۱۳۸۹ خرداد ۱۴, جمعه

مراسم امروز، "تست رواني جامعه" براي حذف موسوي و كروبي است!

تست رواني جامعه براي حذف موسوي و كروبي!

مراسم امروز، به صحنه تخريب "سيدحسن" و تسويه حساب با "طلحه و زبير" تبديل شد!

مراسم بزرگداشت بيست و يكمين سالگرد درگذشت آيت الله خميني، به عرصه اي تبديل شد تا نواده او "حسن خميني" را تحقير كنند و با شعارهاي "مرگ بر منافق" مانع سخنراني او در آرامگاه پدر بزرگش شوند. اين مراسم همچنين نمايشي صحنه آرايي شده بود تا وانمود شود يك "ملت ميليوني" از مواضع رهبري آيت الله خامنه اي حمايت مي كنند. احمدي نژاد رئيس جمهوري منصوب رهبري، در سخناني از "صيانت آراي ملت توسط مقام معظم رهبري" تقدير كرد و آيت الله خامنه اي، با نگاهي شخصي به "برخي" مواضع بنيانگذار جمهوري اسلامي، نزديكان آيت الله خميني همچون موسوي و كروبي را به "طلحه و زبير" تشبيه نمود و به تشريح "جنگ امام علي(ع)" با آن دو يار ديرين پيامبر پرداخت كه به گفته خامنه اي، بعد از سالها دوستي با پيامبر اسلام، به انحراف كشيده شده بودند و توسط امام علي به هلاكت رسيدند.

آقاي خامنه اي با اشاره به يكي از خاطرات دوران آيت الله خميني، تهديد كرد كه اگر مسئولان براي برخورد با فتنه ها، اقدامي نكنند، "مردم كار را يكسره خواهند كرد"! و بدين ترتيب، از حالا مسئوليت تمام اتفاقات احتمالي و برنامه ريزي شده بر عليه سران جنبش سبز را به گردن "مردم" بي نام و نشاني انداخت كه با پنجاه هزار اتوبوس به مرقد آورده شده بودند و "كار ناتمام مسئولان شناخته شده" را انجام خواهند داد!

روزهاي سخت و سرنوشت سازي در پيش است. سخنان امروز خامنه اي، "اعلام جنگ چندباره" است؛ جنگي با يك ملت معترض به راه انداخته و در طول يك سال اخير، بارها از سوي آنان تحقير شده و با همه سركوبهاي خونيني كه كرده، اما در نبرد با خواسته هاي برحق آنها شكست خورده است. اينك آقاي خامنه اي چاره اي ندارد جز آنكه "تست امروز" را نشانه موفقيت روش سركوب تازه اش بداند و به آن عمل كند؛ "اقدام خودجوش مردمي"! امروز سخنراني نواده آيت الله خميني، با شعارهاي عده اي بسيجي نيمه كاره ماند و هيچكدام از مسئولان حكومتي حاضر در مراسم و از جمله شخص آيت الله خامنه اي، هيچ ممانعتي از هتك حرمت نسبت به سيدحسن خميني صورت ندادند. اكنون حكومت وانمود خواهد كرد كه اقدام نيروهاي سازماندهي شده بسيجي يك "اعتراض خودجوش مردمي" بوده و سكوت ساير مردم، مي تواند حكومت را مجاب كند كه همين برخورد را با سران جنبش سبز انجام دهد. يعني به حذف سران جنبش به بهانه اقدام خودجوش مردمي مبادرت نمايند و مسئوليتي در قبال رخدادهاي تلخ بعد از آن نپذيرند. روشي كه نشان از "مسئوليت ناپذيري" آقاي خامنه اي در بيس و يكسال رهبريش دارد.

حوادث امروز، "تست رواني جامعه" بود. اگر پاسخ محكمي به اين تست داده شود، حكومت جرأت نزديك شدن كسي به سران جنبش را نخواهد داد. اما اگر به هر دليلي پاسخ مناسبي به اين روش حيله گرانه داده نشود، راه براي اقدام جدي تر حكومت تا قبل از سالگرد كودتاي انتخاباتي باز است و آيت الله خامنه اي كه هرگز مسئوليت تصميمات خود را نمي پذيرد و شجاعت لازم را براي قبول مسئوليت تصميماتش ندارد، با تكيه بر تست امروز جامعه، دستور مخفيانه برخورد خشن با سران جنبش را توسط "گروههاي خودجوش" صادر مي كند و در كناري مي نشيند تا مخالفانش توسط گماردگان عصباني اش حذف شوند. اينك بايد ديد مردم حقيقي (و نه ملت خودساخته حكومت) چه خواهند كرد؟ آيا مردم اجازه خواهند داد لشگريان امام فاسد، حق گوياني مانند موسوي و كروبي را به مسلخ ببرند و هلهله كنان، آنها را در نينواي ايران قرباني كنند؟ و آيا مردم "سياهي" روزهاي بعد از كربلاي ايران را تصور مي كنند؟

پي نوشت: از سكوت آقاي هاشمي رفسنجاني در قبال اهانت به نواده امام و باقي ماندن او تا پايان مراسم هنوز در حيرتم!

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

salam tavajoh dashte bashid badigard mokhles va fadakare ishan ra mahv kardand

ناشناس گفت...

رفع فیلترینگ ج.ا
www.freevpn66.tk

Unknown گفت...

هنوز ید نشست و تماشا کرددددددددددددددد

Unknown گفت...

ما بیشمارانیم . . . .

م گفت...

ما اهل کوفه نیستیم
میر حسین کشته ببینیم

ناشناس گفت...

خیالتون راحت، اگر همه ملت را هم به مسلخ ببرند، کک کسی نمیگزد

ناشناس گفت...

دوست عزيزم
من كه مي‌گويم هنوز آن آقاي محترم مي‌تواند ما را حيرت زده كند.
اما خود آفاي حسن خميني چرا در مراسم ماند؟

ناشناس گفت...

همینطور که مصدق و امیرکبیر و هزاران هزار ایرانی وطن پرست و شریف را در طول تاریخ به مسلخ برده اند و کک کسی در این سرزمین نگزیده است .موسوی می خواست با کمترین هزینه و ویرانی این بنای کج را ترمیم کند ولی افسوس که خانه از پایبست ویران است و سر این ملت باید بدجوری به سنگ بخورد.

ناشناس گفت...

نا که در خارج از ایران بسر میبریم باید ترتیب یک میتینگ با شکوه را هر چه زودتر در اروپا وامریکا بدهیم تا برای داخلیها دلگرمی ایجاد کنیم تا انها هم در تظاهرات علیه اخوندهای مفت خور شرکت کنند وگرنه همانطور که این بنده خدا نوشته کار موسوی وکروبی را می سازند ووجدان جامعه برای همیشه به درد خواهد امد منتظر قرار برای تظاهرات در کشورهای اروپایی وامریکا هستم

ناشناس گفت...

اگر به دنبال تشبیه اشخاص با صدراسلام باشیم بهتر به این نیز بیندیشیم. پس از پیامبر (ص) معاویه در شام حکمرانی می کرد. با زرو از بیت المال به دنبال اجرای مقاصد خوو بود. اکنون تشابه زیادی بین آیت الله خامنه ای که یک شبه مجتهد شدو مراجع تقلید آن هم از نوع جهانی اش البته به مدد بیت المال ایرانیان و با به خدمت گرفتن سپاه از ابزار قدرت نظامی این ارگان برای سرکوب مخالفان به بهترین وجهی استفاده کرد و با دسیسههای گوناگون در مقاطع مختلف همچون عاشورای سال گذشته همانند عمرصای به حیله های ناجوانمردانه متوسل شد، هم خودش(آقای خامنه ای) به معاویه ابن ابی سفیان شبیه تر استو هم سیره و سبک و روشش به او همانندی و تشابه زیادی داردو کوچکترین سنخیتی با مولا علی (ع) نداشته و ندارد. هم اکنون نیز به مانند معاویه که برای حکومت فرزندش یزید تلاش بسیار کرد، به دنبال رهبری فرزندش (مجتبی) می باشد. بهتر است معاویه ی زمانه خودش را با پاکان قیاس نکند.

ناشناس گفت...

به نظر من هاشمی راهی جز سکوت ندارد به دلیل دست داشتنش در قتل احمد خمینی و دیگر رازهای پنهانی بین او و خامنه ای.

ناشناس گفت...

اگه مصداق تاریخی هم باشه خامنه ای اولی بعد از خمینیه پس ابوبکر نه علی

ناشناس گفت...

میدونم شاید عصبانی‌ بشی‌ از این حرف من ولی‌‌....

ای کاش بیرون نیومده بودی و میموندی که اگه خامنه‌ای دستور حمل و کشتار دوباره داد بتونی‌ هم دقیق افشا کنی‌ هم مردم را بیدار کنی‌. من به شخصه خیلی‌ نگرانم ولی‌ هیچ کاری هم از من بر نمیاد،‌ای کاش بودی ،‌ای کاش ...‌ای کاش