۱۳۹۱ فروردین ۲۷, یکشنبه

منطق «كشتن» از ما آدمهاي بدي ساخت!



يك مأمور شهرداري در حال شليك مستقيم به يك حيوان بي پناه، كه حق حيات مي خواهد و بس. يك پاسدار در حال شليك به مردمي كه حق انتخاب خود را مي خواهند. هم آن مأمور شهرداري و هم آن پاسدار "حقوق" مي گيرند و ماشه اي را مي چكانند تا "حقوق" ديگري را لگدمال كنند. هر دو آنها در حال كمك به برپايي حكومت گلوله و زور در طبيعت هستند. طبيعتي كه هم براي انسانها حق زندگي و انتخاب قائل است و هم براي حيوانات حق حيات تعيين كرده است. خدايا ما را چه شده است؟ «منطقِ كشتن» از ما آدمهاي بدي ساخته است. آنها مردم بي پناه را مي كشند و ما حيوانات بي پناه را... و اين ميان به راستي چه فرقي مي كند؛ هر دو داريم «كشتن» را ستــايش مي كنيم!
من به همين دليل ساده و انساني، از حاكميت زور و ديكتاتوري نفرت دارم.

۳ نظر:

علی گفت...

راست می گی بابک همه بی غیرت و بی خیال شده ایم.از ماست که بر ماست.ما ملت این رژیم جور را آوردیم.

ناشناس گفت...

سگ نجسه کافر نجسه مخالف نجسه بهایی نجسه غیر مسیحی نجسه یهودی نجسه خوک نجسه ولی اخوند و بسیجی آدمکش و متجاوز پاکه پاکه! این اسلام ناب محمدی است آخر

ناشناس گفت...

حکومت فتح المبین!!
پلیس برزیل یک دیپلمات سفارت جمهوری اسلامی در برازیلیا را برای مدتی بازداشت و سپس بر اساس قانون مصونیت قضایی آزاد کرد. این دیپلمات به آزار جنسی چند دختر نوجوان در یک استخر متهم شده بود.روزنامه «وال استریت ژورنال» در شماره روز چهارشنبه، ۳۰ فروردین‌ماه، خود گزارش داد که این دیپلمات ایرانی ۲۶ فروردین‌ماه، در حالی در یک استخر بازداشت شد که والدین تعدادی از دختران گرد وی جمع شده بودند؛ عده‌ای قصد داشتند به او حمله کنند و گروه دیگری در تلاش بودند تا از ضرب و شتم او جلوگیری کنند.به گفته پلیس برزیل، شاهدان عینی گفته‌اند این دیپلمات ایرانی در حالی که تظاهر می‌کرد در حال شنا است، به زیر آب می‌رفت و در زیر آب، بدن چهار دختر بین ۹ تا ۱۵ سال را لمس می‌کرد و همین امر موجب شد که تعدادی از این دختران شروع به جیغ و فریاد کنند که این موضوع خشم والدین آنها را برانگیخت.روزنامه برزیلی «او گلوبو» از این فرد با نام «حکمت‌الله قربانی» نام برده که بیش از ۵۰ سال سن دارد و نوشته است که وی در سلسله مراتب سفارت جمهوری اسلامی در برزیل، نفر سوم است.این روزنامه به نقل از والدین سه تن از این دختران نوشته که این دیپلمات ایرانی هنگام شنا «عورت» این دختران را لمس می‌کرد.این روزنامه گزارش داده است: یکی از دختران که ۱۴ سال سن دارد، پس از تذکر دادن به این دیپلمات، نزد نجات غریق استخر رفته است و به دنبال بروز این حادثه، استخر یاد شده که در همان روز ۵۱ سالگی تاسیس آن جشن گرفته می‌شد، تعطیل شده است.گزارش ها حاکی است که در پی اقدام این دیپلمات ایرانی، پدر یکی از دختران قصد حمله به وی را داشت که در نهایت پلیس برزیل موفق شد پیش از بالا گرفتن درگیری‌ها، این دیپلمات را بازداشت و به مرکز پلیس منتقل کند.در نهایت، پس از آن‌که پلیس متوجه شد این فرد دیپلمات ‌است، وی را به دلیل مصونیت قضایی تحویل مقام‌های سفارت جمهوری اسلامی در برزیل داده است.به نوشته روزنامه برزیلی «او گلوبو»، یک فرد معمولی در برزیل می‌تواند به اتهام آزار و تعرض جنسی به هشت تا ۱۵ سال زندان محکوم شود.با این‌حال طبق قوانین دیپلماتیک، یک دیپلمات در کشور میزبان از مصونیت قضایی برخوردار است و تنها در کشور خود و از سوی مقام‌های مسئول کشور خود می‌تواند مجازات شود.مسئولان استخری که این حادثه در آن رخ داده به روزنامه وال استریت ژورنال گفته اند که کارت عضویت «حکمت‌الله قربانی» را باطل کرده‌اند.