۱۳۹۶ خرداد ۱۵, دوشنبه

♦️ تکذیب ارتباط با آمدنیوز! ♦️


➖ بابک‌داد ➖
موضوع «مقابله با دروغگویی» است.
آنها آنقدر یک دروغ را تکرار می‌کنند که «ملکه ذهن» مردم شود؛ اما مردم باید بدانند این دروغ‌ها، نه "ملکه حقیقت" که "عجوزه‌ی دروغ" هستند و عاقبت فاش می‌شوند.
🔹 یکی از این دروغ‌های آشکار را آقای عبدالرضا داوری در مطلبی که قبل از بازداشتش درباره «فهرست آمدنیوز» منتشر کرده، نوشت و مدیریت آمدنیوز را به بنده منتسب کرد که از اساس کذب است!
🔹 با کمال تعجب، از طرف یکی از مخاطبان مطلع شدم؛ کسانی گفته‌اند من «از داوری، مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد دفاع کرده‌ام!»
🔹 دفاع از حقوق بشر، آنجا حق‌طلبانه است که طرف شارلاتان نباشد. وقتی در آخرین مقاله‌اش، دروغی به این حجم گفته، من از کجا بدانم "واقعاً او را آنطور که خودش می‌گوید بابت ۳ کامنت بازداشت کرده‌اند؟" از کجا معلوم که این را هم دروغ نگفته باشد؟ و تا وقتی باید و می‌شود که از حق‌طلبان مظلومی مانند برادران رجبیان (دو موزیسین مظلوم) و دهها دربند حق‌طلب دفاع کنم، چرا باید بیایم و برای دفاع از کسی که حرفش در مورد خود من «دروغ بیّن» بوده است، دفاعیه(!) بنویسم؟

🔹 ایشان با استناد به گزاره دروغ «مدیریت من بر آمدنیوز!» که از اساس دروغ است، آمدنیوز را به دستگاه‌های امنیتی وصل کرده و با همین فرمان،
نشسته و تحلیلی بر «فهرست انتخاباتی آمدنیوز» نوشته است. و مرا به فهرستی وصل کرده که روحم از آن بی‌خبر است!



🔹چنین فردی یا خیلی ساده‌لوح است (که نمی‌داند من نظراتم را فقط در کانال و وبلاگ خودم منتشر می‌کنم و پلتفرم‌های خودم را دارم) و یا می‌داند و با «وقاحت دارد دروغ می‌بافد». در هر دو صورت، دفاع از «حقوق‌بشر» او از من ساقط است!
اگر آنقدر ساده‌لوح است که باید مانند صغار و مجانین، از سازمانهای خیریه و بهزیستی «قیّم عقلی و وکیل تسخیری» اختیار کند. و اگر آنچنان شارلاتان است که باز دفاعش از عهده من ساقط است!

🔹 دروغی که به عنوان ارتباط من با آمدنیوز گفته، باعث می‌شود به سایر حرفها و مدعیات مظلوم‌نمایانه این فرد شک کنیم!
بنده آنقدر "جاه‌طلبی حرفه‌ای" دارم که از سال ۷۰ بدون اسم یا با اسم مستعار مطلب نمی‌نویسم. جانماز آب نکشیدم و نوشتم «جاه‌طلبی حرفه‌ای»! آدم یا به چیزی که می‌نویسد اعتقاد دارد که پایش می‌ایستد و امضای خودش را هم می‌گذارد! یا ننویسد بهتر است.
♦️ لذا ضمن احترام به همکاران رسانه‌ای، اعلام می‌کنم «ارتباطی با کانال محترم آمدنیوز ندارم» و امیدوارم دروغ امثال آقای داوری و سایتهای برادران سایبری را باور نکنید.

🔹 درباره ​تماس با بنده، فقط از مجاری که اعلام می‌کنم، اقدام کنید و به ایمیل آدرس‌هایی که با اندک تغییری، مثل گذاشتن یک «.» یا «`» گولتان می‌زند، اعتماد نکنید.
آدرس را دقیق وارد کنید و به «نقل قول‌ها» دقت کنید. زمان خوط خوطک میرزا که نیست بخواهند با دود ارتباط برقرار کنند! یک کانال داریم و یک ایمیل برای مخاطبان گرامی!
 این جماعت سایبری خناس که به دنبال فریب هستند، نان غفلت شما را می‌خورند!
یادتان باشد حق‌طلبی با زیرکی برادرند. و مراقب حیله‌ی خناسان باشید. لازم شود نکات بیشتری خواهم گفت.
[بابک‌داد]
نشانی تلگرام
https://t.me/babakdad


🔸 تماس:
babakdad2@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست: