۱۳۸۹ تیر ۲, چهارشنبه

"راز بقا"! گامهاي مصباح و احمدي نژاد براي بلعيدن كشور!

منبعد "چماق عريان" حكومت مي كند!

گام هاي مصباح و احمدي نژاد براي بلعيدن كشور!

خيلي سخت نيست در ميانه همه جنجالهايي كه در كشورمان برپاست، رد پاي اتفاقات بزرگتري را ببينيم كه در شرف وقوع هستند. اكنون آيت الله مصباح يزدي نزديك تر از هميشه به تصاحب كرسي رهبري جمهوري اسلامي است و در حال اندازه گيري "جامه ولايت" و برداشتن آخرين گامهاي خود است. بعد از يكسره كردن كار بيت امام و مراجع قم، اكنون نوبت به بريدن بقيه شاخه هايي است كه مقام معظم رهبري مي توانست از آنها بياويزد و مدتي بر قدرت باقي بماند؛ هاشمي رفسنجاني، سران جنبش سبز، مجلس، مجمع تشخيص مصلحت، خبرگان...؟ اينكه در سر آقاي مصباح چه مي گذرد، چيز پيچيده اي نيست. ولي نكته مهم اين است كه اين روزها نوبت "نسق گيري از مجلس" بود كه گهگاه صداهايي از آن بر مي خاست! جنجال اين نسق گيري، باز هم "فرقه مصباحيه" را به سايه برد تا روزي كه زمان "ظهورشان" فرا برسد!

در اين هفته مجلس شوراي اسلامي، دو مصوبه جنجالي داشت كه جنجال بر سر اولي، باعث شد اهميت مصوبه دومي ناديده گرفته شود! مصوبه اول مجلس مخالفت با دولتي شدن نظارت بر دانشگاه آزاد اسلامي و به نوعي مخالفت با تصاحب اين دانشگاه توسط دولت كنوني بود. اين مصوبه باعث شد گروههاي سازمان يافته مقابل مجلس تجمع كنند و بر عليه "مجلس فرمايشي!" شعار دهند و با شعارهاي تندي بر عليه علي لاريجاني رئيس مجلس، خواهان لغو اين مصوبه شوند! علي لاريجاني در سخنانش اين تجمع و شعارهاي دانشجويان بسيجي در مقابل مجلس را "بي ادبانه، دريدگي و ..." خواند اما نهايتا" امروز با لغو اين مصوبه جنجالي، بر خواست همان جماعت "دريده" كردن گذارد و مجلس وابسته و ضعيف هشتم، به طور علني تسليم تهديدهاي اوباشان شد! گروه سركوبگري كه به طور واضحي تهديد كردند "مجلس را به توپ خواهند بست"!

امروز مجلس با يك طرح فوريتي، مصوبه خود را پس گرفت و راه را براي "تسخير دانشگاه آزاد توسط دولت كودتايي" هموار كرد. اما مصوبه دومي كه بي سروصدا از كنار اين غوغاها عبور كرد، تمديد دوره شوراهاي شهر و روستاي كنوني از چهار سال به شش سال و به بهانه "تجميع انتخابات" بود! بر اساس اين مصوبه، شوراهاي كنوني كه عمدتا" از حاميان احمدي نژاد در انتخابات سال قبل بودند، به جاي دوره چهارساله قانوني شان، مي توانند تا زمان برگزاري انتخابات بعدي رياست جمهوري (سه سال ديگر) باقي بمانند تا هر دو انتخابات رياست جمهوري و شوراها همزمان برگزار شوند.

شايد جنجال هاي ديروز و امروز مجلس، كمي بيش از اهميت واقعي شان توسط برخي رسانه هاي دولتي بزرگنمايي شدند تا اهميت اين مصوبه دوم ناديده گرفته شود. با تمديد دوره شوراهاي كنوني، احمدي نژاد بهترين حاميان مالي خود را در شوراها و شهرداريها براي انتخابات دوره بعد رياست جمهوري حفظ خواهد كرد و در آن زمان از كمكهاي ميلياردي شوراها و شهرداريها براي بقاي "حكومت مادام العمر" خود بهره خواهد گرفت. تا آن زمان او دو گزينه خواهد داشت؛ يا جانشين مناسبي براي خود انتخاب خواهد كرد و مانند مدل «پوتين/ مدودف» در روسيه، با يك جابجايي تاكتيكي در قدرت باقي خواهد ماند. و يا به حدي گستاخ خواهد شد كه طرح رياست جمهوري مادام العمر خود را به كرسي بنشاند. كه البته احتمال اين دومي بيشتر است. چون هم او جسارت لازم براي اين كارها را دارد و هم سايرين را به اندازه كافي ضعيف خواهد كرد كه مخالفتي با وي نكنند. پروژه ضعيف كردن ديگران، مدتهاست كليد خورده و اكنون نوبت تصاحب دانشگاه آزاد و تسخير ثروتهاي نجومي آن و زهر چشم نشان دادن به مجلس بود كه همه اينها به لطف "چماق عريان" حل و رفع شد.

تا سه سال ديگر، احمدي نژاد طرحهاي بسياري براي عملي كردن نقشه هاي خود براي "بقا" در سر دارد، ولي او ظاهرا" بيننده خوبي براي سريال مستند "راز بقا" نبوده، وگرنه مي دانست هميشه جانوران ديگري هستند كه منتظر خوردن روباه شكارچي به انتظار نشسته اند و كاردهاي خود را تيز مي كنند! همان طور كه علي لاريجاني هنوز واقعيتهاي اين بازي را باور نكرده است. امروز لاريجاني و ساير اصولگرايان "آينده محتوم" خود را در جريان اين جنجالها ديدند. به فاصله يك هفته از حمله گروههاي سازمان يافته به بيوت مراجع تقليد در قم و سكوت شرم آور مجلس در مقابل اين تهاجم ها، ديروز شتر همين "اوباش سالاري" در مقابل مجلس لاريجاني هم زانو زد و نوبت به توهين و حذف به او و سايرين هم فرا رسيد! آنها با چشمان خود ديدند "راز بقا" بزرگترين راز هستي است و نوبت شكار شدن، گاهي قبل از آنكه فكرش را بكنيد، فرا مي رسد! دير نيست زماني كه نوبت به مقام معظم رهبري برسد. آقاي مصباح يزدي مدتهاست جامه رهبري را "پروو" مي كند و حالا كه بحث "راز بقا" شد بد نيست بدانيم "تمساح"، جاندار بسيار صبوري است كه مي تواند تا يك ساعت زير آب نفس خود را حبس كند و منتظر شكار بنشيند، پوست فوق العاده سختي دارد و شكارش هم بسيار دشوار است. دندانهاي تمساح در همه سنين عمر دوباره در مي آيند و در صورت نبودن غذا، تمساح قوی، همنوع ضعیف تر خود را می خورد.

توضيح: براي عضويت در صفحه در فيس بوك مي توانيد به اين نشاني بياييد و با ساير دوستان گفتگو كنيد و يا بحثها را دنبال كنيد.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

*****قاتل ندا پیدا شد *** چرا بيراهه ميرويد خواهش ميكنم اين ويدئو رو دقيق نگاه كنيد قاتل در ثانيه 41 در ابتداي خيابان محل درگيري ظاهر ميشه وحالت تيراندازي ميگيره صداي خانم فيلمبردار مياد كه ميگه الان شليك ميكنه عكس العمل كساني كه در ابتداي خيابان هستند و بخصوص مردي كه لحظه شليك سرش رو ميدزده مويد اين مطلبه كه اون شخص تير رو شليك ميكنه ضمنا در ثانيه 18 نيز ندا و معلمش با كادر مشخصند و درست 20ثانيه بعد كه آنها به تقاطع رسيدند (محلي كه ندا كشته شد ) تير شليك ميشود خواهش ميكنم اطلاع رساني كنيد http://www.youtube.com/watch?v=asv7nFFbw54

Unknown گفت...

با نظر شما در مورد عوض کردن تاریخ انتخابات شوراها کاملا موافق هستم. امیدوارم به این مساله با دید با دقت تری برخورد کنیم.

