۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

امشب، شب تاریخی نفرت از مجازات اعدام!

اگر امشب خوابت ببرد، صبح که بیدار شوی احتمالا" کسی یا کسانی مرده اند! امشب شبی نیست که بخوابیم. امشب شب نمادین "نفرت از اعدام" است. بهنود شجاعی، یک پسر جوان را به دلیل جرم ناخواسته ای در دوران نوجوانی، ساعت دو به سوی چوبه دار اسارتگاه اوین می برند و تا تو چرتی بزنی، او بالای دار جان داده است! به همین سادگی!
امشب خواب را بر دیده گانت حرام کن و این شب را به شب تاریخی "نفرت از اعدام" تبدیل کن. بیا تو، من، و او که همصدای ماست امشب را بیدار باشیم. اعدام؛ شنیع ترین مجازات بشر علیه بشر است. بشری که خود گنهکار است، حق ندارد حکم مجازات مرگ برای بشر دیگری را صادر کند. این را امشب باید فریاد بزنیم. اگر اهل خطر نیستی، اشکالی ندارد. اگر نمی توانی مثل دو شیرزن روزگار ما، مادران داغدار و بزرگوار ندا آقا سلطان و سهراب اعرابی، راهی اسارتگاه اوین بشوی تا از خانواده مقتول تقاضای بخشش برای بهنود کنی و اگر نمی توانی مدتی پشت دیوارهای بلند اوین مدتی به اعتراض و سکوت بایستی، لااقل بوق ماشینت را به صدا در بیاور. آزادی، ایستادگی و شهامت می خواهد. از دست دادن یک چیزهایی را طلب می کند. بگذار برای تو؛ از دست دادن یک شب خفتن باشد و مدتی بوق زدن و خیابانهای اطراف اوین را دور زدن! همین هم تأثیر گذار است. دست کمش نگیر.
ملتهای آزاد دنیا، آزادی را ریز به ریز به دست آورده اند. بگذار قدم کوچک من و تو، همین بوق اعتراض مان باشد به اعدام. اعدام را نفی کنیم. در سالروز دهم اکتبر روز جهانی مخالفت با مجازات اعدام، با بوقی ممتد در خیابانهای تهران و اطراف اوین، به این مجازات ضدبشری که ابزار حاکمان زورگی نظام کودتایی است اعتراض کنیم.همین.
پی نوشت: در صفحه فیس بوک بیشتر اطلاع رسانی خواهم کرد. بهنود شجاعی قهرمان نیست! قهرمان کسی است که او را از اعدام نجات دهد. خانواده مقتول، من یا تو...! یا حق!

۱۵ نظر:

ddno گفت...

درود آقای داد و سپاس از این همه احساسات و البته منطق انسان دوستانه شما بزرگوار؛ کاملن با دیدگاه شما پیرامون این مجازات شنیع و ضد انسانی همسو و هم نظر هستم امیدوارم فردا برای کسانی که امروز می توانستند ببخشایند و نبخشودند روز پشیمانی نباشد چون سر که به جوخه اعدام سپرده می شود سبز نخواهد شد؛ با شما بیدار می مانیم و امیدوار

ناشناس گفت...

حكم اعدام سه نقر را امروز اعلام كردند.
اينكه اين بي گناهان را واقعا اعدام كنند يا "مشمول عفو اسلامي" قرار دهند و به بيست سال زندان تفريحي محكوم كنند، فعلا دارند زمينه و عكس العمل جهاني را مي سنجند كه اگر جهان باز هم به باج سبيل و نفت اين ها رضايت داد و سكوت كرد و توانستند اين ها بكـُشند، صدها نفر ديگر را هم در صف انتظار دارند. اصلا از روزي كه نامه منتشر نشده امام خميني را چند ماه پيش بيرون دادند و معلوم شد تنها تاسف امام در زندگيش اين بود كه چرا به كشتن چند صد نفر در اول انقلاب و به دو سه هزار نفر كـُرد بعدا ، و پنج هزار بچه مجاهد در سال 67 اكتفا كرده، و به اندازه كافي از ايرانيان را نكشته است تا اعراب را بر سرتاسر ايران مسلط كند.لذا، تمام برنامه كودتا الان قرار گرفته است بر كشتار سريع يا تدريجي ايرانيان . هر كدام ميسر شد.
اما داستان وحشتناكي كه دوستان پزشك من از منابع داخلي اين ها مرا مطلع كرده اند اين است كه در زندان ها به فعالان سياسي مواد خطرناك از كار اندازنده و اسيب زننده به ارگان هاي حياتي بدن انسان ( بيشتر كبد و كليه ) و يا سرطان زاي هولناكي خورانده ، و گاه به بهانه هاي سرما خوردگي و غيره تزريق مي كنند كه تاثير شان بسيار تدريجي و دراز مدت ، و به قول دكترها "اكومولاتيو" است. ساده ترين ان ها نمك هاي فلزات سنگين است كه هر دو تاثير فوق را دارند. ( كادميوم، كرم، ارسنيك، جيوه ،‌سرب و غيره ). ولي از بعد از اين كه 2 سال پيش روس ها ( كه فراموش نشود معلم اصلي اين ها در اين متدها هستند) با استفاده از پلونيوم در انگيس يك ناراضي روس را كشتند و موضوع لو رفت و بشدت ابرو ريزي شد،‌اين ها در ايران مستقيما و در بيرون از زندان از مواد رايو اكتيو استفاده نمي كنند، فقط در داخل زندان افراد را در معرض تابش اشعه قرارشان مي دهند كه بعدا هرگز به راحتي، ان هم در ايران ، قابل تشخيص و يا پي گيري نيست و سرطان روي شاخش است ، و فلسفه اصلي زندان كردن انفرادي ناراضيان هم همين است . داروها ي مخرب و نابود كننده كه ديگر بي نهايت اند و تامين كننده اصلي چين است. . از ساده ترين داروهاي كورتيزولي و كورتون بگير براي اسيب پذير كردن و از كار انداختن تدريجي بعدي مفاصل بدن ناراضيان سياسي بعد از ازادي از زندان ، تا صدها ديگر از داروها كه دكتر ها گفتند حتي به تو هم نمي گوييم چون اين ها جنايت واقعي عليه بشريت است و نداني بهتر است.
سرطان هاي وحشتناك بعدي به علت در معرض تابش پرتو راديو اكتيو بودن در مدت زنداني بودن انفرادي شان در اوين كه حتمي است.
.
تازه، فكر مي كنيد با شكنجه هاي رواني و عدم رسيدگي پزشكي و ممانعت از معالجه كه دكتر ملكي را دادند، اگر ازادش هم كنند، ديگر چند مدت زنده مي ماند. تازه بيرون از زندان هم مرده است و مريض و پير هم كه بوده ( كه مي بينيم چقدر احترام مريضي و سن اش را دارند) و حكومت مبراست. . بقيه چطور ؟ زيد ابادي و مومني و تاج زاده را چطور مي توانند اجازه دهند خيلي زنده بمانند. نبوي چي ، ليلاز مظلوم ولي با شعور چي . زن ها كه حتما بايد هر چه زودتر بميرند. بقيه هم چون فهم وشعور دارند همين طور محكوم به مرگ اند . در بيرون زياد عمر نخواهند كرد ،‌ان هم جز با درد و رنج هر روزه . اعدام شان كنند كه طفلكي ها زود تر و بي درد تر راحت مي شوند.
.

پيمان گفت...

رحيم محمدي به دست جلادان جمهوري اسلامي مخفيانه اعدام شد!

رحيم محمدي سه شنبه ۶ ماه اكتبر در زندان تبريز اعدام شد. رحيم همسر كبرا بابايي است كه به سنگسار محكوم شده است.

رحيم محمدي قرباني فقر و نداري٬ قرباني شرايط نا امن و نابسامان و قرباني فرصت طلبي و رفتار ضد انساني و ضد زن٬ مقامات حكومت اسلامي در تبريز شد. رحيم و كبرا بابايي چند سال قبل ازدواج كرده و زندگي پر از علاقه اي را آغاز كردند. رحيم مجبور به رفتن سربازي شده و تامين مالي اين زندگي مشترك٬ با مشكلات جديي روبرو ميشود. بعد از مدتها دربدري و شرايط سخت٬ كبرا بابايي همسر رحيم ميگويد به هر مرجع حكومتي مراجعه ميكرد٬ براي كمك گرفتن و تامين زندگي٬ با پيشنهاد اين مواجه ميشود كه بايد تن به رابطه جنسي با مقامات دولتي بدهد و چنين بود كه تن فروشي كبرا بابايي براي ادامه زندگيش آغاز ميشود و بعد از مدتها وقتي رحيم قصد علني كردن اسامي افرادي را دارد كه با همسرش رابطه داشته اند و وقتي قصد باج گرفتن از آنها را ميكند٬ فورا اين دو نفر دستگير و پرونده اي براي آنها تشكيل ميشود و رحيم به اعدام و همسرش به سنگسار محكوم ميشوند.

