۱۳۹۶ مرداد ۲۵, چهارشنبه

رهبر معظم! «زن بشار» را چادری کنید!

🔷دین، «ارز» نیست؛ که در ایران و سوریه تفاوت کند!
➖ بابک‌داد ➖
سالهاست که حجاب و چادر را به عاشورا و حضرت زینب ربط داده‌اند! و مدتهاست حضور نظامی سپاه در سوریه را به نام دفاع از حرم حضرت زینب تبلیغ کرده‌اند!
سالهاست دارند با چماق پیام زینب(س)، زنان ما را روی زمین می‌کِشند و تحقیر می‌کنند و به گشت‌ارشاد می‌برند. اسم کارشان را هم «امر به معروف و نهی از منکر» گذاشته‌اند.
اصلاً فرض که اینها التقاط‌ و کاسبی با نام دین نیست. قبول!
با «همین منطق»، جسارتاً یک خواسته‌ی معقول داریم: برسد به دست ولی‌فقیه!

🔹 جناب آقای خامنه‌ای! در برابر هزاران نفری که برای حفظ رژیم بشار اسد به مناطق جنگی سوریه فرستاده‌اید و بنام دفاع از «حرم زینبیه» کشته شده‌اند، چرا خانم اسماءالاسد همسر بشار اسد را امر به معروف نمی‌کنید و از او نمی‌خواهید «حجاب برتر!» و چادر به سر کند؟!
بالاخره او ملکه‌ی کشور سوریه «سرزمین زینبیه» است. برای حفظ پیام عاشورا و زینب (که گفته‌اید «حجاب» بوده) واجب است که این خانم را به «امر ولی‌فقیه» مجبور کنید که باحجاب شود.
دین، «ارز» نیست؛ که در ایران و سوریه تفاوت کند!

🔹 ببینیم آیا «ولی‌امر مسلمین جهان» می‌تواند فقط همین یک نفر را با منطق ولایی و دینی خویش «باحجاب» کند؟ بشار اسد و همسرش هم «شیعه‌ی علوی» هستند و قاعدتاً باید به ولایت و تبعیت از ولی‌فقیه اعتقاد داشته باشند! پس مانعی وجود ندارد جز همت رهبری!

🔹 حالا که همسر سوگوار شهید حججی گفته‌اند: «مدافعان حرم سر می‌دهند تا روسری بماند!» آیا رهبر مسلمانان جهان می‌تواند «پیام خون همین جوان» را به خانم اسماءالاسد برساند و او را محجبه کند؟

🔹 جناب آقای خامنه‌ای! اگر تاکنون تصاویر همسر بشار اسد را ندیده‌اید، باید عرض کنم نامبرده بیشتر از ما به «نهی از منکر» نیازمند هستند! شدت احتیاج وی به امر به معروف آنقدر هست که به عنوان ولی‌امر مسلمین جهان، همین حالا به او امر کنید «حجاب برتر» و چادر (این میراث حضرت زینب) را بر سر کند.

از طرفی شما به عنوان پشتیبان سیاسی و نظامی و ولی فقیه، می‌توانید به شوهرش بشار اسد (که با پول و خون ایرانیان بر مسند حکومت مانده است)، امر کنید تا همسرش را محجبه کند. هواداران خودتان مدام می‌گویند: "بی‌حجابی زن، از بی‌غیرتی شوهر است!" پس برای جلوگیری از بی‌غیرتی بیشتر بشار اسد درنگ نکنید! شکلات او پوشش ندارد!!

🔹 رهبر معظم! بنا به تصاویر گوگل، این خانم متأسفانه دقت لازم را در پوشش خود ندارند. و البته «وزش باد رسواگر» هم (بخصوص هنگام سان‌دیدن از بالای پشت‌بام قصر!) بی‌موقع است!
عجب پدیده‌ای است این باد آبروبر و رسواگر، که می‌تواند «چادر ریا» را در سوئیس غیب کند و دامان اسماء را بر بام قصر عریان سازد!

🔹 آقای خامنه‌ای! اگر توانستید خانم اسماءالاسد را چادری کنید، شخصاً به قدرت و نفوذ شما بر حاکم جائر سوریه (که تاکنون ۵۰۰ هزار تن را کشته و ۵ میلیون نفر را آواره نموده)، ایمان می‌آورم.
اگر فرمان شما را اطاعت کرد، می‌توانید بگویید که در قبال چند هزار نفری که در سوریه تلفات داده‌اید، حداقل موفق به محجبه‌کردن همسر بشار اسد شده‌اید!
و اگر از زیر «فریضه امر به معروف» شانه خالی کنید، مطابق شریعت اسلام عمل نکرده‌اید!

مردم داوران خوبی هستند. آنها خواهند دید که آیا حجاب و فریضه‌ی امر به معروف و غیره را فقط برای زن ایرانی و حکومت و قدرت خودتان «چماق» کرده‌اید؟ یا پای باورتان می‌ایستید و اگر بشار نافرمانی کرد، حمایت از او را قطع می‌کنید؟

اگر نتوانید زن بشار اسد را چادری کنید، مؤمنان باید در اجتهاد و نفوذ منطق شما به عنوان «ولی‌فقیه» شک کنند. و به همان دلیل، باید دست از سر «حجاب اجباری زنان ایرانی» هم بردارید.

🔹 اگر شما «ولی‌امر مسلمین» هستید، زن بشار اسد باید حکم‌تان را اجرا کند. که اگر نکند، شما دارید پول و خون جوانان را برای حکومت یک مرد و زن ناشزه (نافرمان) تلف می‌کنید! قضاوتش با مردم. و با طفل محسن‌ها که روزی درباره علت کشته شدن پدران خود سئوال خواهند کرد.
مؤمنین و اقشار متدین داوری می‌کنند. و اگر نتوانید زن «مهره» خود را محجبه کنید، در خیلی چیزهای شما و نظام‌تان شک می‌کنند!

🔹 اگر به منطق این نوشته، با «منطق عملی» پاسخ دهید، شخصاً درباره‌ی اعزام نیروها به سوریه و پرپر کردن جوانان ایرانی برای دفاع از حرم اسماء(!) انتقاد و پرسشی نخواهم کرد.
فرض می‌کنیم آنها بر اساس اعتقاد خود، دفاع از حرم بشار اسد را انتخاب کرده‌اند.
و تا وقتی اعتقاد خودشان را مثل "مسواک شخصی" نزد خود نگه دارند و به زور توی حلقوم مردم نچپانند، مردم هم به اعتقاد آنان کاری ندارند.

🔹 اما اگر منت کشته‌شدگان «سرزمین اسماء» را بر سر دین مردم بگذارید، آن وقت این مردم با این "مسواک متعفن دین فروشی شما" کار شایسته‌ای نخواهند کرد!
بابک‌داد
۲۴ مرداد ۹۶
🔹تلگرام:
https://t.me/babakdad

🔹تماس:
babakdad2@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست: