ايران به آستانه يك ويراني كامل خواهد رفت كه همه مردم را درگير اضمحلال و شكست و مرگ خواهد كرد. پس اين روز سياه براي مردم ما، روز قرباني شدن رأي آنها و تأييد تقب مفتضانه 23 خرداد و تنفيد اين كودتاي ننگين توسط رهبر ناعادل، روز عزاي ملي براي همه ايرانيان خواهد بود. زيرا همگي به سوي نيستي مي رويم.

2- روز تنفيذ احمدي نژاد توسط رهبر، همچنين براي مراجع تقليد و بسياري از اصولگرايان حامي او نيز روزي سياه خواهد بود. احمدي نژاد بارها نشان داده بعد از گرفتن حمايت از اين گروهها و اشخاص، آنها را قرباني كرده و بارها به نظراتشان بي احترامي كرده و مراجع را به اعتراض و واكنش وادار ساخته است. انتصاب معنادار رحيم مشائي به سمت معاون اول رئيس جمهور، صداي مراجع و وزيران و شخص رهبر را درآورد و اين تازه از نشانه هاي سحر اين روز سياه است. اي كاش احمدي جرأت اين را داشت كه به رهبر بگويد:«انتصاب وعاون اول رئيس جمهور جزو مسئوليتهاي رئيس جمهور است نه رهبر!» و بر انتصاب مشائي اصرار مي كرد. آقاي خامنه اي نمي تواند با انتصاب كسي كه مردم انتخاب كرده باشند، مخالفت كند. اما همين دخالت آشكار رهبري با تصمييمات احمدي نژاد نشان از همان تقلب و كودتاي كثيف دارد و آقاي خامنه اي خود را مجاز مي داند با برخي تصميمات كسي كه خود به عنوان رئيس جمهور منصوب كرده، مخالفت كند.اما احمدي نژاد هنوز بايد زير عباي آقاي خامنه اي بماند تا بعد از سركوبي ملت بدست رهبر و عوامل رهبر، بتواند روزي همه اين دخالتهاي آقاي خامنه اي را يكجا با او تسويه كند. البته او اندازه اين حرفها نيست و اين قسمت كار، جزو نقشه هاي قيام پسر عليه پدر خواهد بود.

3- آن روز كه احمدي نژاد حكم رياست جمهوري متقلبانه اش را از دستان رهبر بگيرد، همچنين روز سياهي براي شخص آقاي خامنه اي خواهد بود و لازم است خود ايشان هم با عباي سياه به آن مراسم بروند! زيرا احمدي نژاد بازيگر طرح بزرگتري است كه طراح آن، شخص ديگري است و به زودي دامان آقاي خامنه اي را هم مي گيرد. به زودي آقاي خامنه اي مانند بسياري ديگر از حاكمان جائر و خلفاي ظالم، بدست فرزندش و ساير عوامل خونخواري كه در دامان خود پرورش داده، يا از دور خارج مي شود و يا به طور اتفاقي از بين مي رود. روز جمعه در ميان سخنان حسن رحيم پور ازغدي از تئوريسين هاي كودتاچيان، اين قضيه به شفافيت تصريح شد و با نشاني هايي كه او داد، زمينه ذهني لازم را براي بروز چنين اتفاقي آماده مي كند! اين خصلت كودتاست كه رهبران خود را مي خورد. احمدي نژاد و سپاه عاملان كودتاي ديگري بر عليه شخص آقاي خامنه اي و با هدايت مجتبي خامنه اي خواهند بود. كسي كه در عنفوان جواني، بدجوري براي رهبر شدن و جانشيني بر صندلي پدرش، انتظار مي كشد و خون ريخته و خواهد ريخت. سابقه تاريخي اين پدركشي ها در ميان خلفاي صدر اسلام فراوان است و البته حق آقاي خامنه اي است كه چنان سرنوشتي داشته باشد. زيرا به هيچ نصيحت و اندرز و هشداري توجه نكرد و عامل كودتايي شد كه خود او را هم به زودي قرباني خواهد كرد.

