۱۳۹۸ فروردین ۲۵, یکشنبه

♦️در «پوشش» کمک‌رسانی؛ بیگانگان در ایران چه می‌خواهند؟


➖بابک‌داد➖
🔹نیروهای حشدالشعبی عراق و فاطمیون افغانستان به بهانه‌ی «مقابله با سیل و کمک‌رسانی» وارد خاک کشورمان شده‌اند!
خبرگزاری رسمی ایسنا با صراحت خبر داد: «نیروها و یگانهای مهندسی حشدالشعبی عراق وارد خوزستان شده‌اند تا نگذارند آب وارد عراق آن شود»!
فاطمیون افغانستان برای چه آمده‌اند؟
🔹در این شرایط اصلاً دوست ندارم سخنی بگویم که «امنیت روانی» مردم ایران و سیلزدگان و مصیبت‌دیدگان را «مغشوش و نگران» کند. اما دو شب است از نگرانی بی‌خواب هستم و این نگرانی را پشت «سکوتی موقتی»، پنهان کرده بودم تا مبادا حرفی بزنم که هموطنانم را بی دلیل نگران کند. حالا وقت پرسش است، تا بعدتر که وقت عمل مسئولان و زمان نتیجه‌گیری ما برسد.
🔹پس بی‌قضاوت از مسئولان می‌پرسم. مردم هم بپرسند که پیکارجویان حشدالشعبی در خوزستان چه می‌کنند؟ مگر کشور «مرزبانی» ندارد که اینها با ساز و برگ نظامی به خوزستان لشکرکشی کرده‌اند و در شهرهای ما رژه می‌روند؟
🔹فاطمیون افغانستان در لرستان چه می‌کنند؟ چرا جاده‌های لرستان، از کمک‌رسانان هموطن «عوارض اتوبان!» سی هزار تومانی می‌گیرند و نیروهای امنیتی مردم کمک‌رسان را به بهانه‌های واهی «محدود و حتی بازداشت» می‌کنند، اما لشکر فاطمیون افغانستان آزادانه وارد خاک پاک لرستان می‌شوند؟
🔹چرا مردم «از انگیزه‌های واقعی» این بیگانگان در خاک کشورمان، احساس بدی دارند؟ چرا حسی به ما می‌گوید که «کمک‌رسانی» این گروهها، صرفاً «پوششی» برای انجام کارهای دیگر است؟ چرا این احساس نگرانی، «فراگیر» شده است؟ مگر این کشور فعلاً «حکومت و دولت مستقر» ندارد که از نیروهای «پیکارجو و جنگجوی» خارجی (و نه نیروهای خبره در سازندگی) کمک می‌گیرد؟ اگر آری، آیا دست دراز کردن پیش «مزدبگیران جنگجو» حجتی آشکار بر بی‌لیاقتی و عجز و ناتوانی این حکومت و سپاه پاسداران نیست؟
🔹حفظ غرور و ناموس برای مردم میهن ما، از حفظ خانه و اموالشان که با سیل رفته، بسیار ارزشمندتر و مهمتر است. این مردم به «حضور نیروهای بیگانه» حساسیت دارند و به «کمک‌رسانی» آنها نیازی ندارند. سپاه و رهبر گمان نکنند با «توجیه کمک‌رسانی»، می‌توانند به حضور بیگانگان در ایران مشروعیت بدهند.
🔹عاقلانه است رهبر و سپاه تا بحرانی در کشور و مناطق سیلزده رخ نداده و مردم مصیبت دیده «واکنشی عصبی» نشان نداده‌اند، این بیگانگان را از خاک ایران بیرون کنند. وگرنه چنانچه بحرانی در بگیرد، بدون تردید زودتر از همه؛ «دامان حکومت اسلامی» را خواهد گرفت.
بابک‌داد ۹۸/۱/۲۵

🔹تلگرام:
http://t.me/BabakDad
🔹اینستاگرام:
http://instagram.com/BabakDad
🔹تماس:
babakdad2@gmail.com
♦️در لینک زیر، در نظرسنجی در همین زمینه شرکت فرمایید:
https://t.me/babakdad/2555

۱ نظر:

احسان گفت...

دست آخر باید یچی بهشون بدن برگردن کشورشون!