شريعت م ايراني گفت...

بابك عزيز دست مريزاد!! به خوب جايي دست گذاشتي. اين دسيسه‌ي شوم را كمتر كساني امروز مي بينند يا مي خواهند كه ببينند!!! سردار سيد رضا حسيني (مدحي) از افسران ارشد اطلاعات سپاه و جانباز 70 درصد و رهبر "جنبش جمع ياران" (كه مسؤول تحقيق درباره‌ي فسادهاي نيروهاي قضايي بود) و ناچار به خارج از ايران كوچ كرد در اين زمينه اطلاعات مهمي دارد. حتي سخن گوي اين جنبش به نام احسان سلطاني از افسران جوان اطلاعات سپاه در گفتگويي با شهرام همايون مدير مسؤول شبكه‌ي جهاني كانال1 جزييات مهمي را از ساختار حكومتي كه اينها قصد پياده سازي اش را دارند، فاش كرد. او گفت كه فرقه مصباحيه خيلي در اين زمينه كار كرده است و تئوريسين هايي حتي در صنف اساتيد دانشگاه هم پشت اين دسيسه‌ي شوم هستند. گرچه نامزد ديگر براي تصاحب عمامه و منبر ولايت (=تاج و تخت سابق) هاشمي شاهرودي است كه نبايد ازو نيز غافل شد. به هر حال جريان شوم خزنده اي دارد وارد بازي مي شود. نمي دانم چرا موسوي و كروبي را اينقدر نخوت و سستي گرفته است!! چرا اعلام يك هفته تظاهرات و راهپيمايي مداوم را نمي كنند!! شرايط خيلي خطرناك شده است. نمي دانم تكليف چيست و چه بايد كرد؟ خيلي نگرانم

ناشناس گفت...

بی نظیر هستید آقای داد لطفا دوستانی که با علم اقتصادآشنایی دارند مباحث و جنایات اقتصادی را به زبان عامیانه برای برخی از مردم توضیح دهند تا آن دسته از مردم که به سادگی گول عوام فریبی این آقایان به نام یارانه و ... را میخورند آگاه شوند از شما که قلم شیوایی دارید و به زبان جامعه نزدیک هستید هم همین درخواست را دارم این کار بهترین راه بالا بردن سطح اطلاع رسانی و مبارزه مدنی است (لطفا این طرح را در شبکه های اجتماعی به بحث بگذارید)

ناشناس گفت...

سلام آقای داد گرامی

پس از آقای مهاجرانی که افکار خودش رو با نام جنبش بیان می کرد و گفته بود جنبش با ولایت فقیه مشکلی نداره چشممون به جمال قوم و خویش ایشون آقای کدیور روشن شد که راست راست با عبا و عمامه تو دوربین نگاه کنه و به دروغ بگه کسی نگفت ((نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران)) بلکه همه گفتند((هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران)) و بیاد بگه اصل قانون اساسی مشکلی نداره. انگار شورای نگهبان و هزار و یک جور تبعیض جنسیتی و عقیدتی و مذهبی و استبداد کثیف مذهبی ولایت فقیه سر چشمش جایی به جز قانون اساسیه.
حواسمون باید جمع باشه که افرادی مانند کدیور و مهاجرانی جنبش رو به نام عقاید خودشون بالا نکشن.

ناشناس گفت...

جناب داد! امروز فوریت طرح رأی آورد و نه خود طرح تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی!

mahmood گفت...

با سلام خدمت آقای داد گرامی.
فرمایشات شما کاملا متین..!
به نظر من هم این قضیه ریاست مادام العمر مهمترین چیزیه که باید بهش پرداخت،و این اتفاقاتی که تو مجلس و جاهای دیگه میوفته همش بازیهای سیاسیه که دارن در میارن.به نظر من باید شرایط جوری فراهم بشه که بعد از اتمام سلطنت این مرد(احمدی نژاد) دیگه شاهد این جور....نباشیم.
من فکر میکنم که اگر زیاد به از این قبیل اتفاقات اهمیت بدیم،مثل کسانی خواهیم شد که فقط نوک بینی شان رو میبینند،نه بیشتر.