بنابراين براي همه ما با هر ديدگاه و جايگاهي كه داريم، روز تنفيذ حكم احمدي نژاد روز سياه تاريخ ما خواهد بود. در اين روز، خوب است همگي از آقاي خامنه اي تا من و شما لباس سياه بپوشيم. علم سياه برپا كنيم. قرآن پخش كنيم. اگر مسلمان نيستيم، بازوبند مشكي بپوشيم و بر ايراني كه بدست آنها ويران خواهد شد، پيشاپيش بگرييم. بزرگان و مراجع خاموش، بايد بر شروع ديكتاتوري نظاميان و پايان عصر مرجعيت بگريند و آقاي خامنه اي هم بايد براي «شروع پايان خود» گريه كند. در آن روز دوست و دشمن مي توانند در سوگواري شريك باشند و عزادار چيزهايي باشند كه هر كدام از دست مي دهند. در آن روز سياه، فقط عده معدودي از كودتاچيان خوشحال خواهند بود كه احتمالا" براي شادي پيروزي خود، مانند روز 24 خرداد، باتوم و تفنگ و گاز اشك آور با خود به همراه خواهند داشت و عطش خونريزشان بيش از قبل خواهد بود. بنابراين روز تنفيذ حكم احمدي نژاد را روز عزاي ملي اعلام كنيم.

۲۶ نظر:

ناشناس گفت...

جناب آقای بابک داد

مطالبتان برایم خیلی جالب بود. الکی نبود آقای نوری زاده از شما تعریف میکرد. مطالبتان داغ, نقدتان داغتر و تفسیرتان مخصوصا نامه شما به ر ه ب ر عالی بود.

ازاینکه میبینم به دنبال مکان امنی هستید هم ناراحتم و هم به یاد کذشته خودم میافتم. امیدوارم یکروزی اندیشه جای زور را بگیرد.

ارادتنمدشما

ATAB

ناشناس گفت...

سلام . باز هم آرزوی صبر برای شما دارم.
اما ن همن از شما :
1- آیا واقعا بر این باورید کسانی چون آقای کروبی با آن سابقه ها در مجلس و بنیاد شهید ( خانواده من از قربانیان هستند. )، آقای موسوی با آن پاکسازی ها و احکام مرتجعانه و خاتمی با آن فاجعه کوی دانشگاه و قتلها و ....
باید پرچمدار ما باشند؟ آیا مطمئن هستید مردم ایران حک.مت اسلامی می خواهند و آیا خاطره بیدار جامعه ظلمها را در ظی این سالها به را به دست فراموشی سپرده اند؟ مردم خسته از جور پادشاهی فقط با پادشاه عمامه به سری خود کامه لجام گسیخته به هویتی روبرو شدند که به حکم اسلام و امام زمان هر خونی را مباح و هر رفتاری را مجاز می دانند. شما می دانید ، پس بگویید که هیچکس جز خود این مردم دنج کشیده همراه هم نیستند.
همراه و درد کشیده چون شما
لالای هایم هم ، صدای آژیر قرمز بود و چراغ خواب اتاق کودکی ام قرمزی آتش بمبهای فرود آمده بر خانه های همسایه بود. شاید زنده ماندم تا این روزها را ببینم و حرف بزنم تا نگدارم بغض ترکیده مردم و شور به پا خاسته آنها دیگر بار به غارت رود.
راستی اگر میشود حداقال خانواده را به صورت مخفی از ایران خارج کنید. نگرانی برای خانواده شما را آزار خواهد داد. لطفا این مطلب را هم بر روی وبلاگ نگدارید فقط برای شما بود.
همموطن زجر کشیده شما سروین
saevin.m@live.com

amirahmadi گفت...

بابک داد عزیز، از شما بعید است، این سخنان آقای قالیباف مصرف انتخاباتی داشته و مال ۷ ماه قبل از انتخابات و زمانی‌ است که قالیباف خودش قصد داشت وارد صحنه شود ولی‌ آقا مخالفت کرد!

سینا حیدری گفت...

جناب آقای بابک داد درگذشت برادر بزرگوارتان را به شما و خانواه محترمتان تسلیت عرض مینمایم و برای آن مرحوم طلب مغفرت مینمایم!
در ضمن مواظب خوتان باشید!من خیلی نگران شما هستم!

اینجا کرمان گفت...

;بابک عزیز امدن به سایت جدیدت دشوار شده اما من هر طور شده میایم چون با خواندن مطالبت جگرم حال می اید...نگران کنکور گل پسرت نباش...خدا بزرگه...اگه تونستی و وقت کردی پیش من هم بیا

ناشناس گفت...

درود بر بزرگ مرد مبارز آزادی جناب بابک داد
برای شما صبر آرزو میکنم . خدایش بیامرزد برادر گرامیتان
روزهاست با نگاشته های شما نازنین مرحمی بر دردهای خود می گذارم . حرفها و نگاشته های شما آلام ناگفته و نتوانسته بخش زیادی از این مردم است که در گوشه کنار این مرز و بوم به گوش میرسد.
برای شما از خداوند بزرگ و مهرآفرین می خواهیم که همواره آسایش و آرامش را برای شما و خانواده محترم فراهم آورد تا در این راه پایدار و پیروز باشید .
میدانم که این مردم هشیار هستند اما یاد آوری می کنم گول این حرفهای جدید را نخورید. اینان میخواهند برای تنفیذ جو را آرام کنند . آزاد کردن زندانیها , دستور پیگیری و ... همه دروغی دیگر در ادامه قبلیهاست.
این را شما بهتر می توانید به رشته تحریر درآورید.
نزدیک 40 روز است که کسانی که نه جرمی مرتکب شده اند نه گناهی بدون محاکمه شکنجه میشوند و کشته می گردند آن وقت حالا یادتان آمده بازداشتگاه کهریزک را ببندید ؟! خشته نباشید واقعا" ...! خسته نشید از این همه زحمت و رنج ؟!
واقعا" بسه دیگه خجالت هم خوب چیزی است ! چقدر اینها پر رو هستند آقای داد .
گفته زیاد است و مجال کم . شما بهتر خواهید نگاشت .
هر جا هستید در زیر سایه الطاف خداوندی شاد و رها و خانواده صبور و محترم آرام

ناشناس گفت...

سلام جناب داد!!
عروج برادرتان را تسلیت عرض می کنم!
مطالبتان واقعا خواندنی است!!
به امید روزی که از نزدیک شما را ببینم آن هم در بهار ایران!!
به امید پیروزی

آریا گفت...

بابک عزیز
درگذشت برادر عزیزت را تسلیت می گویم.
خواهشی از تو دارم. اگر بپذیری، همان مزدوران لبنانی کافی است و واژه ی عرب به کار نرود بهتر است.
دوست دار

حسین گفت...

قلمت همچون قلم شریعتی پردردتر و عمیقتر باد اقای بابک داد.یه مطلبی هم برات راجع به قلم و کتاب در زیر می فرستم اگر خوب تشخیص دادی پربارش کن واطلاع رسانی کن در موردش .. اون مطلب را بعد این سخن با اقای قالیباف می گرارم.. موفق باشی.

خدا عقل داده عزیزم. چهار سال از شما بزرگترم . پش خوب بخوان و بیگانه هم نیستم .بی دین هم نیستم.به خاطر توفیق همرزمی که در جبها با اقای قالیباف داشتم..تقدیمش می کنم .ساده و راحت.
برا من غجیب است مردی با این شعورو دقت و عقل ، که که خلبان نیز می باشد. واقعا نمی تواند تشخیص دهد؟که ولایت حساسترین مسئولیتی است که با کوچکترین خلاف فرد را از اون مقام خلع میکند؟
ایا سخنان امام را نشنیده در مورد ولی فقیه؟
یعنی ادمی به تیزی اقای قالی باف اینقدر مسائل را در مورد رهبر پاک می نگرد . مخصوصا با اشاره اش به پیامبر درون(عقل) که حجت برای انسان هست
اون که نمیاد بگه کی به کیه
یکسری اصول ومبانی برای تشخیص به ادمی داده که بر اساس ان خداشو میشناسه ووووو الی اخر همه را میشناسه
تمام اینها مبتنی بر عقل است .
از ادم مجنون و سفیه هیچ کس هیچ انتظاری ندارد چرا که او این عامل تشخیص را ندارد.
گلم، من برات میگم کی به کی هست
سنت الهی مبتنی بر تغییر و تکامل است.
حالا این سیر تکامل کلی نیاز به فرازو نشیب دارد.
الملک یبقی مغ الکفر ولا یبقی مع الظلم ، یکی از سنت های خدا در هستی و جزو نوامیس خلقت است.
هر چه ظلم زیاد شود پایه های ملک سست میشود.
تو کار نداشته باش کی چه چیزی را می گوید نگاه کن به عمل ها و خروجی های صحبت ها. نگاه کن به جامعه نگاه کن به واقعیتها .
در روزگاری که شیغه ال علی انهم غلمایشان و انهم مجتهدینشان در راس امور هستند . اگر اینگونه اتفاقات می افتد. می دانی چرا؟
تا ما از شرک برهیم تا ما به تو حید برسیم. تا ما از پرستش اشخاص دست برداریم . تا ما جز ذات احدیت چیزی را مقدس ندانیم.
این اتفاقات احساس های ما را جریحه دار می کنند و با عث می شون عقل ما به ان جسارت و گستاخی دوران کودکی برگردد . وسئوالهی عمیق بکند . سئوالهایی که ما ادم بزرگا تا احساسمان جریحه دار نشه ، تا زجر نکشیم ، از اون سئوالها نمی کنیم. فکر کنم شما هم فهمیدید کی به کی هست.فردا دیگر شما فریب قالبها ، اشخاص، لقب ها وووو را نمی خورید.برای فرزندان ما و شما فردا معیار ها و مبانی تشخیص فرق خواهد کرد .مفهوم ها فرق خواهد کرد .
واژه ملیت ، واژه هم زبان ، واژه دین ، واژه مذهب .. ووو همه و همه تغییر خواهد کرد و انگاه سرنوشت ما نیز تغییر خواهد کرد.
کشور های توسعه یافته را بنگر.
اونها تعرفهاشان و نگرششان به موضوعات فرق دارد نسبت به ما.
الهی فربونت برم..
نیک بنگر وقتی در خیابان راه می روی ، از تمامی مردمان دورو برت گرفته تا تمامی مردم دنیا حتی انهایی که در رحم مادر هستند از اون بچه کوچولو ، همه وهمه بعد از حد اکثر یکدو ده سال بعد کسی در این دنیا نخواهد ماند.. همه خواهند مرد چرا که عمر ادمی محدوده.
پس بیندیش و بیندیش و بیندیش. ..
نوشته شده در تاریخ07..05..1388 .حسین.


.

ناشناس گفت...

چون کاراکترش زید بود در دوقسمت می فرستم. در صورتی که پیشنهاد را پذیرفتید با عقلتان .. انگاه خبر رسانی کنید.
قلمت را می بوسم اقای داد تا زمانیکه داد بستاند/

