۱۳۹۱ مرداد ۱۰, سه‌شنبه

جنگهاي نامنظم اقتصادي در ارتفاعات «سه هزار ميلياردي»!


اينها راستي راستي اداره كشور را با "خاله بازي" اشتباه گرفته اند! امروز اعلام شد بانك مركزي «قرارگاه جنگهاي نامنظم اقتصادي!» تأسيس كرده است! [1]
جنگهاي نامنظم اصطلاحي است كه براي عمليات پارتيزاني و چريكي استفاده مي شود! تلفيق اين اصطلاح با عمليات اقتصادي و بانكي كه مبناي آن بايد بر شفافيت باشد، به معناي اين است كه دولت قصد دارد بيش از آنچه تاكنون كرده، به "مخفي كاري" در زمينه هاي اقتصادي و بانكي دست بزند. بسياري معتقدند همين عدم شفافيت مالي دولت، باعث بسياري از فسادهاي اقتصادي و اختلاسها شده و تشكيل است قرارگاه احتمالا" وضعيت را مستعد فساد بيشتر خواهد كرد.
لابد از فردا محمود بهمني رئيس بانك مركزي، به عنوان فرمانده(!) اين قرارگاه درباره جنگهاي نامنظم ريال و دلار اينگونه خبررساني مي كند:
در يك عمليات چريكي «دلار جهانخوار» سعي كرد از ارتفاعات دو هزار توماني بگذرد كه با آتش پدافند «سپاه جان بر كف ريال» خدا را صد هزار بار شكر در همان مرز دو هزار تومان زمينگير شدند! سردار بهمني افزود: امروز همچنين لشگر ظفرمند «سپاه ريال» چندين اختلاس تازه با رمز مقدس «يا مجتبي» تقديم نظام مقدس كردند كه صدايش فردا، پس فردا در مي آيد! جنگهاي نامنظم اقتصادي در ارتفاعات سه هزار ميلياردي ادامه دارد!
ديشب همچنين امام خامنه اي(!)  فرمانده كل قوا در ضيافت افطار جمعي از سرداران عرصه «جهاد اختلاسي» از سيدمحمد جهرمي رئيس سابق بانك صادرات تقدير كردند و خطاب به جهرمي فرمودند: «طيب الله انفاسكم! ديدي دادگاه مفسدان اقتصادي هم تمام شد و تو طوريت نشد گوگولي؟!»

۱ نظر:

ناشناس گفت...

گناه این رژیم تنها این نیست که دزد و فاسد است ، تنها این نیست که بی لیاقت است ،تنها این نیست که مزور است ،تنها این نیست که بی اطلاع و بی دانش است، تنها این نیست که کلاه بردار است ،تنها این نیست که کوته بین و سفیه است ، تنها این نیست که مشوق خرافات و نادا نی است ، تنها این نیست که عوام فریب است، تنها این نیست که احمقانه فاشیست است، تنها این نیست که دروغ گو و کلاش است ، تنها این نیست که ابلهانه دیکتا تور است ، تنها این نیست که بی وجدان و بی حیا ست، تنها این نیست که خائن و وطن فروش است ، تنها این نیست که جنا یت کار است ، تنها این نیست که ریا پرور و بی لیاقت پرور است، و و و ........ بلکه این نظام قریب سی و سه سال نه تنها با تمام این صفات حکومت کرده است آموزنده ، مروج و مشوق این صفات در میان مردم ایران هم بوده است. خدا میداند چه کوشش و توانی برای تطهیر آن هم وطنانی که تحت تاثیر این آموزش سی و چند ساله بوده اند لازم است .