۱۳۹۱ مرداد ۱۷, سه‌شنبه

وليد جنبلاط: به جاي دخالت در سوريه، به فكر گراني مرغ در كشورتان باشيد!


سعيد جليلي فرستاده ويژه خامنه اي به لبنان و سوريه در بيروت با انتقاد شخصيت هاي بانفوذ لبناني مواجه شده است. همزمان علي اكبر صالحي نيز به تركيه رفته تا از دولت آن كشور بخواهد براي آزادي 48 گروگان ايراني از دست ارتش آزاد سوريه ميانجي گري كند. با اين حال دولت ايران عضويت اين افراد را در سپاه تكذيب مي كند و آنها را "زائر زينبيه" مي نامد. در حالي كه شش ماه است دولت از زائران زينبيه خواسته به سوريه سفر نكنند، روز شنبه يك اتوبوس پر از مردان ايراني توسط ارتش آزاد سوريه دستگير شدند و وزارت خارجه ايران بلافاصله اعلام كرد تمام آن 48 نفر زائر زينبيه بوده اند! بلافاصله فيلمي منتشر شد كه ايرانيهاي دستگير شده و مدارك نظامي و "مجوز حمل سلاح" برخي از آنها را نشان مي داد! با تلخي بايد گفت دخالت سپاه در سوريه، عاقبت كشورمان را درگير جنگ مي كند. ظاهرا" اراده «خداگونه خامنه اي» خون مي خواهد!
امروز همزمان با سفر فرستاده خامنه اي به لبنان و سوريه، آقاي «وليد جنبلاط» سياستمدار برجسته و رهبر دروزي هاي لبنان در مقاله اي در نشريه «الانباء» به شدت از سیاست های ایران انتقاد کرده و نوشته است: "کاش آقای جلیلی به جای اینکه سامانه‌های نظامی را اینجا و آنجا توزیع کند، به مسائل داخلی کشور خود می پرداخت که در بعضی مناطق آن اعتراض‌هایی موسوم به «انقلاب مرغ» روی داده است! اکنون قیمت مرغ در تهران از قیمت موشک هم گران‌تر است!"
گفته مي شود ظاهرا" سعید جلیلی هنگام ترک بیروت به مقاله ولید جنبلاط واکنش نشان داده و با خوشمزگي(!) گفته است: "قیمت مرغ که جای خود دارد، ايران ماهواره هم به فضا می فرستد!!" تحقير رهبر و مقامات جمهوري اسلامي تمامي ندارد!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

این جانیان انقدر پررو هستند که خجالت برایشان عروسی است و سی وسه سال است این رسوایی ها هزاران درارشیو دارند اما انها مامورند و وظیفه خودرا برای انانیکه امامشان راد درکره ماه قراردادند انجام میدهند و باید در منطقه جنگ افروزی کنند تا اربابانشان با فروش میلیاردها دلار اسلحه از فروپاشی اقتصادی خود جلوگیری کنند البته هیچگاه موارد و مشکلات ملت ایران برای انها مهم نبوده و نخواهد بود اما یقین بدانند پس از استفاده های لازم استعمار انها را چون دستمال کاغذی به ذباله دان خواهد ریخت.

ناشناس گفت...

آخه این مردک لایعقل کیه که شما وقت تلف می کنید با خوشحالی حرفاشو تیتر می زنید. برای اکثر لبنانی ها این ولید جنبلاط یه سیاست مدار فاسده. شما از هول حلیم تو دیگ افتادید.