و اما مطلب.. قسمت اول
سلام .. ملتی یکپارچه در نمادی از قلم وکتاب
زمانیکه انسانهای بزرگ وحق گو و حف طلب ، از ملت ما با موضوعاتی که نه تنها در شان مسلمان ، بلکه در شان انسان نیز نبود ، مخالفت کردند . بسیاری از اندیشمندان به این روز فکر نمی کردند ولی شما ها با دید بازی که دارید افق فردا را روشنتر از امروز می بینید. پس چه بهتر اکنون که با تکرار مکررات به همان سبک معمول اندیشمندان و نخبگان جامعه، که یا از شوق انتقام یا از شوق نفرت یا سرمست از اینکه گفته هایشان در جامعه در رابطه با اعتراض های فرو کوبیده مردم، تحقق یافته ،به همین ها بسنده نموده و دل خوش کرده اند، فارغ از اینکه نخبه باید برای آینده برنامه داشته باشد .
.
به لطف خدا و بنا به سنت آفرینش آزارو اذیت کننده گان مردم، یا آگاه شده و یا به علت ایستادگی و وحدت مبارزات مردم،دارند عقب نشینی می کنند. و چه بسا فضایی نسبتا" خوب جهت نشان دادن زشتی ها وپلیدی های انجام یافته در پشت پرده ها ، ایجاد شود .
در نهایت امربا فرازو نشیبی که تحلیل واقعگرایانه آن خالی از خطا نمیتواند باشد، جامعه به مرحله ای برسد که ضرورتا" ، نیاز به تغییر و اصلاحات در قوانین اساسی ما روی دهد.
بر اندیشمندان و نخبگان است که که باید قبل از آن روز موعود ، برنامه های جامع و کاملی ارائه دهند و بسان تحولات گذشته تاریخ ، که گفته میشود، هیچ برنامه ای برای بعد شاه نداشتند ، لب نگزیم و انگشت حسرت بر دهان نگذاریم.
سیر تحولات جامعه ، نشاندهنده اوج و سرعت گرفتن حرکت مردم در جهت اصلاح وضع خویش می باشد. چند نکته به نظر اینجانب رسید که امیدوارم در صورت قانع شدن بگونه ای که صلاح می دانید خود با متفکرین و دلسوزان در میان نهید.
اوج گیری تظاهرات و احتمالا بعد از مدتی اعتصابات، پس از آزادی زندانیان و اطلاع رسانی آنها درماه های آینده قطعی است.
در صورت بروز چنین پیشبینی با توجه به فرهنگ دیرینه ما مردم ، که یا در افراطیم یا تفریط، ، در اعتراضات خیابانی علم کتل ها و عکس ها ، بلند خواهد شد و بعد از مدتی گروه های مختلف از سوراخی که بنا به مقتضای زمان ، در آن نهان بودند ، بیرون خواهند آمد و هر گروهی با آرم و نشان و تبلیغات خاص خود ، برای آینده شان قدم به عرضه مبارزات خواهند گذاشت. بنا بر این جهت به حد اقل رساندن آسیب های این چنینی حرکتهایی ،چند پیشنهاد به نظرم می رسد.

ناشناس گفت...

