۱۳۸۸ آبان ۱۲, سه‌شنبه

فرصت سبز پاسداران براي پيوستن به مردم

پاسداران!

شما در "گارد كودتا" نمانيد و به مردم بپيونديد!

ديروز سپاه پاسداران يا "گارد كودتا" براي چندمين بار بعد از كودتاي سياهش، بيانيه اي منتشر كرد تا از حضور مردم در يك "يوم الله" ديگر بكاهد! تا با تهديد مردم به خانه نشيني، از "حاكميت كودتا" و نه حتي از "كيان جمهوري اسلامي" كه قبلا" جزو مأموريت هايش بود، حفاظت كند! آيا اين همان سپاهي است كه بنا بود حافظ مردم و انقلاب و... باشد؟ اگر هست پس چرا اينگونه از حضور مردم وحشت كرده و مي ترسد؟ و اگر ديگر آن سپاه سابق نيست، نيروهاي صالح و بدنه سالم سپاه بايد انتخاب كنند آيا هنوز مي خواهند خدمتگزار اين سپاه سياهكار و كودتاچي باشند؟ سپاهي كه رسما" تبديل به "گارد كودتا" شده است؟

در انقلاب سال 57 "گارد جاويدان" شاهنشاهي، مسئول اصلي سركوبهاي خونين مردم انقلابي بود. بعد از انقلاب، قرار بود سپاه پاسداران به مقابله با متجاوزان خارجي و دفاع از كشور و سرزمين و انقلاب ملت بپردازد و خيلي ها به آن سپاه مدافع ميهن پيوستند و بعد از جنگ هم از آن جدا شدند. اما سپاه "به تدريج" و نرم نرمك از اهدافش فاصله گرفت و بخصوص بعد از پايان جنگ، ابعاد اقتصادي و مالي و اطلاعاتي نيرومندتري يافت و در يك دوره بيست ساله، به تدريج به "گارد جاويدان رهبر" تبديل شد. چيزي شبيه همان "گارد جاويدان" در انقلاب سال 57! امروز مسئول و مجري اصلي كودتاي رهبر عليه مردم، سپاه است و تمام جنايتهاي بعدي را هم سپاه و بخشي از نيروي انتظامي انجام داده اند.

با اينكه در اين سالها، سپاه بارها از موازين قانوني و وصيتهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي عبور كرده بود، اما بخصوص بعد از كودتاي اخير و بخصوص در آستانه سيزده آبان، "عبور سپاه از امام و انقلاب 57" علني و تثبت شده و ديگر حتي در ظاهر هم به وصايا و آرمانهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي توجهي ندارند و سپاه پاسداران به گروهي مسلح، ثروتمند و خونريز تبديل شده اند كه عملا" به عنوان "گارد كودتا" عمل مي كنند.

با اين حال؛ به رغم چنگ و دنداني كه سپاه نشان مي دهد، بزرگترين ضيافت سبز ملي در "سيزده بدر آزادي" بي توجه به اين تهديدهاي خام، در حال تدارك توسط حلقه هاي مردمي خودجوش است. حالا ديگر كودتاچيان كمتر از يك روز به "كابوس سيزده آبان" وقت دارند و از سر همين استيصال و وحشت زدگي است كه همه چنگ و دندان خود را يكجا عرضه كرده و به ملت نشان مي دهند. اينها نشانه وحشت كودتاچيان از اين زلزله عظيم است كه براي اولين بار در تاريخ كشورمان، با همدلي همه گروههاي مردمي در حال انجام است و ويرانگر كاخهاي ريا و تزوير و ستم خواهد بود.

كودتاچيان از سيزده آبان سخت به هراس افتاده اند، اما اين تنها و آخرين كابوس آنها نخواهد بود و آنها ناچارند بالاخره از نظر ملت تمكين كنند. تمكين از ملت، ايجاد يك "جمهوري" حقيقي است با موازين شناخته شده جهاني و حق انتخاب براي همه ملت، قوميتها، مذاهب، اديان، براي تعيين نوع زندگي خود.

روز چهارشنبه اين سياهي هاي ننگين در جريان سيلاب آرام و سبز ملت ايران مقاومتي نخواهند داشت. مردم سياهي اين سپاه كودتاچي را كه بر اساس مرامنامه اوليه اش، ديگر "حافظ كشور" نيست بلكه عملا" تبديل به "گارد كودتا" شده است، با "سبزي حضور" خود خواهند شست. فرماندهان سپاه پاسداران يا "گارد كودتا" با دانستن همين واقعيت به هراس افتاده اند و سعي مي كنند با خط و نشان كشيدن براي ملت، آنها را از حضور در خيابانهاي سرزمين خود بترسانند. در حالي كه غير از اين "سيزده بدر بزرگ ملي"، دهها مناسبت مذهبي و ملي و سياسي ديگر در راه است و ملت ما اراده كرده اند اين وضعيت را "تغيير" دهند و تغيير مي دهند. اگر كودتاچيان از طريق صندوقهاي رأي نگذاشتند و خائنانه به رأي ملت دست درازي كردند، مردم با حضور سبز خود در كف خيابانها حق خود را پس خواهند گرفت.

سخني با پاسداران!

مردم ما به خوبي مي دانند در بدنه سپاه و نيروهاي انتظامي، افراد شريف و سالم و صالحي هستند كه به جبر روزگار در اين سپاه باقي مانده اند ودوست دارند به حركت حق طلبانه ملت بپيوندند. خبر خوب براي شما عزيزان در بدنه سپاه و نيروي انتظامي اينكه ممكن است سيزده آبان "سبزترين فرصت" شما باشد و اگر هنوز وجدان و تقوايي در وجودتان داريد(كه حتما" داريد)، بهترين كار اين است كه از اين فرصت استفاده كنيد و به حركت سبز و بزرگوارانه اين ملت بزرگ و ريشه دار بپيونديد. با نشانه ها و خبرهايي كه در نهان و از درون مردم داريم، اين مردم به رغم بُغض هاي چندين ساله اي كه در گلو دارند، و به رغم همه جنايتهاي فرماندهان شما، فردا مي خواهند حضوري آرام و سبز اما پر اقتدار در خيابانهاي سرزمين خود داشته باشند. مبادا شما عامل ظلم حاكمان و وسيله سركوب ملت شويد. به فرماندهان خود "نه" بگوييد و شجاعت و صداقت خود را محك بزنيد. زيرا اگر به اين حق مسلم ملت تعدي و تجاوز كنند و اگر دستشان به سركوب اين مردم دراز شود، مردم با زبان ديگري با آنها سخن خواهند گفت و فقط غرش همان بُغض ها، نابودشان خواهد كرد.

پاسداران باوجدان!

شما بيشتر و بهتر از ما مي دانيد درون اين سيستم فاسد سپاه و حكومت، هيچ قداستي و حرمتي و تقوايي نيست و پرسنل سپاه، در حقيقت "پاسدار" دنياطلبي و ظلم و ريا و تزوير حاكمان شده اند. فردا به سوي مردم بياييد و بگذاريد اين "سيزده بدر آ‍زادي" سبزي اين مردم، سياهي را از جان شما بشويد. مردم ما بخشنده اند، اما جنايتهاي فرماندهان عالي شما و خونريزها را فراموش نخواهند كرد و در دادگاههايي انساني آنها و هر عامل سركوبگر ديگري را عادلانه محاكمه خواهند نمود. شما مراقب باشيد "عامل سركوب و جنايت" نباشيد و سرنوشت خود را با فرماندهان فاسد و خونريز گره نزنيد. سيزده آبان فرصتي است تا بدنه مردمي و سالم سپاه از ننگ "گارد كودتا" دوري كنند و به "گارد حمايت از ملت" تبديل شوند و به جريان ميليوني مردم بپيوندند. آغوش مردم باز است. شايد اين "سبزترين فرصت" براي شما باشد. از دستش ندهيد.

۱۰ نظر:

هم آوا گفت...

به اميد 13 آبان سبز الان يكي از بچه ها زنگ زد كه فردا ساعت چنده ؟ گفتم دقيق نمي دونم ولي تو كه با ما مياي هروقت ما ميرفتيم تو هم بيا گفت واسه خودم نمي خوام به چند نفر ديگه بايد خبر بدم .... بعد يك sms اومد پارچه سبز اضافي داري ؟ .... بعد sms دادم چندتا ماسك اضافه بخر ... خلاصه منظورم اينه كه با وجود تمام استرس هاولي انگار همه يه هيجاني دارن ، فعلا اين خودش يه تودهنيه به پاسداران رهبري تا ببينيم فردا چه مي شود ....

