۱۳۹۴ دی ۲۶, شنبه

کوه «نفوذ» موش زایید! پادشاه لخت است.

اول: امروز قبل از اجرای برحام، ایران چهار زندانی آمریکایی/ایرانی متهم به «جاسوسی» را با دستور شورایعالی امنیت ملی (بخوانید با دستور رهبری!) آزاد کرد. آقایان امیررضا حکمتی و جیسون رضائیان با اتهام جاسوسی و نفوذ(!) و سعید عابدینی نوکشیش مسیحی به حبس‌های طولانی محکوم شده بودند.
دوم: آمریکا هم چند زندانی ایرانی را که با «دور زدن تحریم‌های اتمی ایران» مرتبط بودند؛ آزاد کرد.
پرسش: این آزادسازی‌ها قبل از نهایی شدن برجام صورت گرفت و با مذاکرات اتمی مرتبط است. حال در این مبادله، کدامیک از دو طرف از «اصول» خود به خاطر برجام کوتاه آمده است؟!
آمریکا که زندانیان «مرتبط با مسئله اتمی» را آزاد کرده؟ یا حکومت ایران که قبلاً برای این چهار زندانی دوتابعیتی، اتهام سنگین جاسوسی و نفوذ و احکام سنگین صادر کرده بود؟
با توجه به صدور «دستور رهبری» برای آزادی این چهار زندانی، دلواپسان باید فهمیده باشند که شعار مرگ بر آمریکا و مسئله نفوذ و دشمن‌شناسی و امثال این از نظر رهبر معظم یک «کارت بازی» بود و این بازی تمام شد! حالا دلواپسان فقط می‌توانند یواشکی چند تا ملوان بگیرند، بعد از آنها فیلم و عکس بگیرند و سریع آزادشان کنند. و سپس یواشکی عکس آن را پشت در سفارت سوئیس بگذارند و در بروند! اینطوری بقیه امت بیخبر هم باور می‌کنند که حکومت اسلامی، هنوز هم آن «خوی استکبارستیزی!» را دارد و قدرت بی‌بدیل جهان است و غیره. به قول بهمن مفید در فیلم قیصر: «ما می‌گیم زدیم! شمام بگین ما زدیم. آخه خوبیت نداره!»
اما برادران نوانقلابی و دلواپس!
منبعد اگر رهبر معظم باز هم درباره «نفوذ» و فتنه و… فرمایش کرد، اگر در بین شما دلواپسان یک مرد پیدا می‌شود، برخیزد و از ولی‌امر‌ مسلمین بپرسد: آقا! نقطهٔ پایان این نفوذ که شما هی می‌فرمایید؛ مگر «جاسوسی برای دولتهای متخاصم» نیست؟ پس دلایل آزادسازی آن چهار «متهم جاسوسی» را بفرمایید!
بعد ببینید «حضرت آقا» چه جوابی دارند؟!
اگر هم مردی بین‌تان نبود سئوال کند که هیچ! ما هم می‌گوییم آقا برنده‌ شده‌اند. کی‌به‌کیه؟ مهم این است که بفهمید نفوذ هم مثل فتنه، ابزاری است برای «فریب مردم بیخبر» و سرکوب منتقدان. و این شتر سرکوب ، دم خانه شما دلواپسان هم زانو زده است برادران. از فردا دق‌الباب می‌کند!
چشمتان را باز کنید. پادشاه لخت است.
[بابک داد]
تلگرام بابک‌داد
یادداشتم در اول خرداد ۱۳۸۹ درباره گروگانگیری حکومت ایران و معامله‌گری با غرب بر سر آزادی آنها را اینجا بخوانید

۲ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر شما. همیشه تیزبینی شما رو تحسین می کنم جناب داد عزیز. خیلی عالی و حرف حسابی بود که جوابی براش ندارن.
البته اگه حزب الله اهل پرسیدن بودن کارشون به اینجاها نمی کشید.

ناشناس گفت...

بابک داد گرامی،از نوشته های شما بسیار لذت میبرم...درود بر خانوادهای که فرزندی مانند شما رو تربیت کردن...درست گو راست گو و نترس...