۱۳۹۸ خرداد ۲۲, چهارشنبه

♦️ ازدواج سفید مشاور احمدی‌نژاد با پرستو!♦️


➖بابک‌داد➖
همه چیز با توییت‌های خانم الهام سلمانی (همسر آقای عبدالرضا داوری) شروع شد و «جشن اخلاق نمایی!» این مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد در ماجرای نجفی به سکوتی مرگبار تبدیل شد!
🔹ابتدا شرح ساده‌تر موضوع را از قول یک کاربر توییتر بخوانید: «‏داوری ‎گیر داده بود به نجفی و اصلاح‌طلبا که اینا کمربندشون شله! زنش اومد نوشت بخاطر یک خانومی که ۱/۵ ساله تو زندگی داوری هست، بچه هام مجبورن برن مدرسه دولتی و پولش هم خرج گرفتن خونه و… واسه اون خانم میشه!» او ادامه داده: «‌‎بعد از اون داوری در افق محو شد! یکی واسه زنش نوشته: (مراقب باشید) داوری شما رو برون‌سپاری نکنه!»
🔹اما خانم سلمانی در دو توییت از ماجرای زندگی آقای داوری با یک پرستو در قالب ازدواج سفید و خرج کردن پول زندگی و سهم شهریه‌های مدارس فرزندانشان برای آن پرستو چنین نوشته است: ‌‌‌‎«آری! اینچنین است برادر! امسال ‎آئین و ‎آوین ما ناخواسته و به اجبار پدر، به مدرسه‌ای ‎دولتی رفته‌اند تا شهریه تحصیل این دو فرشته کوچک، صرف هزینه زندگی و اجاره مسکن ‎پرستو یی شود به نام: ‎ف‌.کاف که از شهریور گذشته تا امروز آ.‎داوری را با دست پس زده و با پای پیش می‌کشد، هر روز..!»
🔹همسر آقای داوری در خصوص پرسش‌ها که آیا اکانت توییتر در اختیار خود خانم سلمانی است یا هک شده، توضیح داده:
«خطاب به تعدادی از مخاطبان که مدیریت اکانت مرا سهواّ یا عامدانه، به اطلاعات سپاه منتسب دانسته‌اند: آ.‎داوری بنده را به چند اقدامِ قهرآمیزِ مرحله‌ای، از: انتشار اخبار جعلیِ‌ هدفمند بمنظور ‎بی‌اعتبارنمایی اکانت شخصی‌ام تا: |الی آخر....| تهدید کرده‌اند!
۲/۲- اینجانب، ضمن مطالبه ادله دوستان از طریق احاله به قاعده ‎البینه علی المدعی هر گونه ادعای مرتبط با هک اکانت شخصی‌ام را تکذیب نموده؛ معتقدم اگر باور عمومی نخواهد جز با ورود به بُعد اثباتی ماجرا اقناع شود، یعنی مایل است که مسئله آ.‎داوری از فاز اطلاع رسانی، به فاز انتشار مستنداتی |عمیقاّ متاثرکننده| واردشود!»
🔹خانم سلمانی (داوری) در یک توییت دیگر نوشته: ‌‎«پرستو نه یک مشکل شخصی، بلکه به معضل سیاسی اجتماعی در ساختار حکومتی تبدیل شده است. بویژه آنکه وارد ساختار ‎ازدواج سفید نیز شده باشد.»
🔹او با توییت بالا تأیید کرده ارتباط همسرش با خانم ف‌.کاف از نوع «ازدواج سفید» بوده است. خانم سلمانی همچنین خطاب به یاران احمدی‌نژاد که در موضوع قتل همسر آقای نجفی ابراز شادمانی می‌کردند هم با کنایه گفته: «و سئوال من از شما و همفکران شما اینست که وقتی توپ ‎پرستو در زمین جریان اصلاح‌طلبی بود، چرا علیه آ. ‎نجفی با |یک تیر دو نشان| می‌زدید؟»
🔹از زمان انتشار این اخبار، حضور آقای داوری در توییتر قطع شده و از وی خبری نیست! آنقدر که عده‌ای در شایعه‌ای نامعتبر می‌گویند بازداشت شده است! (چرا؟!)
🔹موضوع دردناک قتل همسر دوم نجفی، بلافاصله از سوی «طیف بهاری» به ابزاری برای انتقامجویی سیاسی تبدیل شد. آقای داوری اظهار تعجب کرد و نوشت: (چرا نجفی، قتل همسر دوم را «برون سپاری» نکرده است؟!) اینک خود او در بازی چرخ روزگار، دچار همان وضعیت تلخی شده که منع می‌کرد!
🔹دار و دسته‌ی احمدی‌نژاد از «شُل بودن کمربند» رقیبان سیاسی خود شادمان بودند که ناگهان خبر آمد شلوار آقای مشاور رسانه‌ای افتاده است!
🔹چه دقیق به آدمی هشدار داده: «هرگز نمیرید؛ مگر آنکه دچار همان سرافکندگی و گناهی شوید که بابت آن، دیگرانی را تحقیر و تمسخر نموده‌اید»!
بابک‌داد ۹۸/۳/۲۰
راههای ارتباطی:
🔹تلگرام
t.me/BabakDad
🔹اینستاگرام
Instagram.com/BabakDad
🔹توییتر
Twitter.com/BabakDad1
🔹فیسبوک
Facebook.com/babakdad.page
🔹ایمیل
babakdad2@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست: