۱۳۸۸ آبان ۸, جمعه

به احترام دانشجوی بت شکن...

بت ها را بشکنیم! هر طوری که می توانیم!

اقدام بسیار شجاعانه یک دانشجوی نخبه المپیادی در نقد عملکرد رهبر فرعونی نظام، کاری است تاریخی. و ما در تاریخ این چندماهه از این کارهای تاریخی بسیار داریم و باز هم فراوان خواهیم داشت. تاریخ این چندماه، بیش از هزاران صفحه درخشان از نبرد یک ملت برای آزادیخواهی و رهایی از استبداد را در دل خود ثبت کرده که تازه ترینش همین سخنان با اعتماد به نفس و مردانه "محمود وحیدنیا" ست در حضور کسی که خود را خدای زمین می پندارد!

دیگران شاید بپرسند این محمود وحیدنیا بت شکنی را از که آموخت؟ چگونه آینده خود را به خطر انداخت تا امروز "حق" بگوید؟ ولی درک این شجاعت برای مردم به ستوه آمده ما خیلی دشوار نیست. مردم ما دریافته اند زمان آن فرارسیده که بتهای متفرعن و خونخوار را بشکنند. و یادشان نمی رود که علاوه بر این بت بزرگ، بتهای حقیر کوچک فراوانی در این بتخانه جمع شده اند که یکایک را باید در هم بشکنند. می دانند علاوه بر تحقیر این بت بزرگ، از بتهای کوچکتر غفلت نکنند و به استمرار بت پرستی در هیچ قالبی رضایت ندهند. این بتخانه را باید کاملا" ویران کرد.

محمودوحیدنیا نشان داد که از هر جایی می توان شروع کرد و موفق شد. پس دست به کار شویم. برای سیزده آبان، "روز سیاه زدایی" از چهره ایران چه فکری کرده اید؟ نکند فرصت این بت شکنی نصیب دیگران شود و من و تو جا بمانیم!

نتیجه نظرسنجی؛

حتی یک نفر موافق قانون اساسی نظام فعلی نیست!

از میان 155 نفری که ظرف یک هفته اخیر به "قطعنامه اتحاد برای دموکراسی" رأی داده اند، حتی یک نفر با آن مخالفت نکرده و به گزینه دوم نظرسنجی یعنی "با قطعنامه مخالفم! قانون فعلی مناسب است" رأی نداده است! این چه معنایی دارد؟ در این نظرسنجی 87 درصد با قطعنامه یعنی با چارچوب قانون اساسی نوین کاملا" موافق بوده اند و مابقی 13 درصد نظرات اصلاحی داشته اند که با قید "موافقم ولی به نظرم جای اصلاح دارد" نظرات خود را نوشته اند. طرفداران نظریه "جمهوری اسلامی" بهتر است به این نتیجه با دقت نگاه کنند و به رأی مردم احترام بگذارند و بنا را بر مهار زدن بر خواستهای ملت نگذارند. مردم ما با پسوند "اسلامی" بر همه زوایای زندگی روزمره خود "مشکل" دارند، نه با اسلام و نه با مسلمانی. قطعنامه اتحاد برای دموکراسی، تمکین از مترقی ترین قوانین موجود بشری است. و خشحالیم که 87 درصد از نظردهندگان به آن با موافقت نظر داده اند.

نکته: وای بر این نظام که تشت رسوایی اش چنان از بام افتاده که حتی یک نفر موافق قانون بی قانونی آن نیست و خوشا به حال مردمی که برای "تغییر" تمام عزم خود را جزم کرده اند زیرا تا سرمنزل مقصودشان راهی نمانده است!

۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

بابک عزیز ما دانشجوها سعی می کنیم به هر شکلی بت ها را بشکنیم، البته ممکن هست خیلی از اونا دیده نشه. خوشبختانه حرکات جدید بی سابقه ای تو دانشگاه خود من شروع شده که برام خیلی خیلی جالب بود. چون تا الان کمتر دیده میشد. این یعنی موج سبز از همیشه فراگیر تر شده و با گذشت زمان فقط داره قدرتمند تر میشه. بدون که بودنت و نوشته هات به هممون امید میده و خیلیارو با هم منسجم می کنه. ازت ممنونم و امید وارم که همیشه موفق باشی...

کامران

ناشناس گفت...

dorood bar shoma,emshab montazeresedatoon hastim dar tafsire khabar.khoda poshto panahetoon

ناشناس گفت...

سلام بر شما

من بیشتر اوقات دست نوشته های شما را از گوگل ریدر میخونم .(به همین خاطر براتون کم کامنت میزارم) مطالبتون واقعا بی نظیر هستش .

پی نوشت : این نظرسنجی که گفتید کجاست ؟

poorzal گفت...

