۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

حجاريان و شجريان!

دورباد و دورباد اگر سخنانم در برنامه «تفسير خبر»، تعرضي يا جسارتي به اسيران سبزمان مثل حجاريان عزيز باشد. اين روزهاي رمضان را گواه مي گيرم كه همانطور كه بي «ربنا»ي استاد شجريان، اين ايام حال و هواي رمضاني ندارند، بدون حجاريان و دوستان دربندمان هم نسيم آزاديخواهي ملت ايران يك چيز بزرگ كم دارد. پس تعريض به آنان از ما دور باد. سخنان من معطوف به سران «دستگير نشده» احزاب اصلاح طلب است كه با اختفاء و كوچ، مثل مايي كه نه عضو حزبي بوديم و نه هدف حزبي داشتيم، به آوارگي رفتيم و حقيقت رافرياد زديم ، دوستان حزبي دستگيرنشده بايد مثل رهبران جنبش(سخنان مقتدرانه آقاي خاتمي در پنجشنبه،ياسوگند كروبي و غسل شهادت موسوي) شفاف تر و مؤثرتر به ميدان بيايند و سخن بگويند و به ياري رهبران جنبش سبزمان «موسوي، كروبي و خاتمي» بشتابند.اگر براي بيان حقيقت، كوچ و خانه بدوشي لازمست «حق» شايسته اين هزينه است.شايد لازمست از اين سوء تفاهم و لكنت خودم عذرخواهي كنم كه مرادم را درست بيان نكردم. انتظار شجاعت گلسرخي از سران حزبي «دستگيرنشده» است نه از دوستان دربندمان. به شجاعت موسوي و كروبي و خاتمي اقتدا كنند و با حضور مقتدرانه شان،دل مردم را به ادامه جنبش حق طلبانه شان گرم نگهدارند.و اگر خوف از دستگيري دارند به موج «كوچ سبز» امثال ما بپيوندند و اين روش را به كار ببندند و نهادينه اش كنند. مطلب كاملي نوشته ام اما كافي نت مناسبي براي ارسال مطلبم نبود.فردا مي فرستم.اما همين قدر بگويم كه رمضان بي «ربناي» استاد شجريان و «تغيير»و اصلاح بدون كلام شيرين حجاريان عزيز،كامل نيستند.مطلب كاملم را در اين باره به محض امكان ارسال در اين زندان بزرگ،ايران دربندمان، منتشر مي كنم و بر صبوري خانواده حجاريان و تاجزاده و ابطحي و رمضانزاده و ساير عزيزان و اسيران سبز تعظيم مي كنم و دلم براي ادعيه رمضانيه استاد شجريان لك زده! همانقدر كه دلمان براي بيان استوار شهيد خسرو گلسرخي از «حنجره يكي از سران دستگير نشده احزاب اصلاح طلب» لك زده كه فشار دوش كروبي وموسوي و خاتمي راسرشكن كنند و دشمن را نااميد وخسته و رسوا سازند. و يادمان باشد كه اسير اختلاف افكني هاي شياطين نشويم.تا بعد...

۵۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
بابک داد عزیز من دیشب هر کاری کردم نتوانستم به شما گلایه کنم که چرا جمله را گفتی که افراد در زندان چرا در دادگاه اعتراض نکردند.
اما خوشحالم که امشب تو خود گفتی منظورت چه بوده و منظور تو به افرادی چون رفسنجانی است.
امیدوارم همیشه سلامت و در کنار خانواده سبز ایران و البته در آزادی کامل باشی.

ناشناس گفت...

اقاي داد عزيز :
کسي در حسن نيت شما شک ندارد، نمي دانم چرا همه وقت خود را براي اتحاد همه گروهها گرد يک رهبر عملي (کتاب، پيمان نامه و ...) نمي گذاريد، زود نظر بديد همه دوستان در تمام رسانه ها داغ کنند، باور کنيد در عرض يک ماه موجي به راه بيافتاد که ...
درنگ نکنيد با همه مبارزين تماس بگيريد، هدف را يکي کنيد تمام
درضمن خاتمي، موسوي و کربي به عنوان رهبران تئوري قابل احترام است.

ناشناس گفت...

salam baback aziz bardar mojahed azadi maham darkenar bardarn bozargvareman vaastidi mesle khatami karobi vamosavi kose rosvaie dolate kodetaie va rahbari bestelah motlaghe ra sar midahim va lane khod nakhizidim va marg mesle bardare mojahedeman golsorkhi aziza bimi nadrim va az hashemi va digar doostan ham hamin antezar darim be jame bozrgan i mesle khatami karobi mosavi va digar azizane dar bande man be pivand . omidvaram bardare mojahed azad va hamishe ghalme azadegit benevisat va salam bashi har jaye iran bashi
seied reza hoseini
barde kocaket babake aziza

سبز... گفت...

درود بر بابک فداکار
من به شخصه نیز از سخنان شما در voa کمی دلگیر شدم و ناگهان اضطرابی گرفتم که چه شد ان رمز وحدت ما؟ وای بر ما که اگر بابک دادها دیگر وحدت سبزمان را نخواهند و دل این قاتلین را شاد کنند.. اکنون دانستم که منظور شما چیز دیگری بوده و از این بابت خوشحالم.
میدانم که چقدر تحت فشارید و این روزها چقدر سخت بر شما میگذرد...
من همچنان به شما و خانواده سبزتان افتخار میکنم و برایتان ارزوی سلامتی و امنیت! دارم.
چه غم انگیز که به روزی افتاده ایم
که در وطن خود برای هموطن خود باید ارزوی امنیت کنیم...
به امید پیروزی ...

ناشناس گفت...

آقای داد گرامی
موقعیت شما قابل درک است. انسان مرتکب خطا میشود. اما آن انسانی شریف است که در کمال آزادی به خطایش
معترف باشد.هر چند این فقط یک سوءتفام بود.و در باره این دوستان همه با شما موافق هستند.اگر اینها که خود را اصلاح طلب مینامند در این موقعیت سخن نگویند پس کی میخواهند بگویند.اما حساب رفسنجانی را جدا کنید.همین که علیه جنبش نیست برای ما کافیست.در ضمن هنگام استفاده نکردن از موبایل باطری آن را هم جدا کنید. موفق باشید.

بچه تهرون گفت...

درود بر بابک ، خرمدین و داد .

تاریخ همیشه تکرار میشود ، با شیاطین و اسطوره هایش

ناشناس گفت...

بابک عزیز مراقب خود و خانواده ات باش.
هیچ کس جای تو و خانواده ات نیست و نمیتواند حال شما را درک کند .اما میدانم که شب و روز چه اضطراب و استرسی دارید...
امیدوارم توان ادامه راه را داشته باشید فقط تحمل کنید .خواهش میکنم...

ناشناس گفت...

درود و خدا قوت بر بابک داد.

ناشناس گفت...

خیلی خوب شد که نظر دیشبتون رو تصحیح کردید چون من و خیلی های دیگه حقیقتا برداشت دیگه ای رو داشتیم

shohadaye jonbesh گفت...

آقای داد عزیز،

حرفهای شما در VOA مایوس کنند بود. آیا مطمئن هستید که اگر به دست این دژخیمان بیفتید با همین شجاعت به پافشاری بر عقایدتون ادامه خواهید داد؟ توقعاتی که شما از زندانیان دارید به دلایله مختلف بی‌ انصافی است و مانند هدیه برای بازجوهای رژیم میمونه. چون معنیش اینه که اونها موفق شدن که شخصیته این آقایون رو جلوی بقیه خورد کنن و تعدادی از مهره‌های مهم این حرکت رو سوزوندن! که البته اینطور نیست!


همون طور که میدانید دوستان در بیخبری شدید از اوضاع خارجه زندان به سر میبرن. آیا اگه شما نمیدونستید که چه اتفاقات مهمی‌ بد از ۲۲ خرداد اتفاق افتاده و چه جمعیتی از مردم به اعتراض برخواستن باز هم با همین شجاعت به مبارزه ادامه میدادین؟ یا پیش خود میگفتید حال که مردم نه ایستادند چرا من بایستم؟ دوستانی که در دادگاه اعتراف می‌کنن همه قهرمان هستند چون با دونستن اینکه ممکنه همچین بلاهایی بیاد سرشون به مبارزه ادامه دادند و منفعل نشده بودند. اینکه بد از ۷۰ روز انفرادی یک شخص چه موضعی میگیره اصلا اهمیتی نداره!


مسالهٔ دیگه اینه که کاملا مشخص حتا اگه شخصی‌ مثل آقای گل سرخی می‌خواست با یستد و حرف بزنه خبرش به منو شما نمیرسید و حرفش پخش نمی‌شد و هیچ کسم خبر دار نمی‌شد! و اصولا کسی‌ که همچین پتانسیلی رو داشته باشه پشت میکروفن نمیبرن اینا مثل آقای تاجزاده!

shohadaye jonbesh گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ناشناس گفت...

سلام بابک بی باک عزیز
بلاخره حجاریان و بقیه از زندان میان بیرون اونوقت میبینیم نضرشون چه جوری عوض می شه !

مرگ بر دیکتاتور

مبارز گفت...

متقاعد شدم بابک عزیز. درود بر تو

سارا شمس ( سمیرا نصیری ) گفت...

درود بر شما جناب داد
خدارو شکر مشکل من با ضمانت تعدادی از دوستان سرشناس و زحمات خانواده ام برطرف شد و گوشی موبایلم را که در روز 8 مرداد از دستم گرفته بودندپس گرفتم و دوسال حبس که حکمش بدون حضور من در هیچگونه دادگاهی صادر شده بود،لغو شد و دیگر غصه خروج از ایران را نمیخورم.اما در این یک ماه درمکان هایی حضور پیدا کردم که هنوز هراس از حضور دوباره در آنها در وجودم باقی مانده و میماند.وبلاگم را که در جریان شناسایی من به عنوان رهبر تظاهرات چی ها ، به نام دیگری انتقال داده بودم بازگرداندم و نامه ای را منتشر کردم که افشاگر یکی دیگر از کارهای این دولت بود و پستی خلاصه از آنجه که در طول این مدت دیدم و فهمیدم.
خوشحال میشوم به وبم سری بزنید.
مراقب خودتان باشید
امیدوارم هرچه زودتر وضع ایران سرو سامانی بگیرد وشما هم به خانه خود بازگردید.
موفق باشید

ناشناس گفت...

بابک جان متاسفانه موسوی و خاتمی دیگه اون جرات روزهای اول رو از خودشون نشون نمی دن
در مورد زندانی ها هم شاید اعترافات شون قابل درک باشه ولی به روز شدن وبلاگ ابطحی با اینکه مضحک بود شوکه مان کرد
شما هم مواظب خودت باش
هر جا و تو هر شهری که هستی مواظب سگ های ولایت وقیح باش

alireza گفت...

منهم خیلی از صحبتتون توی تلویزیون یکه خوردم و پیش خودم گفتم آقای داد با منطق تر از این حرفهاست که ندونه از اسیر در دست نامردان نباید انتظاری داشت که امشب به حمدالله متوجه منظورتون شدم و خوشحالم که در موردتون اشتباه نمیکردم.
آقای داد آقای رفسنجانی در سایتشون خواستن که متوجه منظورشون از صحبت های روز اول مجمع بشیم و حتی فایل صوتی را در سایت گزاشتند. من که چیزی نفهمیدم . شما میتونید رمز گشایی کنید یا اینکه فعلا صلاح نیست رمز گشایی بشه یا اینکه اینهم عوام فریبی هست ؟ با تشکر از شما آزاده آزاد منش

ناشناس گفت...

