۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۵, جمعه

نقد ايده «تك رأي به مطهري» در افق!

ديشب پنجشنبه در شب انتخابات مرحله دوم مجلس، مهمان برنامه افق صداي آمريكا بودم و علاوه بر شنيدن نظرات ايشان، با كارشناسان برنامه به نقد و بررسي ايده آقاي مهدي خزعلي درباره «تك رأي به مطهري» پرداختيم. فيلم اين برنامه را ببينيد.
در انتهاي اين برنامه  درباره پيشنهاد تک راي مطهري نظرم را گفتم : "جمهوري اسلامي همواره به دنبال يک اپوزيسيون قابل کنترل است که هر گاه لازم ديد روشن شود هرگاه لازم باشد فرياد بزند وهرگاه نياز بود خاموش گردد در حال حاضر براي سيستم بهترين اپوزيسيون علي مطهري است!" . براي ديدن واكنش مخاطبان برنامه به فيس بوك مراجعه كنيد.
فيس بوك بابك داد

۲ نظر:

فرامرز کرده گفت...

بانگاه اقای خزعلی کاملا موافقم وبه ان عمل کردم چون زنده ام

ناشناس گفت...

کاملا باهاتون موافقم مشکل ما ایرانیها اینه که متاسفانه حافظه تاریخی بسیار ضعیفی داریم و شاید بتونم بگم دچار آلزایمر سیاسی شدیم. واسه همین جمهوری اسلامی یه دفعه مثلا با خاتمی(تدارکاتچی) با اصلاحاتش یه دفعه با موسوی یا کروبی و حالا با مطهری یا حتی باهمین خزعلی واسمون طرفدار حقوق ملت یا اپوزوسیون میسازه و ما هم به دلیل همون آلزایمر سیاسی دنبالشون راه میفتیم و به قولی شاخ و بال این درخت جمهوری اسلامی را که 33 ساله مثل بختک رو کشور عزیزمون چنگ انداخته میزنیم. جمهوری اسلامی هم میدونه با زدن شاخ و بال درخت پربارتر میشه. کاش یک بار به خودمون بیایم و این درخت(بختک) رو از ریشه بزنیم.به امید روزی که میدونم دیر نیست این ققنوس ملت سر از خاکستر در بیاره و بساط این اهریمنای 30 ساله و حتی اون اهریمنای 1400 ساله رو جمع کنه.
خدای من که خدای دلی به عشق قسم
که خاک میهنم برهانی تو از بلای عرب
دکتر مصطفی بادکوبه ای