اكنون حكومت جنايتكار اسلامي رحيم را اعدام كرده و گفته ميشود بزودي كبرا را هم سنگسار خواهند كرد.

در مقابل اين احكام وحشيانه در ايران و در دنيا بايد فورا و گسترده اعتراض كرد.اكنون كه حكومت قصد زهر چشم گرفتن از مردم معترض و انقلابي را دارد٬ ميخواهد تعدادي را فورا اعدام كند. رحيم را در حاليكه نه به وكيل او خبر داده بودند و نه به خانواده اش ديروز در زندان تبريز كشتند.

اين حكومت جنايت اسلامي است كه براي ادامه حياتش قصد ريختن خون تعداد زيادي را دارد. قرار است روز يكشنبه در اوين تعدادي را اعدام كنند و خبر از راه افتادن موجي از اعدام در زندانهاي مختلف ميرسد.

كميته بين المللي عليه اعدام٬ اعلام ميكند كه دوران حكومت جنايت اسلامي به سر رسيده و ميليونها نفر ازمردم ايران با اعتراضات خود به اين حكومت اعدام و سنگسار" نه " گفتند. اين جانيان بايد بساط اشان را جمع كرده و بروند.

براي مقابله با موج اعدامها در ايران به پا خيزيد و در ايران و در دنيا به اين جنايات اعتراض كنيد.



كميته بين المللي عليه اعدام

۷ اكتبر ۲۰۰۹

ناشناس گفت...

در پاسخ به بینام که در مطلب رادیو زمانه به بابک داد (بخوانید مردم ایران) توهین کرد نوشتم:

اقای بینام که به فرزند مردم ایرانزمین بابک داد توهین میکنی از نوشته ات معلومه فقط بی نام نیستی فاقد چیزهای دیگر مثل وج شع ان ... هم هستی رژیم مفلوک فقیه تحمل هیچ صدای مخالفی را ندارد سرباز گمنام ا مام زمان اگر مسول سازمانیت اجازه میده دو خط ب علیه خامنه ایی قاتل بنویس و با دست خودت فردا به برادر حسین در توپخونه بده برات در کیهان تون چاپ کنه انوقت ببین چطور همانجا را برات کهریزک میکنه ودستور بارداری تو درجا صادر میکنه.
کاری که امروز بابک داد ها میکنند بر گرفته از جنبش عدالت خواهی مردم است که ادامه ٥٧ و مبارزات دهه ٦٠ وپس از ان میباشد.
از رادیو محترم زمانه میخواهم که به عوامل رژیم اجازه سمپاشی و انحراف جنبش مردم را ندهند.

ناشناس گفت...

در پاسخ به بینام که در مطلب رادیو زمانه به بابک داد (بخوانید مردم ایران) توهین کرد نوشتم:

اقای بینام که به فرزند مردم ایرانزمین بابک داد توهین میکنی از نوشته ات معلومه فقط بی نام نیستی فاقد چیزهای دیگر مثل وج شع ان ... هم هستی رژیم مفلوک فقیه تحمل هیچ صدای مخالفی را ندارد سرباز گمنام ا مام زمان اگر مسول سازمانیت اجازه میده دو خط ب علیه خامنه ایی قاتل بنویس و با دست خودت فردا به برادر حسین در توپخونه بده برات در کیهان تون چاپ کنه انوقت ببین چطور همانجا را برات کهریزک میکنه ودستور بارداری تو درجا صادر میکنه. کاری که امروز بابک داد ها میکنند بر گرفته از جنبش عدالت خواهی مردم است که ادامه ٥٧ و مبارزات دهه ٦٠ وپس از ان میباشد.
از رادیو محترم زمانه میخواهم که به عوامل رژیم اجازه سمپاشی و انحراف جنبش مردم را ندهند.

ناشناس گفت...

کشتنش ساعت 5:30
ننگ و ننگ و ننگ

ناشناس گفت...

متاسفم خیلی متاسفم اما اینه هر کاری که دلشان بخواهد دارند میکنند و دست ما هم کوتاه است

تباهی درد گفت...

ظاهرأ این دردها تمامی ندارد.
"بهنود شجاعی" امروز اعدام شد.درست روز بعد از "مبارزه با مجازات اعدام"
.
.
احتمالأ فردا نوبت ماست.
.
.
.
قبلأهم گغتم:این طایفه از کشته ستانند غرامت


:-(

ناشناس گفت...

داداش کوچولوی من رفت:

http://safahatekhali.wordpress.com/2009/10/11/%d8%af%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b4-%da%a9%d9%88%da%86%d9%88%d9%84%d9%88%db%8c-%d9%85%d9%86-%d8%b1%d9%81%d8%aa/

ناشناس گفت...

سلام قهرمان !با خواندن چند نوشته اخیرت حسی عجیب میان امید و نفرت، درونم را به تلاطم و آشوب کشانده است نفرت از هر چه نیستی و نابودی است نفرت از شنیدن مرگ غیر طبیعی ،مرگ ناشی از قتل و جنایتکاری و مهم تر از این مرگ غیر طبیعی ناشی از اعدام ،و در دیگر سوی، باز این حس خوب امید است که سر انجام آفتاب حقیقت طلوع خواهد کرد و پیروزی نزدیک است !آقای داد! آن گاه شادمانه، به شکرانه طنین انداز شدن ندای پیروزی ، ایران مان را به سرور می نشانیم و در اوج پایکوبی،طعم واقعی گذشت و رافت اسلامی را که تا آن لحظه فقط نام بوده به حقیقت و در عالم واقع برای همگان تعبیر خواهیم کرد!تا آن روز، مشق شب اول عشق ورزی به هم نوع را می نویسیم و تکرار می کنیم !پیروز و سرافراز و سلامت باشید!

سیاوش گفت...

باید همه تلاش کنیم این مجازات نفرت انگیز را محو کنیم. دلیل اصرار حکومت بر اعدام نه دلبستگی به احکام اسلام بلکه این است که اعدام را به عنوان روشی به ظاهر مشرع و قانونی برای حذف فیزیکی مخالفان حفظ کند.

ناشناس گفت...

به خاطر بچه های فردا .به خاطر پیرززنی که در تجریش دستهایش را به عابران نشان میدهد و با بغض می گوید ..دیگه نمیتونم کارکنم.به خاطر رنگ.نور .موسیقی.به خاطر زنان ومردان و بچه هایی که قاضیانی زمینی به انان خدایی می کنند.به خاطر اجبار و خشونت در حجاب .به خاطر کرامت وحقوق اولیه انسانی..به خاطر جوانهایی که پیش از انکه زندگی کنند کشته شدند..به خاطر بابک داد و خانواده اش که زندگیشان ترجمان عشق به انسان و ایران است.به خاطر شادی در چشمان اشگبار یک ملت..به خیابان میرویم در 13 ابان و هر روز دیگری که لازم باشد تا زمانی که جشن اتمام بزرگترین دیکتاتوری مذهبی تاریخ رابگیریم..جنبش سبز فقط یک خط قرمز دارد و ان عشق به ایران است.

یک انسان ! گفت...

ننگ و نفرین به سه برادر خودفروش و بی شرافت دولت کودتا. ننگ و نفرین بر عامل اینهمه جنایت - خامنه ای تریاکی . ننگ و نفرین بر احمدی نژاد- نوکر حلقه بگوش و ملیجک خامنه ای کثیف .
لعنت بر آن شیری که خوردید! تف بر آن سفره ای که بر آن نشستید تا بزرگ شدید.
آقای داد: خداوند شما و خانواده تان را از چنگال این خون آشامهای قرن محفوظ نگهدارد.

ناشناس گفت...

in javanan chand sal darand?
dar zamane shah chand sale boodand?
chera jaryani dar hakemiat saay dar nafye enghelabe 57 ra darad?
dooste azizam rooye in moozo taaakid konid.
ghalamat sabz bad.

ناشناس گفت...

Salam Babak Jan,
Khali del-shekasteh shodam ba didane in tasvir!!
Yade matlabi az shoma oftadam ke gofti " CHIBS YADET NARE"
Chera inghadr tamashachii.
man ke agar chanin sahneiro bebinam modatha khab nakhaham dasht.
Mara che shodeh??
Khodavand Negahdarat
FA