قسمت دوم

1-اندیشمندان و نویسنده گان و نخبگان مردم را قبل از آن حرکتها بگونه ای آگاه نمایند که خود مردم با آوردن عکس و آرم و علم کتلهای مختلف خود داری کنند.
2 - بخاطر شناساندن چهره نمادی مردم ایران در علا قه مندی به ارج نهادن به آزادی اندیشه و قلم ،پیشنهاد می شود در روز های آتی اعتراضهای مردم در خیابان ها یا در مصلا ، فقط و فقط کتاب و قلم توسط مردم حمل شود. در یک دست قلم و در دست دیگر کتاب.( هر کتابی که باشد. چرا که یک نوع کتاب ، نشان از تنوع اندیشه و افکارنمی تواند باشد. شاید بغضی ها پیشنهاد حمل قران را دهند که باز این محدودیت بوجود می اورد و همچنین حافظه تاریخی مردم صحنه ، قرآن به سر نیزه کردن، مقدس مآبها را در صفین یاد خواهد اورد، که بار منفی اش بیشتر است .)
در دست گرفتن کاغذ و قلم بدلایل زیر قابل اهمیت و پیگیری است.
الف- سمبل حرکت ضد خشونت میباشد.
ب-سمبل حرکت اتحاد جمعی می باشد. ، اما نه بر حول محوریت ، یک شخص یا سازمان یا گروه
ث- مردم را در حین حرکت به سکوت و تامل وا داشته و نا خود آگاه در جلوگیری از شعار دادن کمک خواهد کرد ، چرا که از نظر روانی چنین حرکتی از درون آدمی را ارضاء می کند.
ج-قلم و کاغذ نشانگر تاکید مردم بردرخواستهای مردم مبتنی بر قوانین حقوق بشرمی باشد.
ح-سمبل و نماد فکر و اندیشه هست و باعث میشود اکثریت قریب به اتفاق مردم جهان از حرکت مردم حمایت کرده و در نهایت اندیشمندان جهان را وادار به موضع گیری عملی و حمایتهای بشر دوستانه به نفع مردم ایران می کند.
خ- کتاب و قلم نشانگر گرد آمدن و اتحاد مردم با توجه به تنوع افکار و اندیشه شان با همزیستی مسالمت امیز در کنار هم می باشد.
د- سمبل نمادین عرفان و آگاهی و آزادی است.
ذ-کتاب و قلم در ادیان مقدس می باشد. ادامه روند فوق با برنامه ریزی و آگاهی منجر میشود که توتم مردم ایران قلم و کتاب شود و هیچ چیز و کسی نباید مقدس باشد جز کتاب و قلم.
ر- حذف عکس و علم و کتل ، زمینه ای است جهت تحریم عکس رهبران منتخب مردم در آینده( که باید نصب عکس رهبران و روسای جمهور و غیره در ادارات و محلهای دولتی ممنوع باشد. سنتی که بیشتر در کشورهای توسعه نیافته مرسوم است .) بصورتی که در اصلاحات قانون اساسی نیز باید مد نظرقرار گیرد.
ط - قلم و کاغذ سمبل نقد و اطلاع رسانی هست . بگونه ای که هیچ احدی نباید از نقد مصون باشد. این هم در آینده به همت بزرگان ، قبل از اصل تفکیک قوا باید در قانون گنجانده شود.
ق - کتاب و قلم ، مهمترین و رساترین ابزار امر به معروف و نهی از منکر است.
غ - اصلی ترین و بهترین و صلح آمیز ترین سمبل سلاح اعتراض ملتها است.
م - به هم زدن اعتراض مردمی که در یکدست قلم و در یکدست کتاب دارد فاجعه بار ترین صحنه خواهد بود زیرا یورش به مردمی خواهد بود که جز قلم و کتاب ، سلاحی در دست نداشتند.
ک - درسی است نمادین برای اعتراضهای مردم در نقاط مختلف دنیا.( همچنان که رفتار خانمها در اعتراصات روز های گذشته ، مورد نقد و تحلیل و در نهایت تمجید اکثرخبر گزاریها و مردم دنیا قرار گرفته است).
امیدوارم در اولین حرکت جمعی که شاید در مصلا تشکیل گردد شاهد بر گزاری شکوه قلم و کتاب در قامت ملتی باشیم,

ناشناس گفت...

webproxy6.blogfa.com
webproxy7.blogfa.com
webproxy8.blogfa.com
webproxy9.blogfa.com

ناشناس گفت...

سلام
جناب داد خداوند بهتون صبر دهد با .ر کنید که من نه توان همچو کاری دارم و نه صبر بر گرفتاریشو
انشا الله با سقوط دولت کودتا به خان خود بر گردید

اوین گفت...

سلام بابک تسلیت میگم، نمیدونی خوندن نوشته هات برای ما چقدر ارزش داره، خوندن حرفای کسی که وسط ما هستش و داره با مشکلات و شرایطی که هر روز رنگ عوض‎ ‎میکن میجنگه و مثل خیلی ها به سهم خودش (حتی بیشتر) توی این جنبش حظور داره.
مطلبت رو در مورد جنایات کهریزک و زندان 66 سپاه که خوندم خیلی خوشحال شدم از تذکری که داده بودی، آخه این قوم الظالمین هر روز یه کلکی میخوان سوار کنن. این که بین ما هستی و این راه رو انتخاب کردی که بتونی حرفای صادقانت رو بزنی باعث افتخاره، من خودم همیشه کلی از شجاعتت و کارایی که میکنی تعریف میکنم و هم بچه ها روحیه میگیرن هم خودم

ناشناس گفت...

به آقای قالیباف یادآوری می کنم کسانی که در کربلا مقابل حسین قرار گرفتند نیز تصور می کردند در صف ولی فقیه (یزید) و در مقابل کسی که بر ولایت شوریده است مبارزه می کنند و این مبارزه را ایدئولوژیک و به قصد قربت انجام دادند و سالهاست که از حماقت این قوم در ایام محرم بر منابر گفته شده است.
آقای دکتر ! شما چرا؟

خاشاک گفت...

به جناب قالیباف یادآوری می کنم که افرادی که در کربلا روبروی حسین قرار گرفتند نیز به تفکر بودن در خط ولایت فقیه و خلیفه مسلمین(یزید) و مقابله با کسی که از دین و خلیفه خروج کرده ،اقدام به چنین کاری کردند.
اگر متعصبین چنین وظیفه ای برای خود قائلند جای تعجب نیست شما که صاحب دانش و تحلیل هستید چرا؟

ناشناس گفت...

با سلام
پیشنهاد میکنم چنانچه این مردک به مرحله تنفیذ رسید آن روز مثل روز تاسیس اسرائیل (یوم النکبه) روز نکبت نامیده شود .

ناشناس گفت...

har rooz ghashangtar az dirooz minevisi Babak jaan. rrohe baradaret ro injoori bishtar shaad mikoni, chon baraye mardom minevisi va ba mardom hasti.
dorood be sharafet. yek iranie vatan parast midoonam shoma ro

راضیه گفت...

سلام. تسلیت میگم. گفته بودید فیلترشکن ندارید. چند تا براتون ایمیل میکنم. شاید به دردتون خورد.
موفق باشید

سلیمان گفت...

روز 14 مرداد روز ملی مشروطیت واین روز بزرگ متعلق به ملت ایران است .اجازه نخواهیم داددراین روز نمایش سوگند دروغ احمدی نزاد برپا شود .14 مردادروز اعتصاب سراسری است واز ساعت 9 صبح همگی درمیدان بهارستان تجمع خواهیم نمود.

داخل گفت...

کودتاچیان قصد دارند روز 14 مرداد روز ملی مشروطیت نمایش مضحک سوگند دروغ احمدی نزاد را درمجلس به روی صحنه ببرند. ضروری است برای مقابله وعتراض به این نمایش مضحک 14 مرداد توسط احزاب وفعالین سیاسی روز اعتصاب سراسری اعلام شود واز ساعت 9 صبح همگی درمیدان بهارستان تجمع نمائیم . واجازه ندهیم روز ملی ما را از ما بدزدند.14 مرداد برگ زرین درتاریخ مبارزات ملت ایران است .

ناشناس گفت...

سلام آقای داد
امیدوارم جنبش سبز روز به روز فراگیرتر شود و این حکومت و مخصوصا ره.بر آن روز به رسواتر.
من هم از اینکه میبینم شما آواره هستید تاراحت هستم و امیدوارم به خانه های ما جنبشی ها در این ایام پا گذارید. مطمئن باشید که خوشحال میشویم

ناشناس گفت...

آقای داد در روز 2 شنبه و بخصوص 4شنبه همه ایرانی ها این شعار را بدهند:عزاست عزاست امروز. روز غزاست امروز. ایرانی با غیرت صاحب عزاست امروز.

fk گفت...

به شما و خانواه محترمتان تسلیت عرض مینمایم.

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

ناشناس گفت...

درود بر شما آقای داد خسته نباشید برادر