۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه

پارسال در همين روز: حمايت آقاي خامنه اي از احمدي نژاد عيان شد!

برنامه خبرها و نظرهاي صداي آمريكا از امشب بخشي را راه اندازي كرده كه به رخدادهاي پارسال همين روزها در خرداد پرحادثه سال 88 مي پردازد. در اين برنامه براي دقايقي حضور داشتم تا اخبار چهارم خرداد سال قبل را مرور كنيم.
سال قبل مي شد صداي احداث زندان كهريزك را در حومه تهران شنيد. مي شد صداي سانسور فيس بوك و ستادها و نامزدها را شنيد. مي شد صداي پياده نظام كودتا را در نشريات سپاه پاسداران شنيد. مي شد صداي دخالت مقام رهبري را به نفع احمدي نژاد شنيد. مقامي كه قادعاتا" بايد بي طرف و عادل و مرضي الطرفين مي بود ولي با تمام قد و قواره در مقابل انتخاب ملت ايستاد و از احمدي نژاد حمايت كرد و دستش به خون بيگناهان بسياري آغشته شد. سال قبل جنبشي در ايران به راه افتاد كه هنوز بعداز يكسال سر ايستادن ندارد و همين است كه گاهي فكر مي كنم اگر حكومت مي دانست به چنين فرجام تلخي خواهد رسيذ و پايه هايش چنين سست و شكننده مي شوند، اي بسا از فكر هرجور كودتايي بيرون مي آمد و زندگي اش را مي كرد!شانس بزرگ مردم ما، همين است كه حكومت از فرط مستي قدرت، كور و كر شده است و ناقوس سقوطش را هم نشنيده است.
براي ديدن مصاحبه ام با برنامه سه شنبه شب برنامه خبرها و نظرهاي صداي آمريكا، فايل تصويري آن را در زير گذاشته ام كه اميدوامرم كمكي باشد براي هموطناني كه به فيس بوك دسترسي ندارند. خرداد پيروزي در پيش داشته باشيد.

هیچ نظری موجود نیست: