۱۳۹۲ آذر ۸, جمعه

سردار رادان علت «بي بصيرتي رهبر» را فاش كرد!

تيتر روز چهارشنبه روزنامه ايران [ارگان رسمي دولت]: رونمايي از هشت سال نابساماني و...


دو نكته كوتاه درباره گزارش صدروزه روحاني به مردم
نكته اول: صدا و سيما تريبون آلوده اي است.
اين مسئله كه آقاي روحاني، "صدا و سيما" را براي ارائه گزارش صد روزه به مردم انتخاب كرد و اجازه نداد "اهالي مستقل مطبوعاتي" او را به پرسش و به چالش بكشند، جاي انتقاد دارد. آن هم در حالي كه، حتي ده روز هم از پخش برنامه دروغين اين رسانه ميلي بر عليه قربانيان عاشوراي سال 88 نمي گذرد و مردم و بخشهاي آگاه جامعه ما، ديگر به اين رسانه حكومتي هيچ اعتمادي ندارند. شباهت اين برنامه با "مصاحبه هاي يكسويه محمود" و عدم تسلط مجريان به امور تخصصي و تأييدها و لبخندهاي آنها؛ زيبنده همان محمود بود و به خصوص غيبت كارشناسان و روزنامه نگاران مسلط و حرفه اي، از عيوب جدي اين گزارش صدروزه به مردم بود. گزارشي كه با حضور مطبوعات، كار مؤثر و مفيدي مي بود.
شايد اگر پرسش هاي كارشناسانه و دقيقي با روحاني مطرح مي شد، او مي توانست به شكل ملموس تري از افتضاحات دولت قبل پرده بردارد و واضح تر بگويد برنامه اش براي آينده چيست؟ اما اين انتظار زيادي از صدا و سيماست. اين رسانه؛ تريبون آلوده و بيماري است براي عرضه كارنامه و ارتباط صادقانه و شفاف با ملت. بي شك اقدام فوري و ضروري روحاني و تيم مشاورانش براي ارتباط با مردم؛ انتخاب تريبوني است كه به "دروغ و ريا و تحميق" آلوده نباشد. صدا و سيما با آب زمزم هم پاك نمي شود!

نكته دوم: رابطه بي بصيرتي و لقمه حرام!
همين چندماه قبل رهبر در جلسه توديع دولت هشت ساله احمدي نژاد، به او يك "خدا قوت" اساسي گفت و در تأييد كارنامه دولت احمدي نژاد فرمود: "در درجه اول بايد به شما عزيزان خداقوت بگويم! شما هشت سال تلاش و كار شبانه روزي كرديد و نتيجه زحمات خوب شما، هم ديده شد و هم احساس شد!!"
آقاي خامنه اي هشت سال از «دولت ويرانگري» حمايت كرد كه به قول آقاي روحاني با «بيشترين درآمد»، تبديل به «بدهكارترين دولت تاريخ» شد و كلكسيوني از فجايع در زمينه هاي مختلف بر جاي گذاشت! اما حالا حاميان وي تلاش مي كنند تمام تقصيرهاي آن هشت سال سياه را به گردن آن "كوچولوي تهّوع آور" بياندازند و روي بي بصيرتي و حمايت رهبر از آن دولت «خاك» بريزند! ولي مگر مي شود كه روي 8سال خطا و مشاركت رهبر فرظانه(!) با آن رئيس جمهور تحميلي و دولت ويرانگرش «قلم فراموشي» كشيد و آن همه را زير خاك پنهان كرد؟
طرفداران آقاي خامنه اي، چه پاسخي براي بي بصيرتي و فريب خوردگي رهبرشان در دفاع همه جانبه او از احمدي نژاد دارند؟ جز اينكه بايستي بپذيرند كه اين رهبر معظم، هم «شريك آن دزدان ساده زيست» بود و هم دستش هم در «جيب قافله ملت» بوده و هست؟ حالا كه كارنامه آن «هشت سال فاجعه و ويراني» از زبان آقاي روحاني از پرده بيرون افتاده، آقاي خامنه اي سعي دارد خود را همچنان يك رهبر فرزانه و پاك و منزّه از خطا نشان بدهد. اما مگر پنهان كردن اينهمه خطا و جفا و جنايت و بي بصيرتي يك رهبر «ممكن» است؟
اين وسط سردار رادان جانشين نيروي انتظامي، كه خودش هم دستي در خون و جنايت و كهريزك دارد؛ سخن جالبي گفته: "يكي از عواملي كه باعث بي بصيرتي مي شود، لقمه حرام است!" اين سخن رادان، جالب و قابل تأمل است. غذاي اين رهبر بي بصيرت، لقمه ساده اي از "نان و خون" است. خونهاي پاكي كه او بر زمين ريخت و نان خود در آن زد و خورد تا دولت ويرانگر احمدي نژاد را حفظ و آن را بر مردم تحميل كند، دير يا زود دامان او و حكومت استبداد ديني اش را خواهند گرفت. اين وعده الهي است كه خون مظلومان دامنگير است.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

چه باحال گفتی خامنه ای گفته دولت دهم خسته نباشید واقعا که معلوم دیگه کلی دستگاه رانت دلار آقا در این 8 سال رونق گرفته خوب آخه!!!

کیو گفت...

بابا بابک جان روحانی همون احمدی نژاد است این را برای مذاکرات آورده اند خودت رسوایی ایران کنترا را بهتر خبر داری کی مسئول مذاکره بود!؟
اصلا من به انتخابات 92 هم شک دارم کی این همه رای داده 18 + 8 + 5 + 3 !!!؟
روحانی از تو صندق در آوردن به عنوان پیام برای غرب. خامنه ای قدرتش از شاه هم بیشتر شده از زمان احمدی نژاد هم قویتر اون همه خون ریخته شد سرجاشون سفت نشسته اند من نمی دانم چرا در ایران هرکی راس قدرت می رود دیکتاتور می شود از زمان باستان هم همین بود که بود( موبدان خودکامه ساسانی ) شاه یعنی خدایگان ایران زمین. بیخودی رژیم پهلوی را سرنگون کردند ما تجربه مشروطه را داشتیم باید پسر شاه را جای محمد رضا میگذاشتند نیمی از راه دموکراسی را رفته بودیم ما تجربه مشروطه سلطنتی داشتیم چه می فهمیدیم جمهوری اون هم نوع اسلامی یعنی چی باید سلطنتی مشروطه می ماندیم تا تاریخ مان حفظ شود. ایران امروز ما که جمهوری نیست همون شاهنشاهی مانده منتها شاه سلطانی است که مدعیست از طرف خدا انتخاب شده! خامنه ای که پهلوی ها نیست که از مردم بترسد او خون میریزد چون باورش شده آسمانی است!

ناشناس گفت...

محمد علی جعفری به مخاطبان خود از قدرت دفاعی سپاه گفت و از جمله بدون نام بردن از محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی گفت ممکن است برخی در کشور باشند که توانمندی‌های ما را ندانند و یا تخصصی در حوزه‌های دفاعی و امنیتی نداشته باشند و اعلام نظرهایی کنند اما وقتی می‌گوییم در حوزه نظامی و دفاعی قدرتمند هستیم، منظور فقط از نظر سلاح، تجهیزات و فناوری نیست بلکه مؤلفه قدرت ما علاوه بر اینها مولفه‌های دیگری چون پشتیبانی مردم، حضور گسترده آنها در صحنه‌های امنیتی و دفاعی هم هست.!!!!
----------------------------------
یعنی بابک توهم تا کجاست!!!