۱۳۹۴ دی ۱۴, دوشنبه

خسارات این «شور انقلابی و نبوغ و بصیرت»!


• این شور بی‌شعور! •
حالا ما معلم املاء نیستیم، ولی قدری هم به فکر آبروی آن رهبر فرزانه باسوادتان باشید که خیلی به ادبیات و املاء حساسیت دارد‌. آخر تابلو خیابان ساختید، بدون آرم منطقه شهرداری؟ و اسم آن بنده خدا را هم نوشتید NEMER ؟ خب برادر انقلابی نابغه! این چه‌جور حمایتی است؟ NEMER؟!
از شنبه که مثل «دانگلوس» از دیوار سفارت عربستان بالا رفتید و آنجا را آتش زدید، تا همین الان که دو روز هم نمی‌گذرد، چهار کشور «عربستان و بحرین و سودان و جیبوتی» کلاً با ایران قطع رابطه کرده‌اند! امارات هم بخاطر آتش زدن سفارت عربستان در تهران، رابطه‌اش را با ایران کاهش داده. پس فردا هم خانواده شیخ‌النمر بخاطر این غلط املایی یقه‌تان را می‌گیرند. آخر با این شور انقلابی لاکردار و وامانده‌تان یک کاری بکنید. مملکت از دست رفت!
خب این شور انقلابی لاکردار‌تان را ببرید سر کلاس زبان خالی کنید که حداقل املاء و انشایتان درست و درمان باشد.
حالا کل مسئولان باید چند سال بدوند و باز نرمش قهرمانانه بکنند و کلی خسارت بدهند تا روابط با کشورهای اسلامی برگردد به قبل از دو روز پیش!
می‌دانید زمزمه «لغو حج تمتع و عمره» شروع شده و مسئولان دارند برای آن توجیه شرعی «تعذر!» می‌بافند؟ می‌دانید چند میلیون فیش حج تمتع و عمره از ده سال قبل، روی دست مردم مانده که اگر مسئولان بخواهند «سپرده حج مردم» را به آنها پس بدهند، باید فرش زیر پای آقایتان را هم بفروشند؟ موقع فتح(!) سفارت عربستان، شور انقلابی گذاشت به عواقب این کارها فکر کنید؟
پدر جان، می‌دانم دست خودت نیست. اما منبعد وقتی یک دیوار «سفارتخانه» می‌بینی بر شیطان و نفس اماره و شور انقلابی لاکردارت لعنت بفرست و برو کلاس زبان‌. بلکم اسم آدمها را غلط ننویسی‌.
[بابک‌داد]

هیچ نظری موجود نیست: