۱۳۹۲ فروردین ۱۰, شنبه

منتظر يك فاجعه ديگر ننشينيم؛ جان خزعلي در خطر جدي است!

اين تصوير و مطلب را براي توجيه كساني كه بهانه تراشي مي كنند،منتشر كنيد.
جان يك انسان در خطر است. منتظر فاجعه ننشينيم!


معتقدم به هيچ بهانه اي نبايد خزعلي را تنها گذاشت. براي اتمام حجت با كساني كه «فاجعه» و وخامت حال مهدي خزعلي را باور ندارند و يا او را به خاطر گذشته اش محكوم مي دانند و يا به خاطر خانواده پدري اش، گمان مي كنند او در خطر نيست مي گويم كه امروز جاي بهانه تراشي و اختلاف سليقه و مخالفت سياسي نيست. از خود مثالي مي زنم تا باورتان شود كه به هيچ بهانه اي نبايد بگذاريم خزعلي را در تنهايي بكشند.
چند روز قبل از بازداشت او، من در مخالفت با طرح "راهپيمايي سكوت 13 آبان" يك مطلب نوشتم و بحث و مناظره قلمي و محترمانه اي با آقاي خزعلي داشتم [هرچند با ورود نامه 12 جانباز مجازي در طرفداري از ايشان، يارگيري ناشايستي در يك بحث انجام دادند و بعد هم متأسفانه از طرف برخي هواداران آقاي خزعلي دشنامهاي فراواني در قالب مسيج و كامنت دريافت كردم!] اما تمامي آن مخالفتها و اختلاف سليقه ها سر جاي خود، من امروز از منظر «حقوق انساني» هرگز به خود اجازه نمي دهم كه در اين روزها، نسبت به وضعيت خطير جان مهدي خزعلي سكوت كنم. حتي اگر همچنان به شيوه مبارزه و مناظر و يارگيري ايشان در بحثهاي سياسي، انتقاد داشته باشم. اما آنها را به وقت خود بايد گذاشت و امروز بايد به كار شايسته امروز انديشيد و همان را انجام داد.
امروز همه آزاديخواهان را به انجام كمترين وظيفه انساني و اخلاقي در قبال «جان مهدي خزعلي» فرا مي خوانم و درخواست مي كنم فارغ از هر اختلاف سليقه سياسي، «رهايي خزعلي» را فرياد بزنيم و نگذاريم سكوت ما، باز هم يك فاجعه تلخ ديگر بيافريند كه تاوان اين سكوتها، تاوان سنگين و تلخي خواهد بود. در زمانه اي كه حتي پادوهاي بيت رهبري هم در ناز و نعمت زندگي مي كنند، ما بايد قدر كساني مانند مهدي خزعلي را بدانيم كه مي توانند «آقازاده» بمانند، ولي بر آسايش خود و خانواده شان پشت پا مي زنند و بر «حق مردم» پافشاري مي كنند و مورد آزار قرار مي گيرند. فقط با حمايت مردم «شمار» اين حق طلبان افزون مي شود و تعداد بيشتري از آنان، از اردوگاه حكومت به صف مردم مي پيوندند.
پس اكنون نوبت ماست تا اين خواسته را در سطحي وسيع به اشتراك بگذاريم و مهدي خزعلي را در روزهايي كه ممكن است به فاجعه اي تلخ منتهي شود، تنها نگذاريم. كمترين وظيفه ما اطلاع رساني است؛ براي جلوگيري از يك فاجعه تلخ ديگر! پس بدون درنگ، در اين اطلاع رساني مشاركت كنيد و به اشتراك بگذاريد.
پي نوشت: برنامه صفحه آخر صداي آمريكا با اجراي دوست گرامي ام "مهدي فلاحتي" نگاهي كرده به وضعيت قبلي و فعلي مهدي خزعلي در خانواده و نظام. اگر فرصت كنيد ديدنش خالي از مطالب مفيد نخواهد بود. اينجا ببينيد.
خبر تكميلي: خوشبختانه در زمان كوتاهي اين تصوير و خبر به صورت وسيعي در فضاي مجازي منتشر شده است. سايت دانشجونيوز دقايقي قبل، خبر اين حركت منسجم فيسبوكي را منتشر نمود و اعلام كرد صفحه اي هم براي حمايت از جان مهدي خزعلي ايجاد شده است.
 لينك بالاترين براي اعضايي كه به انسانيت بيش از گرايشات سياسي انسانها بها مي دهند.[اين لينك را مهيار عزيز به اطلاعم رسانده با تشكر از ايشان]

۷ نظر:

ناشناس گفت...

به هیچوجه خواهان صدمه به هیچ انسان آزاده ای و ایشان نیستم. امیدوارم که ایشان هرچه زودتر اعتصاب غذایش را بشکند و تجدید نظر کند. آقای خزعلی طرف دار ولی فقیه هستند و این سکوت دقیقا در مخالفت با این عقیده است . من فکر می کردم که حداقل شما می بایست متوجه می شدید. حمایت از هر کسی با اینچنین عقیده ای حمایت از اصل ولایتست که نه شرعی و نه قا بل قبول هیچ آزاده ای است . حمایت از ولایت فقیه درست همانند حمایت از دشمن بشریت و مانند این ضرب المثل:
ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم خواهی بود بر گوسپندان.

ناشناس گفت...

برو عمو جون خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه دیگه کسی فریب این دلقک را نمیخوره.
اعتصاب غذای بقیه رو هم لوث کرده با این کاراش

فاطمه گفت...

واقعاً برای دو نظر دهنده بالا متاسفم و نگرانم برای روزی که ماها قدرت بدست بگیریم و با مخالفانمون همون رفتاری رو داشته باشیم که همین حکومت با مخالفین داشت. نوع رفتارمون با صاحبان قدرت امروز یکیه، فقط شاید در عقایدمون با هم فرق داشته باشیم.

kazem-gilan گفت...

دست بردارید بابک داد
اینها دارند تاوان جنایات گذشته خود را می دهند. اوایل انقلاب که غارت و جنایت می کردند باید از عاقبت خود میترسیدند. فاشیست سابق اصلاح طلب امروزی شده است عجبا به این مردان!
شما بهتر است نگران مسایل مهمتری باشید.این رزیم با همه دولتمردانش باید برود با همه شان می فهمید حتی کروبی .... آن مثلا شیخ اصلاحاتتان!
همشان سابقه تاسف باری دارند.میفهمید؟
ملت ایران به نسل جدیدی از دولتمردان نیاز دارد. در همین چارچوب جمهوری فعلی ولی بدون حزب مضحک جمهوری اسلامی.

کیو گفت...

بابک فکر می کنی اگه خزعلی به جای احمدی نژاد بود الان دموکراسی کامل بود،مثلا؟ گرانی-فقر-فحشا نبود؟ خامنه ای محبوب بود؟ تحریم ها نبودند؟ نه جانم همشان مثل هستند، منتها الان یکی از خزعلی ها قدرت را از دست داده،همین.برادرانش و پدرش به خونش تشنه اند.زندانی شدنش با تحریک خانواده اش بود.خانواده دزد و جنایت کارش. همشان الهی به درک بروند. یکی یکی.این همه انسان شریف در کشور داریم شما به این تاریخ مصرف گذشته ها چسبیده اید! لطفا نظرم را حذف نکنید و بی طرف بمانید.

ناشناس گفت...

جناب آقای داد جامعه ایران مبتلا به کور ذهنی شده. شما شمال مینویستید و بیشتر دوستان جنوب می‌فهمند. شما انسانی‌ فکر می‌کنید و بیشتر دوستان انتقامی. جناب آقای داد تا ما خود را تغییر ندهیم به نتیجه نخواهیم رسید. ما خود اصل مشکل هستیم. حتا دشمنی کردن هم بلد نیستیم.

ناشناس گفت...

واقعا از اینکه میبینم ما ایرانیا بعد از این همه تجربه و تکرار تاریخ هنوز تو اشتباهیم حسرت میخورم.هنوزم تفکراتمون فاشیستیو استبداد زدست.کاش به جایه بدو بیراه گفتن به خزعلی خودمونو نقد کنیمو یکم از جرات و شهامتشو داشته باشیم.اونی که میگه اگه خزعلی جای احمدینژاد بود فلان کارو میکرد فکر کنه الان اگه جای خزعلی بود چیکار میکرد.از گذشته خودتونو رها کنین به آینده فکر کنید آینده ای که همه با هر عقیده ای آزاد توش زندگی میکنن.