تباهی درد گفت...

یاد یه شعار افتادم:

برادر ارتشی،چرا برادر کُشی

ویا

برادر بسیجی،چرا برادر کُشی


تا فردا،بدرود

نیلوفر گفت...

وعده دیدار عاشقان ایرانی سر بلند و اباد فردا 13 ابان..

ایران زمین گفت...

سلام بر بابک عزیز و دوستان .
فردا میایم و فریاد ازادی وطن را سر میدهیم.

ای قصر سلیمانی از بهر چه ویرانی...ای ملت ایرانی بختت ز چه وارون شد
با ان همه استادی در مهلکه افتادی ...سر رشته ازادی از دست تو بیرون شد...

شادمان باد سپهدار وطن...جاودان باد نگه دار وطن

ناشناس گفت...

ارتش برادر ماست مردم رهبر ماست

ناشناس گفت...

دروود بر بابک عزیز

هرروز بیش از یکبار به وبلاگت سر میزنم وبر این عزم راسخ ومردانه ات دروود میفرستم
زنده باشی وسربلند
فردا روز خوب پیروزی سبز خواهد بود وروز سیاه زشتان وپلیدان

Abri گفت...

سلام جناب داد عزيز و شب طوفاني تون بخير و سلامت
امروز ظهر طرفاي ساعت 12 ، 1 طبق معمول همه روزهاي باروني روي بالكن و زير بارون ايستاده بودم. نميدونم تا بحال براتون پيش اومده يا نه ، البته اميدوارم پيش اومده باشه. يدفعه حال خوبي بهم دست داد. يه حال خيلي خوب كه حاضرم از خيلي چيزها چشم پوشي كنم ولي بازم برام اتفاق بيفته.انگار زمان و مكان برام معنايي نداشت. چشمم به قطره هاي بارون بود ولي نگاهم انگار جاي ديگه ايي سير ميكرد. همون وقت براتون دعا كردم ، خونده بودم كه آروم نيستيد و بي خواب و بي طاقت. دعا كردم آرامش تون برگرده و بي تابي ازتون دور بشه. نمي دونم مثمر ثمر بود يا نه، كه آرزو دارم بهتر شده باشيد.حسي داشتم از جنس اطمينان.پس دعا كردم براي خودمون ، دعا كردم خدا هيچ وقت اميد و ازمون نگيره ،دعا كردم خدا ندامون و بي جواب نذاره،دعا كردم بهمون انرژي و آرامش بيشتري بده ، كه راه درازي در پيش داريم. و دعا كردم هيچ كدوممون و تنها نذاره.نمي دونم چه قدر گذشت ، شايد نيم ساعت يا يك ساعت، ولي ميدونم خيس خيس بودم بدون اينكه حتي حسش كنم. اشكم با بارون مخلوط شده بود ، اشكي از سر ذوق ، بازمانده يه حال ناب.تجربه ايي بود ناز و شفاف از جنس بلور. نمي خواستم مصادره اش كنم. فقط اي كاش فقط يكبار ديگه به سراغم بياد... .
شب باروني تون سرشار از سلامتي و آرامش كه براي طي اين راه انرژي لازم داريم و راه بلد... .
َAbri

محمد گفت...

بابک جان سلام

با نوشته های پربارت روح ما را صفا می دهی ! در این روزهای حساس بیشتر بنویس و مارا از اندیشه گهر بارت محروم مگردان.

از خداوند سبحان پیروزی ملت را در برابر حاکمان از خدا بی خبر و خون آشام خواهانم.

دوستت داریم
محمد.

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام ... سیستم سرمایه سالاری، یک سازمانی که بهش قدرت بدهند، بخصوص وقتی نامحدود باشد، سرانجامش فساد هست ...

ناشناس گفت...

آقای داد عزیز
همونقدر که از سپاه عمر سعد به امام حسین پیوست همانقدر هم از سپاه به آغوش ملت باز می گردد ای بابا مگه می شه حقوق های میلیونی را رها کردرها کردن شکم خالی از حرام می خواهد که ... ای وای