۱۳۹۸ اردیبهشت ۴, چهارشنبه

♦️کوه «اقتصاد مقاومتی» ملخ زایید!♦️

➖بابک‌داد➖ ۹۸/۲/۳
🔹حشره‌خواری! این ظاهراً «تازه‌ترین ارمغان!» چهل سالگی انقلاب اسلامی در ایران است! و برخی برای «جا انداختن» آن، دست به کار شده‌اند! از نوبرانه‌ی بهاریش شروع کرده‌اند!
🔹روزنامه «خبر جنوب» (چاپ شیراز) که پیوند دیرینه‌ای با «بالا!» دارد، با آب و تاب فراوان از «نوبرانه‌ی بهاری ملخ!» گزارشی منتشر کرده و اهالی شهرستان «گِراش» را به عنوان «ملخ‌خواران استان فارس» معرفی کرده است!
🔹این گزارش؛ بهای هر کیلو ملخ را هم بین ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان تعیین کرده و تصاویر اشتهاآوری(!) هم از چند نوع «غذای ملخی» منتشر نموده است!
🔹سازمان جهاد کشاورزی استان فارس هم با «دلسوزی» از مردم فهیم ایران خواسته «ملخ مُرده» نخرند و نخورند! زیرا ممکن است این ملخ‌ها با سمپاشی مرده باشند و سم آنها، خدای ناکرده باعث مسمومیت «مردم رشید ایران اسلامی!» بشود!
🔹اینها یعنی «جا انداختن» ملخ‌خواری در ایران! شش ماه پس از تحریم نفتی و آن همه شعارهای پوچ رهبر درباره‌ی «اقتصاد مقاومتی» و «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»… نگذشته که به ملخ خواری افتاده‌ایم! خدا قوت!!
🔹زمانی ایران چنان در حال «شتاب اقتصادی و صنعتی» بود که «برخی از سر ناآگاهی» و با تبختر و تکبر، شهروندان شریف کشورهای جنوب خلیج فارس را با صفات زشت و نژادپرستانه‌ای مثل «سوسمار خوار» تحقیر می‌کردند!
🔹اکنون پس از چهل سال حقارت، ایرانیان به ملخ‌‌خواری افتاده‌اند و پیشرفت آن کشورها ظرف همین چهل سال هم، چشم جهانیان را خیره کرده است. از بحرین و امارات و قطر تا عربستان و عمان و…! گویا فقط کشور ما دچار فلج مغزی و «در خود ماندگی» شده است!
🔹این همه حقارتی که نصیب ایران شده؛ «محصول نکبت‌بار استبداد دینی» است! و تازه افرادی مثل ولایتی (مشاور رهبر)، خواب پوشیدن لُنگ و «زندگی به سبک یمنی» را برای مردم ما دیده‌اند. و این یعنی «کوه اقتصاد مقاومتی؛ ملخ زاییده است»!
بابک‌داد ۹۸/۲/۳
🔹اینستاگرام:
http://instagram.com/BabakDad
🔹تلگرام:
http://t.me/BabakDad
📩تماس:
babakdad2@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست: