۱۳۹۲ شهریور ۲۲, جمعه

دزد ساده زيست، دزدان سجاده نشين!



اول: دزد ساده زيست!
احمدي نژاد "ساده زيست" نبود؛ دستش به پول "نفت" نرسيده بود! وگرنه در شهرداري نشان داد كه "دله دزد" قهاري است و در اين هشت سال هم يك تپه آباد باقي نگذاشت. حتي كم مانده بود موقع رفتن، آجرهاي كاخ پاستور را با دندان در بياورد و ببرد. هداياي رياست جمهوري و 16 ميليارد و 600 خودروي پروتون مفقودي از چابهار و 12 هزار ميليارد اختلاس در يك خط آهن و قضيه مس سرچشمه و خاوري و همه اينها به كنار، آن «كوچولوي تهوّع آور» حالا بعد از 8 سال به جاي خانه محقرش در نارمك، يك ساختمان ضدزلزله و مجهز و چند طبقه ساخته و چندين دفتر مجلل هم در لادن و مجمع و دانشگاهها و... دارد. دولت روحاني هر روز به يك طومار از دزدي و فسادهاي تازه آن "دزد ساده زيست" برخورد مي كند و هر روز بايد چندين وزير را از حالت شوك و افسردگي و اغماء بيرون بياورند!
تازه بعد از سالها مردم فهميده اند در كشور ما گاوها حتي كره و پنير و شير هم توليد نمي كنند؛ بلكه همه اينها وارداتي هستند! در سرزمين ما گاوها شير هم توليد نمي كنند؛ بلكه فقط حكومت مي كنند، كشور را شخم مي زنند، مي چاپند و عاقبت يك "زمين سوخته" برجاي مي گذارند.
دوم: دزدان سجاده نشين!
محمود بهمني رئيس سابق بانك مركزي گفته: "در دولت احمدي نژاد به عنوان رئيس كل بانك مركزي، استقلال و امنيت شغلي نداشتم. رئيس جمهور مي‌توانست با يک حکم، افراد را جا به جا کند. حال اگر حكم را با پيک مي فرستاد، 15 دقيقه زمان لازم بود و اگر حكم اخراج را فکس مي كرد که در لحظه بركنار مي شديم!"
سئوال اينجاست اين آقاي بهمني با چنين وحشتي از بركناري، بر چند تخلف و فساد مالي دولت احمدي نژاد و نهادهاي زير نظر رهبري چشم بسته و سكوت كرده تا بركنار نشود؟! زير نگاه او و مديران ذليل و بي كفايتي همچون او كه فقط به فكر شغل و راحتي خود هستند، چه قدر از ثروت مردم چپاول شده و مي شود؟ من تعجب نمي كنم اگر فردا بشنوم كه تيم احمدي نژاد، حتي "تجهيزات و دستگاههاي چاپ اسكناس" را از بانك مركزي و از زير نگاه بهمني ربوده اند و همين حالا هم در حال انتشار و خرج كردن اسكناس هاي بدون پشتوانه در بازار هستند. همانطور كه امروزفاش شد دولت پاكدست(!) احمدي نژاد، بيش از 47 هزار سند و كتاب تاريخي گرانبها را هم از ميراث فرهنگي به تاراج برده است.
يادمان باشد كه «نظر رهبر فرظانه و بابصيرت» به نظر آن "كوچولوي تهوّع آور" نزديك بود و دست "دزدان سجاده نشين" و "ساده زيست!" هنوز هم در جيب مردم ماست.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

فقط دلم مي خواهد زارزار گريه كنم به حال ايران عزيزم :( آيا مي توان نجاتش داد ؟!!!!!!!

ناشناس گفت...

فرزانه نه فرظانه

BabakDad گفت...

ناشناس عزيز. اصطلاح «رهبر فرظانه» به جاي «فرزانه»، اصطلاحي كنايه آميز و از روي عمداستفاده شده است.

جانی دالر گفت...

با درود
تمام بدبختیها و گرفتاریهای ما از اسلام عزیزه ! اگر دین از حکومت جدا بود امثال اوس محمود و آقاشون باید در مسجد اذان میدادند نه که حکومت کنند ! شما یک نفر را از تشکیلات ملایان نام ببرید که دزد و جانی نباشه یک از یک بدترند یک موجود نامتعادلی مثل خمینی دزدی و گداپروری و فرومایگی و جهل و جنایت را نهادینه کرد پشتوانه اش هم دین عقب مانده اسلام و جهل عوام است و تا زمانی که مشروعیت کاذبی را که از دین گرفته اند بر ملا نشه اوضاع درست شدنی نیست