۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

تعطيلي براي "آبروداري" دولت كودتايي است!

شنبه دولت كودتايي ميزبان 15 كشور دنياست،

تعطيلات براي "آبروداري" است!

شنبه و يكشنبه دولت كودتايي ايران براي برپايي يك اجلاس بين المللي و ميهمان داري از سران اين كشورها، تصميم گرفته تهران را تعطيل كند تا بتواند با نمايشي از شهري آرام و پاك (به دليل مسافرت شهروندان) به زعم خود آبروداري كند و به جهانيان تصويري غير از واقعيت ملتهب جامعه ايراني را عرضه نمايد. كاري به اين نداريم كه آبرويي براي اين حكومت با آدمكشي هاي شبانه و روزانه اش باقي نمانده، اما آيا اين يك فرصت بزرگ براي نمايش واقعيت هايي كه درون ايران مي گذرند به جهانيان نيست؟ تصور كنيد كودتاچيان را كه در طول پذيرايي و آمد و رفت مهمانان خارجي، نه مي توانند مخالفان را علني سركوب كنند، و نه مي توانند شهر را امنيتي تر از 22 بهمن و عاشورا كنند. نمي خواهم آكسيون خاصي پيشنهاد كنم. اما فقط مي پرسم براي ما ملتي كه تصميم داريم خردادماه را تبديل به يك ماه خيزش يكپارچه كنيم، آيا شنبه و يكشنبه يك تمرين اساسي نخواهد بود؟ و فقط مي پرسم آيا اين فرصتي بزرگ براي نمايش اعتراضهاي مردمي نيست؟ و اعلام اعتصابات عمومي در كردستان، از روز پنجشنبه آيا مقدمه مناسبي براي شروع دور تازه اعترضات مردمي نيست؟

يادداشت فيس بوكي امروزم: هوا ابري است. به ذهنم "كانكت" مي شوم. در "گوگل ذهن شما"، اين كلمه را سرچ مي كنم: "آزادي"! و دكمه را ميزنم. چندين ميليون نتيجه بدست مي آيد. از آن همه، چه خوب است كه كامنت هاي شما چند نفر را مي بينم كه در همين پايين نوشته ايد و گفته ايد نظرتان درباره "آزادي" چيست؟!(خوانندگان وبلاگ نظرشان چيست؟)

توضيح: براي عضويت در حلقه دوستان در فيس بوك، لطفا" درخواست خود را در صفحه دومي كه ايجاد كرده ام ثبت كنيد.اينجا روي اين آدرس كليك كنيد.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

اگر روز ی دستم به ازادی برسد محاکمه اش خواهم کرد زیرا که به خاطرش چه غنچه هایی که به خزان ننشستند .
تا نظر شما چه باشد جناب داد
همیشه سلامت باشید.

ناشناس

ناشناس گفت...

باز هم ناشناس

از خرداد صحبت به میان اوردید امسال در حالیکه نظام لجام گسیخته برای رئیس جمهور دست نشانده اش جشن خواهد گرفت ما ملت ایران در داخل و خارج در عزای صدها کشته و اعدامی به سوگ خواهیم نشست یکسال گذشت راستی با مناظره های تلویزیونی چقدر سرمان را گرم کردند... ولی باید بپا خواست دارد دیر می شود و صحبت صحبت هفتاد میلیون انسان است که دارند تباه می شوند یک پیشنهاد دارم ایا به نظر شما به جای زدن و شکستن و این بر نامه ها در خارج از ایران بهتر نیست به راهپیمایی های مفصل از دولتهای خارجی بخواهیم بازی های پشت پرده شان را تمام کنند .
دوم اینکه در ایران کیست ان رهبری که مردم را به اعتصاب و راهپبمایی دعوت کند .
لحظه دارند به ارامی از کنار هم لیز می خورند و فردا می شود ولی داد رسی نیست و همه چی کم کم دارد روی صفحه مونیتور اتفاق می افتاد .
این نهضت از صحنه خیابان به صفحه مونیتور کشانده شد ولی اعدامها و... جنایتکاران در صحنه های واقعی دارند انچه را که می خواهند انجام می دهند .

جناب داد از اینجا و انجا نوشتم درهم نوشتنم مرا ببخشید .
سلامت باشید

ناشناس گفت...

همه میخواهند بشریت را عوض کنند ، دریغا که هیچ کس در این اندیشه نیست که خود را عوض کند. تولستوی

همیشه سلامت باشید.

ناشناس گفت...

با نظر دوستمان موافقم ما همش منتظریم تا دیگران آگاه شوند و به اصلاح خود بپردازند. چرا به جای اسکناس نویسی و ... سعی نمیکنیم یک حرکت فرهنگی تاثیر گذار انجام دهیم زمان رانندگی به هم احترام بگذاریم(در زمان دعوا سریعا از خواهر و مادر هم یاد میکنیم) بعد از یک مشت حوزه ای و مواجب بگیر توقع داریم حرفها ی مزخرف نزنند که آن جور به خاطر زلزه مزحکه دنیا شویم وقتی خانم صدر یک مقاله می نویسد همه به فمینیستی متهمش میکنند چرا همه مشکلات زندگی شخصیمونو سر دیگران خالی میکنیم من از شما میخواهم یک حرکت فرهنگی را شروع کنید تا تاثیر بیشتری روی مردم داشته باشه باور کنید که میشه مشکل درون تک تک ماست
پیروز باشید

ناشناس گفت...

با سلام به همه دوستان گرامی و اقای داد
دوست ناشناس کاملا درست عرض کردند در حال حاضر در نوشته های کمتر کسی ادبیات درست بدون فحش و لغات عامیانه پیدا می شود و انگار ایران شده یک جای بی صاحب که هر کسی بنا به خواسته خودش رفتار می کند اقای داد بهترین موقعیت است برای درست کردن ادبیات از دست رفته مان و فرهنگی که شده هر کی هر کی شما کاری بکنید حتی در تلویزیونها ببینید الان یک عده تقریبا هر روز یک سری درسها را می دهند نتیجه چه بود به خدا مردم خسته شدند دیگه گشت و گذارهای انترنت و سایتها و.... چنگی به دل نمیزندد چه باید کرد.....

سلامت باشید

درنین گفت...

سلام

بهترین ها

ناشناس گفت...

با سلام
دوستان اگر موافقید این نوشته را با هم کا ملش کنیم اگه اقای داد هم کمک کنند که عالی میشه.

یکی بود یکی نبود
توی یک خرابه ای که هفتاد میلیون سکنه داشت
چند تا گرگ بی حیا کشیک می دادند شب و روز...
.....

سبلان سبز گفت...

این دولت کودتایی و ولی مطلقه فقیهش
کاملا" گیج شده اند و نمی دانند چه کار کنند. همین چند ساعت قبل برای ترساندن وبلاگ نویسان مدیر بلاگفا بازداشت شد.