بابک جان، همان طور که شرایط این دوستان در بند را درک می‌کنیم، حال و هوا و موقعیت ترا هم میفهمیم. ملت با آغوش باز پذیرای همه مبارزان، چه در بند و چه در راه، هست. چه اعتراف کرده و چه خسته از بیداد این ضحاکان. شعور این ملت بالاست. از خودت مواظبت کن چون امید ملت ما به شما هاست. یا حق.

شیلا گفت...

این لازمه روند مبارزه است کسانی که تاب مرحله کنونی را ندارند، خود به خود غربال می شوند. این غربال شدن با اشاره شما و بدون آن انجام خواهد شد. بر شما خرده ای جایز نیست

ناشناس گفت...

‫درود بر بابک داد
‫و درود بر ان کسی که نامش را بابک گذاشت
‫و فامیلش را داد ، واین شده رسالتی که او داد
‫مردم را از نظام پوسیده ولایت بستاند

شاهد بهار گفت...

ایمان دارم که با هر طلوع خورشید، با دیروزت فرق می کنی.
می دانم که می دانی..
می دانم که برای جانت نمی ترسی، برای درون خروشانت هم نترس.
گناه تو نیست که درست می بینی. شک نکن.
داری بهار می شوی. مبارکت باد.
لیاقتش را داری، رسالتش را هم داشته باش.
آری بهار، این کاروان سبز، زبان سرخ می خواهد. مثل گل سرخی که در قلب رودخانه رویید و تو شهادت دادی.

علي گفت...

اه بابك تو اخرش منو ميكشي
بابا اطلاعات نده كافي نت مناسبي نبود
چرا ميگي كافي نت
اين بيشرفها رو كه من ميشناسم از الان همه كافي نت ها رو تحت نظر ميگيرن
مواظب باش

ahmadpour گفت...

salam
ba shoma movafegham.

darbedar گفت...

سلام مهاجر ، شجاعت شما را در بیان میستایم ، انتظار سخت است ولی نیل به هدف و نتیجه کامت را شیرین میسازد ، کاش میتوانستم میزبان تو دوست نادیده باشم ، نادیدنی که به برکت اعلام مواضع صریح و سابقه فعالییتتان ، هر آن در چشم دوستان میدرخشید . حق نگهدارت

ناشناس گفت...

بابک عزیز این روزها روزی نبود که برایت بهترین موجها را نه فرستم و تا به حال نشده بود که ندیده نگران کسی‌ باشم به این شدت ولی‌ دیشب ترسیدم، حتا شب خواب دیدم که صحبتهای دیشبت از زندان بوده و مجبور به تفرقه شدی. فکر می‌کنم لازمه هر چه سریعتر از همان voa توضیحات امشبو بدی. تمام عشق ایران با تو و امثال تو. درود که خیال ما را راحت کردی.

ناشناس گفت...

هشدار ایمنی

به آنها که در خطر دستگیری اند




با سلام- با توجه به اطمینانی که اینجانب دارید، لطفا این توضیح را خطاب به آقای "بابک داد" خبرنگاری که جانش درخطر است و دیگرانی که وضعی مشابه او دارند منتشر کنید:

درمورد استفاده از موبایل این نکته را بدانند که حتی اگر موبایل خاموش هم باشد می توانند با کمک سیستم های شنود و نرم افزارهایی که دارند محل دارنده موبایل را پیدا کنند.

عموما فکر می کنند، اگر موبایلشان را خاموش کنند کسی نمی تواند به اطلاعات گوشی یا محل فرد پی ببرد، ولی اینطور نیست. پردازنده هایی که در موبایل ها هست با جریان هایی در حد "نانو آمپر" هم کار می کند. بنابراین، با ارسال کدهایی می توان فرستنده موبایل را فعال کرد و به اطلاعات گوشی و محل فیزیکی فرد پی ببرد. این همان اشتباهی است که آقای سحرخیز کرد. سیستم شنود "نوکیا" هم احتمالا مکانیسمی شبیه به این دارد. کسانی که به طور خاص تحت تعقیب هستند بیشتر در معرض این خطر قرار دارند. بهترین راه، بیرون آوردن باطری موبایل به همراه کارت، در زمانی است که از آن استفاده نمی شود.

ناشناس گفت...

هشدار ایمنی

به آنها که در خطر دستگیری اند




با سلام- با توجه به اطمینانی که اینجانب دارید، لطفا این توضیح را خطاب به آقای "بابک داد" خبرنگاری که جانش درخطر است و دیگرانی که وضعی مشابه او دارند منتشر کنید:

درمورد استفاده از موبایل این نکته را بدانند که حتی اگر موبایل خاموش هم باشد می توانند با کمک سیستم های شنود و نرم افزارهایی که دارند محل دارنده موبایل را پیدا کنند.

عموما فکر می کنند، اگر موبایلشان را خاموش کنند کسی نمی تواند به اطلاعات گوشی یا محل فرد پی ببرد، ولی اینطور نیست. پردازنده هایی که در موبایل ها هست با جریان هایی در حد "نانو آمپر" هم کار می کند. بنابراین، با ارسال کدهایی می توان فرستنده موبایل را فعال کرد و به اطلاعات گوشی و محل فیزیکی فرد پی ببرد. این همان اشتباهی است که آقای سحرخیز کرد. سیستم شنود "نوکیا" هم احتمالا مکانیسمی شبیه به این دارد. کسانی که به طور خاص تحت تعقیب هستند بیشتر در معرض این خطر قرار دارند. بهترین راه، بیرون آوردن باطری موبایل به همراه کارت، در زمانی است که از آن استفاده نمی شود.

امین گفت...

درود بابک عزیز. از شمایی که جان و جهان خود را در توبره ای کرده بر شانه میکشید، جز این هم انتظاری نبود که با تواضع کامل و مخصوص آزادگان، این مطلب را در توضیح سخنان خود بنویسید.
پاینده، سبز و چون سرو ایستاده باشی.

