۱۳۹۵ مرداد ۱۱, دوشنبه

پورن‌گیت سپاه!


خبر اول: چند روز قبل خانم «کندی چارمز» candy-charms بازیگر مشهور فیلمهای پورنوگرافی، خبر داد که طی دو هفته اقامت در ایران، عمل جراحی زیبایی دماغ انجام داده و حالا به کشور محل زندگی‌اش برگشته است.
خانم پورن‌استار عکسی با حجاب از خود در تهران بر روی اینستاگرام خود منتشر کرده است!
نکته: کنترل مبادی مرزهای فرودگاهی کشور در اختیار سپاه پاسداران است. با این حال درباره ورود این بازیگر به ایران، سایت وابسته به سرلشگر محسن‌رضایی به جای پرسش از سپاه، از وزارت خارجه انتقاد کرده که «چطور به این خانم ویزا داده‌اند؟ و تحت عنوان چه شغلی با ورود او به ایران موافقت کرده‌اند؟!» که اگرچه پرسش درستی است. اما تابناک هیچ اشاره‌ای به غفلت و یا «نقش سپاه» در مرزبانی فرودگاهی کشور نکرده است.
خبر دوم: ماه قبل صداوسیما در فیلم تلویزیونی سپاه بنام «در عمق ناکامی» از نحوه تعقیب و مراقبت و دستگیری دو فرد بعنوان «عامل داعش در تهران» توسط نیروهای امنیتی سپاه خبر داد. در فیلم ادعا شد این دو نفر «ششصد هزار یورو!!» از خارج(کجای خارج؟!) دستمزد گرفته‌اند تا در پنجاه نقطه تهران بمب منفجر کنند. اما طبق معمول با هوشیاری به‌موقع سپاه، در «عمق خاک ایران» و در حالی که در خانه خوابیده‌ بودند، دستگیر و ناکام شده‌اند!
نکته: مشخصات این دو نفر هم اعلام نشد و داعش هم لابد هرچه فکر کرد، آنها را به جا نیاورد تا مسئولیت‌شان را قبول کند! برخلاف همه جای دنیا، غالباً در ایران نه نام و نه نشان عوامل داعش و «دهها تروریستی» که دستگیر می‌کنند؛ اعلام نمی‌شود.
این دو خبر را که کنار همدیگر بگذاریم می‌بینیم بدون اطلاع سپاه، ظاهراً حتی یک ترقه را هم نمی‌توان وارد کشور کرد و ما هم اینها را «باور» می‌کنیم و از عزیزان سپاه بابت امنیت مردم هم ممنونیم. سئوالی هم نمی‌کنیم که پس دهها تن مواد مخدر چطور وارد و خارج می‌شود؟
اما این وسط، خانم بازیگر چطور از فرودگاه وارد ایران شده؟ یعنی سپاه او را دیده و با رأفت اسلامی اجازه داده یک پورن‌استار مشهور برای عمل زیبایی به ام‌القرای اسلام وارد شود؟ این رأفت اسلامی شامل حال مردم خودمان هم می‌شود؟ این که اعتراف مفتضحانه‌ای است اگر سپاه قبول کند اطلاع داشته است.
در فیلم «در عمق ناکامی» گفته شد که به محض عبور افراد تروریست از «جدار» مرزهای ایران، چشمان تیزبین برادران سپاه آنها را رصد و لحظه‌به‌لحظه تعقیب کردند تا آنها را در «عمق!» به دام بیاندازند. بحث «جدار و عمق» هم خیلی فنی و عالی و مقبول بود! اصلاً با دیدن همین فیلم، باور کردیم که سپاه بهترین نیروی امنیتی کل جهان است. فقط چون «کنترل مبادی مرزی و فرودگاهی» در انحصار سپاه است، چند سئوال درباره سفر این بازیگر فیلمهای پورنو به «ام‌القرای جهان اسلام» باقی می‌ماند:
۱- سپاه که در فرودگاهها حتی از ورود و خروج عادی‌ترین افراد (از متهم چک برگشتی تا فرزند نوجوان یک وکیل) هم باخبر است و از تردد آنان ممانعت می‌کند، چگونه «ورود» این خانم بازیگر به ایران را توجیه می‌کند؟ نگویید سپاه از حضور ایشان مطلع بوده که گفتم این اعتراف مفتضحانه، سنگ بنای اسلام را بدجوری می‌لرزاند و شرافت برادران هم بدجوری لکه‌دارتر می‌شود.
سپاه و اطلاعات از دو هفته حضور این خانم در تهران و جراحی او هم باخبر نشده‌اند. وگرنه بدون شک او را به قول خودشان صید می‌کردند. (خدا را شکر که چنان نشد و ایشان بدون مشکل از ایران رفت، وگرنه برای «مبادله زندانیان» کار خیلی گره می‌خورد!) اما وقتی با این همه ید و بیضای امنیتی از ورود و حضور و «خروج» این بازیگر بیخبر بوده‌اند، آیا نباید «صلاحیت امنیتی» سپاه و نیروهای امنیتی آن را زیر سئوال برد؟ در هر کشور دیگری این «پورن‌گیت» و حفره امنیتی موجب برکناری چندین فرمانده و مقام امنیتی می‌شد.
آیا این همه «ناکامی در عمق!» از طرف «هوشمندترین نیروی امنیتی جهان» یعنی سپاه پاسداران پذیرفتنی است؟! اگر آری، پس آن همه اخبار متعدد از دستگیری تروریست‌های نامرئی در لب مرزها «یک مشت ادعای پوچ» است؟
سپاه یا باید ناتوانی امنیتی خود را بپذیرد و یا ناگزیر است درباره اتهام «حفره‌های امنیتی» و بعدتر درباره موضوع قاچاق انسان با شفافیت سخن بگوید. شایعه رفت و آمد رهبران گروههای القاعده و طالبان و تجارتی که می‌گویند سپاه با انتقال جنگجویان افراطی از آسیای میانه (چچن و …) به سوریه می‌کند… در این مجموعه قابل بررسی است.
مورد خانم پورن‌استار یا «پورن‌گیت سپاه» تشت رسوایی این نهاد فراقانونی را از بام انداخته است. آنها یا در کنترل امنیت مرزی فرودگاهها ناتوانند و یا شریک رفت‌و‌آمدهای غیرمتعارف هستند.
این وسط با «جهان اسلام» چه می‌کنند؟ اگر ملتهای مسلمان بپرسند آیا «ام القرای جهان اسلام» و پایتخت حکومت نایب امام‌زمان؛ چطور محل «جراحی زیبایی» و آمادگی و برجسته‌سازی اندام بازیگر فیلمهای پورنو برای افعال حرام است؟! سپاه و نظام چه پاسخی دارند؟
اگر در مورد شایعه جدی «نقش برخی سرداران سپاه در ترانسفر تن‌فروشان ایرانی» به آسیای میانه و کشورهای خلیج‌فارس سئوال کنند، پاسخ «روشن و مستند» سپاه چیست؟ هنوز کمر نظام اسلامی بخاطر موضوع تجاوزهای جنسی در کهریزک راست نشده و حتی «مسلمانی» مقامات نظام و سپاه در جهان اسلام زیر سئوال است. حال با اتهام همدستی با باندهای قاچاق انسان آن هم «در عمق ناکامی امنیتی» چه می‌کنند؟
۲- پرسش بعدی درباره توانایی نفوذ داعش به ایران است. اگر سپاه از حضور این خانم در ام‌القرای جهان اسلام «بی‌خبر» بوده که وای بر مردم ما و امنیت‌شان! وقتی ایشان توانسته با آن «هیبت شاخص» از جلوی چشم برادران در فرودگاه بگذرد، پس ببینید خداوند چه معجزه‌ای کرده که تا حالا تروریست‌های داعش نتوانسته‌اند «و یا نخواسته‌اند!» که وارد کشورمان بشوند. (در مجالی دیگر باید بحث کنیم و بپرسیم که آیا داعش نمی‌تواند و یا «نمی‌خواهد» وارد ایران شود؟!)
از طرفی اگر برادران سپاه از حضور این بازیگر «مطلع» بوده‌اند و در قبال دریافت پول یا «هر چیزی» به او اجازه داده‌اند تا از خدمات پزشکی ایران استفاده کند، وای بر «جهان اسلام» که دلش به ایمان ولی‌فقیه و سردارانش خوش است که از این جور «نان‌ها» می‌خورند.
چوب دو سر طلا همین است دیگر. حضور این بازیگر در هر حالتی، نشان از این واقعیت دارد که سپاه یا برای پول و یا برای اهداف تجاری دیگر، مشغول ترانسفر انواع «مسافران قاچاقی» از گیت فرودگاههای کشور است. بر و بچه‌ها و رهبران طالبان که دیگر با «تاکسی» از مرزهای سیستان و بلوچستان تردد می‌کنند! پس ادعای اخیر منابع اطلاعاتی جهان درباره «حضور رهبران القاعده و طالبان» در ایران بی‌راه نیست. حالا معلوم نیست این همه اقدامات قاچاقی برادران سپاه آیا با اجازه و زیرنظر «رهبر معظم» است؟ و یا این «بخبری» را هم باید بر فهرست «بی‌کفایتی‌های» آقای خامنه‌ای اضافه کنیم؟
در هر صورت، «سلفی یادگاری» خانم پورن‌استار مشهور در سفرش به تهران، بدجوری موجب رسوایی سردارانی شده که معلوم نیست چه نقل و انتقالات غیرقانونی و چه جرایم سازمان‌یافته‌ای را در مرزهای فرودگاهی و زمینی کشور انجام می‌دهند. و یا دچار چه خواب غفلتی هستند و امنیت مردم در چه خطر بزرگی است.
سئوال همچنان باقی است و هر جوابی به آن بدهند، یا اعتراف به «شکست امنیتی» است و یا اذعان به «فساد سازمانی» سپاه پاسداران.
سئوال مشخص است: «سپاه که مدعی پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی است؛ آیا از ورود و حضور این پورن‌استار مشهور به ایران مطلع بوده یا نه؟» لازم است این نهاد فراقانونی این‌بار بدون فرافکنی، درباره مسئولیت خودش در «مرزهای فرودگاهی» پاسخ بگوید؛ نه اینکه توپ را به زمین دیگری بیاندازد. 
سپاه یا باید به «ناکامی امنیتی» خود اعتراف کند و بگوید این خانم را ندیده‌، که آن وقت تمام ادعاهایش درباره «رصد اطلاعاتی و امنیتی!» زیر سئوال می‌رود.
و یا باید بپذیرد که از حضور این خانم مطلع بوده، که علاوه بر پاسخگویی اخلاقی به مردم و نیروهای «ارزشی» و کفن‌پوشان، باید همچنین به اتهام جدی سرویس‌های اطلاعاتی درباره «ترانسفر و پذیرایی از رهبران گروههای تروریستی» هم جواب قانع‌کننده‌ای بدهد. عبور و مرور آدمهای خیلی مهمتری که تردد و حضور آنها در کشورمان، برخلاف امنیت ملی ماست. کسانی نظیر سرکرده طالبان که چندی قبل بعد از خروج از ایران و در یک تاکسی کشته شد.
مورد عجیب خانم کَندی‌چارمز در ایران یا «پورن‌گیت سپاه» فقط سرنخ «ناکامی امنیتی سپاه» و یا شاید «کامیابی‌های تجارت‌های سیاه!» این نهاد را فاش کرده است. و همین دو شاخه ناکامی؛ یعنی «شکست امنیتی» و یا «فساد سازمانی» برای برادران قاچاقچی رسوایی کمی نیست.
دقت کنیم پورن‌گیت سپاه لابلای خبرهای زرد «دیاثت یالثارات!» گم نشود. برادران قاچاقچی باید جواب بدهند.
بابک‌داد
دهم مرداد ۹۵
تلگرام 
توییتر
فیس‌بوک  

هیچ نظری موجود نیست: