۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

سفارت جمهوري اسلامي در پاريس "رنگين" شد!

پاريس؛ صحنه "اعتراض به اعدام ها"!

سفارت خانه جمهوري اسلامي در پاريس، به همت ايرانيان رنگين شد! اين كمترين هزينه اعدام زندانيان عقيدتي و سياسي بود كه بر دولت كودتايي تحميل شد. ديروز يكشنبه در پاريس، ايرانيان مقابل سفارت اجتماع كردند و ديوارهاي آن را با شعارهاي "مرگ بر ديكتاتوري!" زينت دادند و بعد از تهاجم ماموران سفارت، مردم دوربين ها و تابلوي سفارت را پايين كشيدند. پليس به دليل نداشتن مجوز تجمع، تعداد زيادي از تجمع كنندگان را بازداشت كرد. با يان همه، ايرانيان مقيم پاريس اين هزينه اندك را به پاس هزينه گزافي پرداختند كه ملت دربند ايران مي دهندو در عمل اثبات كردند كه از اين پس، هزينه هاي هر اشتباه حكومت را بالا و بالاتر خواهد برد. ايرانيان اين بار عقب نخواهند نشست. اين را در عصر يكشنبه در پاريس، لندن و شهرهاي بسياري در جهان به ثبت رساندند. اين عكس گوياي تلاش ايرانيان مقيم پاريس است در اعتراض به اعدام ها! ديوارهاي سفارت حكومت اسلامي در فرانسه، سرشار شدند از شعارهاي "مرگ بر ديكتاتوري"!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

hameh ma vazifeh har rooz sorat va sirat-e nezam ra beh chalesh bekeshani m

ma dar barabar zendanian bi nam va javan- dar iran vazifeh darim talash bishtar konim

pari گفت...

دوستان، آیا شما فکر نمیکنید که یکی‌ از کم هزینه‌ترین کاری که ما خارج از میهن میتونیم بکنیم این است که لانه‌های خیانت حکومت اسلامی را با نامه، فکس، و تلفن بمبارد بکنیم؟ این پیغام‌ها میتواند فقط شامل یک پرسش ساده از کارکنان باشد که چطور آنها قادر اند چشم خود را با این همه جنایت ببندند و شریک جرم باشند؟ به نظر من با این کار هم امکان دارد که بعضی از آنها که هنوز یک ذره وجدان دارند به مردم به پیوندند و مهم تر از آن با روزی صدها پیام آنها را کلافه کنیم. لطفا نظر خود را بیان کنید.

ناشناس گفت...

دوست گرامی پری عزیز

به نظر من البته که فکر خوبی است ولی در کل چیز زیادی را عوض نخواهد کرد اگر این اتفتقها در ایران بیفتند با پخش شبنا مه ها و ... می تواند موثر باشد چون سفارتخانه های خارجی توسط پلیس کشورهای مربوطه حفاظت می شوند و تلفن یا فکس .... می تواند مشکل ساز باشد .
البته این نظر شخصی من است