ناشناس گفت...

سلام به بابک عزیز خوشحالم از اینکه سلامتی‌، کامنت قبلی‌ را چپ نکردی خدا را شکر کردم بهتر که خودت خواندی.ولی‌ در رابطه با صحبتهای رئیس منتصب خامنه‌ای، او خودش بهتر از هر کسی‌ میداند که خودش و ولی‌ امرش قاتلان اصلی‌ جوانان ما هستند. با اینحال در هر فرصتی از این شیوه روانشناسی‌ اجتماعی(دروغ و انکار) استفاده می‌کند تا به خیال خود با این اراجیف روحیه مردم را خراب کند. در مقابل همگی‌ باید با هر وسیله حرکت‌های اعتراضی خود را به این جنایت کاران نشان دهیم تا پایه‌های این حکومت جبّار زودتر فرو ریزد به امید رسیدن آن روز.
مخلص تو محمود

ناشناس گفت...

سلام بر قهرمان اين روزهاي من و ايران من
خوشحالم كه سالميد و در امنيت به سر مي بريد.
راستش منم يكم دلم از شما گرفت جمعه شب. خيلي خوشحالم كه امروز با خوندن مطلبتون از زير بار علامت سوالي كه توي ذهنم بود و اذيتم مي كرد در اومدم.اصلا برام قابل تصور نبود كه شما كه جنايت هاي اين جاني ها رو بيشتر و بهتر از ما شنيده ايد و ازش با خبريد اينجوي امثال آقاي حجاريان رو زير سوال ببريد و الان خيلي خوشحالم كه اشتباه از گيرنده بوده نه فرستنده!!
راستي يه حسي داشتم نسبت به صداتون توي مصاحبه جمعه شب شايد اشتباهه ولي خواستم از خودتون بپرسم. من حس كردم يا واقعاً صداي شما اون شب خسته بود؟!!!
امروز صبح كه داشتم واسه يكي از دوستام حرفهاي شما رو تعريف مي كردم گفتم صداي خستگي روحتون رو از پشت تلفن احساس مي كردم و اين بيشتر عذابم مي داد. مي دونم كه الان خيلي تحت فشار هستيد مي دونم كه اذيت مي شيد از شنيدن حرفهاي مياه هاي افتخار ايران زمين مهدي هاو پدرام ها و آنچه بر اونها گذشته و آنچه اكنون بر دوستان و همكاران شما داره توي بي دادگاه ها و زندانها و در بازجويي ها مي گذره ولي فقط و فقط مي خوام اينو بگم كه
بابك عزيز به قول خسرو گل سرخي عزيزمان:
گيرم که در باورتان به خاک نشسته ام!
و ساقه هاي جوانم از ضربه تبرهايتان زخم دار است!
با ريشه چه ميکنيد؟
گيرم که بر سر اين باغ،نشسته در کمين پرنده ايد!
پرواز را علامت ممنوع ميزنيد!
با جوجه هاي نشسته در آشيان چه ميکنيد؟
گيرم که ميکشيد!
گيرم که ميبريد!
گيرم که ميزنيد!
با رويش ناگزير جوانه چه ميکنيد...؟

پس همه با اميد و ايمان به قدرت بي همتاي خداوند مبارزه مي كنيم و مطمئن هستيم كه پيروزي با ماست چون خدا با ماست!
خيلي خيلي مواظب خودتون باشيد . من هر لحظه به يادتون هستم و براتون دعا مي كنم كه هم سلامت و ايمن باشيد و هم اراده و روحيه تون متزلزل نشه!
يا علي!

ناشناس گفت...

"کمحرف" سپس افزود :


"داد از غم بي دردي "
"درد من مردمان بي درد است"


رنج آورتر از تمام رخدادهاي تلخ اخير ,
نه تنها بي تفاوتي برخي اطرافيان ما که سکوت های معنی دار و بی معنی عده ای از مدعیان است...
تو گوئی هیچ اتفاقی نیافتاده و تنها عده ای "جوان و جویای نام" و احساساتی نظم خیابانی را برای دقایقی به هم ریخته بوده اند!!!!!!
و نه انگار که در این راه مردم عادی (که انصافا از خیلی از "مدعیان" با غیرت تر نشان دادند) هزینه های سنگینی متحمل شده اند...
که این مسئولیت آن مدعیان را دو چندان میکند؛اگر مسئولیت پذیری در آنان وجود داشته باشد...

به هر حال شرایط موجود اين "وظيفه " را به تمام آزاد انديشان گوشزد ميکند که "به دور از عصبانيت و برخورد هاي احساساتي" به روشنگري پرداخته و حداقل اطرافیان خود را به تفکر و تعقل بيشتر در رخدادهاي پيرامونشان ، خصوصا ماهيت دادگاه هاي اخير رهنمون کنند.
با بررسي تاريخ ايران در مي يابيم رنج آور ترين مسئله اي که قلب ايران را "همواره" هدف گرفته همين عدم تفکر و تعقل و ساده انديشي است که نهايتا موجب ايجاد روحيه انفعالي گشته , ايرانيان را به بازيگران بازيهاي شوم بازيگردانان سیه فکر تبديل کرده است.


سعي کنيم بهتر از بابک داد باشيم(هرچند يک رويا باشد)
تمام روياها دست يافتني است اگر اميدوار باشيم.
به بابک داد افتخار ميکنم و براي او همواره آرزوي سلامت،آزادي، آزادمنشي دارم.
شايد بابک خود نيز باور نکند که دردل هزاران نفر وارد شده، که هر لحظه به ياد اويند و براي سلامتي او و خانواده اش دعا ميکنند.
و اين جايگاه به خاطر انديشه و منش اوست. اميدوارم اين روحيه آزادگي همواره در تو پايدار باشد.

ناشناس گفت...

بابک عزيز من شجاعت وصراحت لحجه ات رامي ستايم . اما هر چه فکر مي کنم منظور شما از حرف هاي برنامه صداي امريکا آنچه امروز نوشته ايد نبود . به نظر من مفهوم کلام شما همان جمعه شب کاملا فهميدني بود . نيازي نبود به خاطر انتقاد به جايي که از مبارزان کرديد ، حرفتان را عوض مي کرديد . باور کن هر روز به وبلاگت سر مي زنم تا خيالم راحت شود که دستگير نشده اي . درود بر تو

Unknown گفت...

آقاي داد عزيز با احترام به مبارزات شما دو نكته را لازم مي دانم يادآوري كنم
1- انسان تا درشرايطي قرار نگرفته است نبايد بگويد من اگرباشم اينطور ميكنم شما مطمئن هستيد كه تحمل شكنجه و آزار خانواده خود را داريد كه از زندانيان انتظار مقاومت داريد؟
2- اين آقايان اصلاح طلب كه درزندان هستند چوب سكوت خود و يا همكاري خود در جنايات 30 ساله رژيم را ميخورند زماني كه جوانان ما در دهه 60 اعدام شدند كجا بودند؟ حالا هم چون دوستان آنها گرفتار شدند آقاي خاتمي ناراحت شدند - خاتمي هنوز نگران نظام است و اينها فقط با خامنه اي مشل دارند و نه اينكه حكومت غير ديني و دموكراسي بخواهند

ناشناس گفت...

vadehaaye khomeni dar behehsh zahra. besyaar ghaabele tamole!

http://www.youtube.com/watch?v=0cT5jhq1j7g

http://www.youtube.com/watch?v=vEh_T1Ooq2o&feature=related

ناشناس گفت...

Ba salam va dorood be mobareze sarzamin parsi ke esme to yad avare delavaran in sarzamin ast inshala hamishe salamat bashi

ناشناس گفت...

بـاسلام و درود بر آقای داد
درود بر شما که به هدفتون که هدف مـا جوونا هم هست پایبندین مــــا جوانان این مرز و بوم تا گرفتن حق خود و حق سهراب ها در مقابل این جنایت کاران ایستــــاده ایم
مواظب خودتون باشین
دروووووووووووووود بر شمــــــــا

ناشناس گفت...

با سلام
از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی شما و تمامی عزیزان در بند را دارم .
ای کاش همه ما توانایی شما و دیگر دوستان در بند را داشتیم .
به امید پیروزی و رهایی

ناشناس گفت...

آیا دوباره در برنامه تفسیر خبر شرکت می کنید ، در این مورد بیشتر احتیاط کنید که خدای نا کرده به وسیله خط شما، شما را ردیابی نکنند.
سحرگاه در حیاط خانه امان دستان خود را به آسمان بلند کرده و دعا می کنم بار خدایااین انسان شجاع را از دست دشمنان در پناه خود مصون و محفوظ نگاه دار و سران ظالم و کثیف این حکومت را لعنت و ذلیل کن.
از سعدآبادِ دشتستان

ناشناس گفت...

سلام بابك جان

ممنون كه رفع شبهه كردي هر چند ما يه جوراي اونشب هم منظورتو فهميديم

سلامت باشي بابك جان
اگه يه وقت كمك مالي خواستي اگه راهي داشته باشه مطمئن باش خيليا دريغ نمي كنن تا تو و خونوادت سلامت باشي

من از يه شهر كوچيك استان فارسم.فقط اينو بدون كه خيليا واست دعا مي كنن

مهدي زهرا پشت و پناهت

ناشناس گفت...

1- دوستان مهم اين است كه آقاي داد حرف هاي خود را اصلاح كرد
2- واقعيت اين استكه حتي اگر اصلاح طلبان در بند همچون گلسرخي حرف زده باشند هم، براي ما پخش نمي كنند.در دادگاه هم كه به جز زندانيان بقيه خودي هستند(فارس،ايرنا و صداو سيما..)
3- اگر دادگاه پخش مستقيم بود ،اونوقت وضع فرق مي كرد
4-جناب داد،يه ايراد من به نوشته هاي شما دارم،زيادي به موضوع آوارگي خودت و عدم توانايي اوونا به دستگيريت اشاره مي كني.يه جور هايي انگار مي خواهي اونا رو تحريك كني دستگيرت كنند!!!!
سبز سبز سبز باشيد

ناشناس گفت...

سلام
اقای داد / خیلی مخلصیم
حق و حقیقت همیشه پیروز است
از طرف یک خس و خاشاک کرجی

ناشناس گفت...

دوست عزیز سلام
من دیروز برنامه تفسیر خبر را دیدم و به حرفهای شما عمیقا گوش دادم البته تعجب می کنم که چطور از حرفها و مواضع خود عقب نشینی کردی و به اصطلاح داری ماست مالی می کنی . هنوز تک تک کلمات شما برادر عزیز گوشم هست. من فکر می کنم به قول معروف جوگیر شده بودی و احساساتی و شاعرانه حرف می زدی البته من که از اول شخصا معتقدم که غیز از کروبی و موسوی هیچ یک از این آقایان که الان توبه کار و نادم کمر مردم را شکستند لیاقت این را نداشتند که در صف جلوی این حرکت قرار گیرند. یکی نیست بگوید با این آقایان پشیمان در زندان آقا جان تو که این کاره نیستی چرا می خواهی پز مصدق وار و ستار خان وار و باقر خان وار از خودت در کنی؟. به هر شکل با محتوای حرفت موافقم که یک خسرو گلسرخی به صد هزار امثال عطریانفر و ابطحی و اطلاعاتی سابق یعنی حجاریان شرف دارد.
به هر شکل متاسفم برای مردم عزیزم که در این قحط الرجال باید به امثال این آقایان توکل می کردند.
بابک جان به حرفهای دلیرانه ات که در زندان بزرگی به نام ایران می زنی افتخار می کنم و البته معتقدم وقتی آدم زیر شکنجه جای وحشیانه این رژیم شیطانی قرار گیرد جای هیچ خرده گیری به این آقایان نیست برای من اینها نه رد هستند به این دلیل که در زندان وزیر شکنجه حرفهای خود را پس گرفتند بلکه به این دلیل که اصلا از هیچ کدامشان ما و تاریخ ایران چیزی ندیده است برای من مردودند.
آخه بابک جان آدم که از یک سوراخ دوبار نیش نباید بخورد.

ناشناس گفت...

این مطب را در جایی دیدم یاد شما افتادم
انسان واقعی همیشه غیر قابل پیش بینی است
او ازادی است چون هر لحظه مبارزه ای نو را اغاز می کند
هر لحظه در بعدی نو حرکت میکند
هر لحظه با دیدگانی نو می نگرد
هر لحظه دوباره و دوباره با دیدی نو پاسخ می دهد
بابک داد شرف ایران و ایرانی

ناشناس گفت...

سلام
من فكر مي كنم زماني مقاومت و عدم اعتراف در برابر شكنجه معني و مفهوم دارد كه آن اعتراف منجر به لو رفتن چيزي يا جايي شود كه تهديد كننده جان افراد ديگر شود وقتي كه اكثر قريب به اتفاق كذب بودن اين اعترافات را مي داند چه لزومي به سرسختي و تحمل شكنجه است؟؟؟؟؟؟؟

امین گفت...

دروغگو خائن است خائن ترسو ست و ترسو با محافظ در مجلسی که همه حامیانش هستند حاضر می شود آری احمدی نژاد دروغگوست

ناشناس گفت...

در معبر قتل عام/شمع های خاطره افروخته خواهد شد/ دروازه های بسته -به ناگاه /فراز خواهد شد/سالی بیگاهان ،نوروز چنین آغاز خواهد شد (شاملو)

nariman گفت...

بابک عزیز،دیشب که در صدای امریکا در باره ندا صحبت میکردید،اینکه در ان لحظه صدای خرخر از سینه اش بیرون می امد و نگاهش به اسمان بود بیاد نوشته های داستایوفسکی افتادم که مطلبی را انقدر زیبا بیان میکند که در ان لحظه تمام جزئیات مانند یک فیلم در جلو چشمان ادم به نمایش درمی اید.درود بر شما و کلام معجزه گرتان

az kashan گفت...

اقاي داد عزيز :من هم این نظر رو کپی پیست کردم
کسي در حسن نيت شما شک ندارد، نمي دانم چرا همه وقت خود را براي اتحاد همه گروهها گرد يک رهبر عملي (کتاب، پيمان نامه و ...) نمي گذاريد، زود نظر بديد همه دوستان در تمام رسانه ها داغ کنند، باور کنيد در عرض يک ماه موجي به راه بيافتاد که ...
درنگ نکنيد با همه مبارزين تماس بگيريد، هدف را يکي کنيد تمام
درضمن خاتمي، موسوي و کربي به عنوان رهبران تئوري قابل احترام است

ناشناس گفت...

سلام بابک جان با سلام به شما و خانواده گرامیتان گلایه ها رو لطفا واسه بعد از پیروزی بگذاریم.بازهم رفتم در دنباله مطلب جدیدتو لینک بدم دیدم باز هم زود تر از من لینک دادن خیلی خیلی خوشحال شدم در ضمن از بعضی از آقایان اصلاح طلب ازاد نباید زیاد انتظار داشت .مثلا همین الان خانواده داشتند یه سریال تماشا می کردند اسمشو نمی دونم چون من چند ماه تلویزیون این نامرد ها رو نگاه نمی کنم ولی در آخر یه شعر می خوند که این بیت یادم موند:خوشحال به حال اونکه آیه های عشقو خونده تو میدونی یعنی چه ولی اینها خیلی چیز هارو نمی دونن اصلا معنی دل ودل کندن رو تو عمرشون نشنیدن موفق باشید به خاطر تمام آرزوهای بزرگتان بخاطر فریاد حقیقت به خاطر ایران دربندتان. بقول خودتان تابعد...
هموطن آذری (ترک)

ناشناس گفت...

باید جای انها باشیم و شکنجه های روحی و جسمی دژخیمان را با پوست و استخوان حس کنیم خوشبختانه بابک گفته خودش رو اصلاح کرد از این بابت خوشحالم

ناشناس گفت...

آقای داد تروخدا شما هم مطلبی نگید بعد تکذیب کنید. صحبتهای شما برای همه همینطور خود من به معنی گلایه از اسیران در بند بود .اگر نبود پس چرا گلسرخی را مثال زدید.او که با همه سختی ها وشکنجه ها اعتراف نکرد؟این صحبت شما واقعا دلسرد کننده بود .ما خودمان را قانع کرده بودیم که هرکس جای آنها بود همین کار را میکرد تا زودتر بیرون بیاید وبگوید که تحت فشار سخن گفته .به این ترتیب هم زودتر آزاد میشود هم بعد از بیرون آمدن آبروی این دژخیمان را میبرد .ضمنا از شما تقاضا میکنم بعنوان یک خواهر یک دوست ویا همرزم، امیدوار باشید و با امید سخن بگوئید کلام شما بسیار تاثیرگزار است بخصوص که امکان رساندن پیام خود را هم دارید.جوانان ما امروز بیش از هر چیز به امید نیاز دارند.دردرا که همه میدانیم وخوب بلدیم از آن صحبت کنیم .آنچه کم داریم امید است وامیداست وامید.

داریوش گفت...