Babake AZIZ,
man Iran nistam vali hamisheh delam bahateh.movazebe khod va khanevadeh azizat bash pahalavoon
doostdare to
Poorzal

ناشناس گفت...

dorood beh shoma ensanhaye sharif o azadeh mame mihan
beh hameh shoma azizane gerami iranzamin samimaneh eftekhar mikoneem ma khod ra ba shoore o omide faravan baraye barpaii tazahorate 13 Aban dar inja amadeh mikoneem
beh omide barpaii irani democratic va azad dar ayandeh nazdik
payandeh o paydar basheed
az samime ghalb doostetan midareem
shayan az Germany

ناشناس گفت...

شعار ما در روز سیزده آبان:
ما دشمن فاشیستیم/دشمن دنیا نیستیم

ناشناس گفت...

درود بر شرفت بابك جان تو خودت كه با اين خانه بدوشي و تبعيد خود خوسته بت شكن تريني

مریم گفت...

بابک جان باز هم از خوندن مطلبت
لذت بردم
نوشته هات واقعا حرف دل همه ماست
که کشورمون 100 ساله طعم تلخ استبداد رو احساس میکنه
اما ما ایرونیا تصمیم گرفتیم یک بار برای همیشه ایران رو آزاد کنیم
محمود وحیدنیا دانشجوی شجاعی که زندگیشو برای بت شکنی به خطر انداخته نباید فراموش بشه
از همه بروبچه های دانشجو خواهش میکنم
با جدیت پیگیر سلامتیش باشن
در ضمن سردار های قلابی بدونن که 13 آبان سبز خواهد شد و نماز قلابی اوناست که حفظ نظام از اون واجب تره!
راستی بابک جان اون یک جمله ای که وقت نشد در برنامه تفسیر خبر بگی چی بود؟
دست اهریمنان خون آشام از شما دور باد

ناشناس گفت...

درود بي پايان بر بابك داد كه هميشه حرف دل ما را ميزند

سیاوش گفت...

شجاعت آقای وحیدنیا حیرت آور بود.

ُSiamak گفت...

همه ما مدیون نداها و سهراب ها و دیگر شهیدان جنبش سبز هستیم. این ها واقعا برازنده کلمه شهید هستند چرا که شاهد هستند و در عین حال با شهادتشان به حقانیت راهشان و به بطلان حکومت ولایی شهادت دادند. من که هر لحظه به این عزیزان فکر می کنم نیرویی مضاعف می گیرم و با خود عهد می بندم که به اهداف والای این عزیزان پایبند بوده و در جهت رسیدن به آزادی و دمکراسی در ایران لحظه ای غفلت نکنم. این مسؤلیت بزرگی است که بر شانه تک تک ما سنگینی می کند. روز سیزده آبان بار دیگر پایه های حکومت فرعون زمان خامنه ای جنایتکار و مزدورانش خواهد لرزید. این لرزش ها به زودی این غاصبان و جلادان را سرنگون می کند. این وعده خداوند است که هیچ شکی در آن نیست. باید به مبارزه ادامه داد که ما در مقابل نسل فعلی و نسل های آینده ایران مسؤلیم. سردار جعفری مزدور جنایتکار در مقابل ملت ایران از پشه هم کمتر است. این ها و در رأسشان خامنه ای حشراتی هستند که به زودی در زیر پای ملت ایران له می شوند.
خداوند بابک عزیز و خانواده محترمش و تمام رهروان راه آزادی را در زیر سایه خودش مصون و محفوظ بفرماید.

به امید ایرانی برای تمام ایرانیان با هر مرام؛ مذهب و عقیده ای که دارند.

ناشناس گفت...

سلام آقاي داد عزيز
من دارم از شهرستان ميرم تهران براي تظاهرات.لطفا طرح سفر سبز رو پر رنگ تر كنين.اين در اصل همون حربه خودشونه كه مزدور با اتوبوس ميارودن. ولي اين بار ما اعتقاد داريم به حضورمون.

ناشناس گفت...

سلام

لطفا برای 13 آبان در تهران یک یا چند محل اعلام کنید. یک سری میگن سفارت روسیه و گروهی میگن سفارت سابق آمریکا. ما نفهمیدیم باید کجا بریم

زنده باد ایران

بهلول گفت...

حتی همان قانون اساسی حکومت اسلامی که باز هم مورد تایید ما نیست , چنانچه اجرا شود باز این فرعون ملعون نمی تواند اینچنین ترک تازی کند و برای مردم خط و نشان بکشد . حتی همان قانون مزخرف !

f.a.z گفت...

salam aghaye dad khoobin?mesle hamishe khoshhalam ke shoma salamato dar amanin.aghaye dad man dar morede poste jadidetoon mikhastam begam age vaghean in aghaye daneshjoo az ma bashe(jonbeshe sabz)ke vaghean eftekhar mikonam,vali be nazare man yekam mashkooke.ina khodeshoon yekiro alam kardan ke bia enteghad kon ta mardom fekr konan roshanfekran.kash yekam bishtar tahghigh mishod dar in mored.va dar morede ghanoone asasie alan ham ke bayad 100%avaz beshe.va ma ham aslan movafegh nistim.be omide piroozie hagh dar ayandeiy besiar nazdik.13 aban rooze sabz mibinametoon.mer30

ناشناس گفت...

زنده باد شما و خانواده قهرمانتان