درود بر شما و شجاعتتون که نام بابک خرمدین رو زنده نگه می دارید

آقای داد چرا شما و اصلاح طلبان تنها به جنایات در این دو ماه ایراد می گیرید.اعدام و تجاوز مگر از اول این به اصلطلاح انقلاب نبوده. خمینی بود که دستور اعدام مسئولین رژیم پیش رو داد در مدرسه و خودش در مدرسه نماز خوند. درسته که بینشون انسانهای فاسد هم بود ولی انسانهای شریف و خدمتگزار بینشون بود به ویژه افسران ارتش. چرا در مورد اعدامهای سال 60 و 67 صحبت نمی کنید شما و اصلاح طلبان؟
اصلاحاتچی ها میدونم چرا صحبت نمی کنند. چون انسانی مثل سعید حجاریان پایه گزار وزرات اطلاعاتی بوده که وحشیانه ترین جنایات در اون انجام شده ولی خودش رو به نفهمی زده. بهزاد نبودی انقدر آدم کشته که تعدادش از دست رفته. مگه میر حسین موسوی در زمان اعدام وحشیانه چندین هزار نفری نخست وزیر نبود؟ چرا هیچکدام در مورد اون جنایات حرف نمیزنن؟ چون خمینی دستوراتش رو داده حرف نمیزنن؟ چرا کروبی نمیگه که دهه 60 چند صد برابر امروز به زندانیان تجاوز شد؟ چون دوست نداره زمانی رو که خودش بر سر قدرت بوده.
اصلاحاتچی ها آگاهانه دارند از دوران ده ساله خمینی که خونریز ترین انسان در تاریخ ایران بوده یک مدینه فاضله درست کنند زیرا خودشان در آن دوران در مسند قدرت بودند و شما هم متاسفانه دارید همین کارو میکنید و جنایتکارانی مثل حجاریان و نبوی را مانند قدیس پاک می کنید.
متاسفم
بدرود

ناشناس گفت...

درود بر بابک عزیزم
بابک جان تو الان تنها به خودت تعلق نداری تو الان نمایند ملت ایران هستی و دعای همه مادران داغ دار و پدران دلسوخته با تو است .
بابک جان تو الان وظیفه داری که مراقب خودت باشی نه برای خوت بلکه برای ملتت
به هیچ کس اعتماد نکن و مراقب باش
همیشه شاد باشیو پیروز و به امید اینکه روزی در کنار هم در کشورمون آزادانه با داشتن حق گفتن حقیقتها و داشتن آزادی بیان به زندگی ادامه دهیم

بابک عزیزم نوکیا استفاده نکن (احتمالا بدونی ولی گفتم که نگفته نمونه)

دعای میلیونی ایرانی های آزاد و میهن پرست پشت پناهت باد و همشه موفق و پیروز باشی
زنده باد ایرانی باغیرت و اصیل

ناشناس گفت...

اقای داد کجایید؟ ناراحت نشید. به هرحال ما سبزها از هم گله میکنیم. همدیگر رو نقد می کنیم و چقدر زیباست که شما عذر خواستید از حرفی که احساس کردید به اشتباه تفسیر شده. ما به این اخلاق خیلی نیاز داریم. نگرانتونم. کاش میشد کاری کرد که بتونیم راحت تر به هم کمک کنیم. خیلی نگرانم

ناشناس گفت...

بابك عزيز
درود بر پايمردي ات
برايت ربناي استاد را اپلود كردم http://rapidshare.com/files/273710573/Rabana.mp3.html
اما دوست عزيزم نه اين فايل نه فايل هاي ديگري كه با ايميل برايت مي آيد را دانلود نكن چون ممكن است برنامه اي (اسب تراوا) براي رد يابي شما به آن ضميمه كرده باشن. لطفاً با يك متخصص كامپيوتر كه به او اعتماد داري درباره راه هاي حفظ امنيت اطلاعاتي بگير چون دستگاه هاي امنيتي اين كودتاگران سخت درپي آزاد مرداني چون تو ميگردن.
من هم از سخني كه گفته بودي "به يك گلي سرخي..." تعجب كردم ، چون خودت بهتر ميداني حتي دوربين هاي توي دادگاه هم همگي از دروغ پردازي هايي چون صداو سيما و فارس ايرنا هستند . پس هيچگاه فريادهاي عزيزان دربندمان به گوش ما نمي رسد.
برايت آرزوي توفيق و سلامتي و سبزي از خداوند منان دارم.
در پناه حق باشي

سبلان سبز گفت...

افشای نام و نشان یکی شهدایی که مخفیانه در قطعه 302 بهشت زهرا دفن شد
«سعیده پورآقایی» قربانی جنایت لباس شخصی‌ها

اطلاعات جدیدی درباره‌ی یک شهید گمنام جنبش سبز از دو روز قبل به «موج سبز آزادی» رسید که در این دو روز جزئیات آن را مورد بررسی قرار دادیم و از صحت آن مطمئن شدیم. این خبر دردناک حاکی از آن است که یک دختر دیگر، همچون «ترانه موسوی»، قربانی جنایت‌پیشگی برخی بسیجیان شده و پس از آن هم جنازه‌ی وی با اسید سوزانده شده و در نهایت بدون حضور خانواده‌اش به صورت مخفیانه در قطعه 302 بهشت زهرا دفن شده است. جالب است؛ تقدیر این بوده که خبر این جنایت، درست در روزی منتشر شود که دولت کودتا نمایش تشکیل کابینه را در دستور کار دارد؛ دولتی که بی‌اغراق با خون‌ریزی و جنایت بر سرکار آمده است.



به گزارش موج سبز آزادی، سعیده پورآقایی (آمایی) دختر جوانی است که اکنون پیکر او در یکی از قبور گمنام قطعه 302 بهشت زهرا دفن شده است. سعیده پورآقایی تنها فرزند جانباز شهید عباس پورآقایی (آمایی) است که در یکی از شب‌های پس از کودتا در حالی که به الله اکبر گفتن شبانه بر پشت بام خانه‌شان در خیابان دولت تهران مشغول بود، از سوی نیروهای لباس شخصی وابسته به بسیج دستگیر شد و پس از 20 روز جنازه او در یکی از سردخانه‌های جنوب تهران از سوی مادرش شناسایی شد. اما مسئولان ذی‌ربط از تحویل جنازه به مادرش خودداری کردند و حالا پس از هفته‌ها بی‌خبری خانواده‌اش مطلع شده‌اند او به صورت مخفیانه در قطعه 302 بهشت زهرا به خاک سپرده شده است.

بر اساس این گزارش، خانواده این شهید جنبش سبز طی هفته‌های اخیر به شدت تحت فشار بودند تا از افشای ماجرا خودداری کنند. اما بالاخره سکوت درباره این ماجرا شکسته شد و ماجرای تاسف‌برانگیز ظلمی که بر این فرزند شهید رفته، از سوی برخی افراد مطلع، شرح داده شده است که «موج سبز آزادی» برای رعایت مسائل امنیتی از ذکر نامشان معذور است.

به گفته‌ی مطلعان، سعیده پورآقایی پس از بازداشت مورد تجاوز وحشیانه قرار گرفته و سپس به قتل رسیده است. متجاوزان جنازه‌ی وی از زانو به بالا در اسید سوزانده‌اند تا آثار این جنایت شنیع به صورت کامل از بین برود. سپس خانواده‌ی وی تحت فشار قرار می‌گیرند تا علت مرگ دخترشان را بیماری شدید کلیوی اعلام کنند.

این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که جنازه‌ی سعیده اساسا به خانواده تحویل نشده است و شنیدن خبر بیماری سعیده موجب تعجب اقوام وی شده است که اطمینان دارند سعیده سابقه‌ی هیچ نوع بیماری نداشته است؛ و همین دروغ بود که در نهایت به افشای ماجرا منجر شد.

گفتنی است مراسم ختم شهید سعیده پورآقایی (آمایی) روز شنبه هفتم شهریور به صورت محدود در مسجد جامع قلهک (محل زندگی وی) برگزار شد و نمایندگانی از جنبش سبز برای همدردی با خانواده داغدار این شهید مظلوم در این مراسم حضور یافتند.

لازم به ذکر است که برخی اطلاعات تازه که به محض تکمیل منتشر خواهد شد، نشان می‌دهد اکثر کسانی که به صورت مخفیانه و بی‌نام و نشان در بهشت زهرا دفن شدند، دخترانی هستند که مورد تجاوز وحشیانه‌ی نیروهای امنیتی و شبه نظامی قرار گرفته‌اند و دفن شبانه و غیرقانونی آن‌ها نیز برای جلوگیری از افشای ابعاد جنایات رخ داده صورت گرفته است.

«موج سبز آزادی» همچنین جدا از این قبرهای بی‌نام و نشان، از وجود یک گور دسته‌جمعی در نزدیکی بهشت زهرا مطلع شده است.

خسی بر موج گفت...

پدر پيرببين
كه چه ها رفته است بر فرزندان اين سرزمين
كه نه صدايي به صدا مي رسد
ونه غنچه كلامي اجازه شكوفايي دارد
كه تبسم را بر لبها جراحي كرده اند
و خنده را بر دهان
كلام را در پستوي دل نهان بايد كرد
و خون دل را در جگر
هيهات اينچنين نمي كنيم
پدر پير ببين
كه فرزندانمان را در شكم مادرانشان
به اسارت مي برند!!
و قاتل شهيد اين ديار را جستجو مي كنند!
پس پدر پير بگو
كه نگاهي به آينه كنند!
ديدي كه چگونه اين قوم به ظاهر ديندار
در پس پرده گفتار تملق گويي خود
چه اهانت كه به انسان و كرامت كردند
و نيرنگ و فريب را جاگزين عدالت كردند
و"آنچه اين نامردمان با جان انسان ميكنند"
هيچ ديوي با دشمن نكرده است.
چه جنايتها...آه!!
پدر پير اين سرزمين
گهواره مان را تا صبح به اين اميد جنباندي تا
روزي كه بزرگ شديم
و گريه بچگانه مان به فرياد مبارزه تبديل شد
سرودي را برآوريم كه تو هميشه بر لب داشته اي
سرودي از نوع مهر
از بام هاي خانه هاي روشن به اميد اين مردم
پدر پير اين سرزمين
تو هميشه زمينت را به آب دانش سيراب كرده اي
و با نيروي عشق رويانده اي
سبز است روح مردمانت
سپيد است نور پرمهر عشقت
و سرخي خون جوانانت
كه پرچمت را ساخته اند
پدر پير به آنان بگو
سرخي رنگ دل از خون جوانان منست
اي دريغا نتوان رنگ به آن پاشيدن

ناشناس گفت...

خوشحالم که اینو نوشتین
راستش از قهر خدا نسبت بهتون ترسیدم چون شدیداً معتقدم تا با کفش های کسی راه نری نمی تونی راه رفتنشو قضاوت کنی وگرنه خدا سرت می آره، اما خوشحالم که سوء تفاهم بوده
مراقب خودتون باشید

ناشناس گفت...

اناني كه رفتند كاري حسيني كردند و انان كه ماندند بايد زينبي باشند وگرنه يزديند اري كه پر محتواگفت معلم شهيدمان شهيد جهلو اسنبداد حكام سرسپرده . بابك جان دل پر از خون است سينه مالامال درد ديروز افتاب سوزان شهرم را پس از 50روز برون از بيدادگاه رژيم ديدم به جاي گريه خندهاي تلخ كردم به روزگاري كه مارادر اين زمان اورد اما در دل پر از گريه بودم گريه شوق به د اشتن ياران و استبداد ستيراني در اين دوران عزمم را براي مبارزي دگر با انا الله و انااله راجعون اغاز كنم . يا حق