۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

آهن كشي منزل ميرحسين، شكايت همسايگان كروبي از ملاقات مشكوك فاحشگان و بسيجيان هتاك!

نيايش بامداد اول اسفندماه 89:
خدايا! مردم اين سرزمين دست بر «زانوي خود» نهاده اند تا براي حق و عدالت و آزادي برخيزند. آنها با ايمان به اختياري كه تو به انسان داده اي تا سرنوشتش را تعيين كند، مي خواهند بر ظالماني بشورند كه همه حقوق انساني مردم گرفته اند. خدايا! در اين مسير تنهايمان نگذار و ايمانمان را براي «مبارزه» تا رسيدن به پيروزي و حفظ همه دستآوردهاي آن حفظ كن! خدايا! من به «ايمان» براي مبارزه با استبداد و ستم نياز دارم. و به «ايمان بيشتر» براي حفظ آنچه كه به دست مي آوريم، محتاجم! خدايا! ايمانم را اول به قلبم و به عقلم و به بازوانم بيشتر كن و آنگاه توكلم را بر لطف هاي ناپيدايت بيفزاي.آمين!
-------------------------------------------------------
ساكنين ديباجي مي گويند: فاحشگان و بسيجيان، در مقابل منزل كروبي!
خبر دوم: ساكنين محله آقاي كروبي در نامه اي به وزير كشور از حضور مشكوك «زنان معلوم الحالي» نوشته اند كه در تجمعات شبانه نيروهاي طرفدار ولايت در مقابل منزل آقاي كروبي، حضور پيدا مي كنند و روابط زشت آنها با اين نيروهاي ارزشي(!) موجب ناامني اخلاقي محله را فراهم كرده است. ساكنان محله ديباجي شمالي از فحاشت بسيجيان و الفاظ زشت آنها و تأثير آن بر خانواده خود اظهار نگراني كرده اند. ساكنان ديباجي و همسايگان آقاي كروبي در اين نامه نوشته اند:
«بنام خدا
جناب آقای نجار وزیر محترم کشور جمهوری اسلامی ایران
با سلام. به اطلاع آن مقام محترم می رساند که تعدادی نزدیک به صد نفر زن و مرد طی چهار شب گذشته در منطقه مسکونی دیباجی شمالی، آذرمینا و در مقابل منزل آقای کروبی از ساعت یک بامداد الی سه صبح تجمع کرده و با سر دادن شعار و با بکارگیری رکیک ترین و زشت ترین الفاظ به آقایان کروبی، موسوی، خاتمی و هاشمی که روزگاری از مهمترین شخصیت های کشور و نظام بودند نه تنها موجب تکدر خاطر مردم مسلمان و شریف منطقه می گردند بلکه امنیت و آرامش منطقه را بر هم می زنند. اهالی این منطقه مراتب اعتراض خود را به کلانتری و پلیس ١١٠ و ماموران حاضر در محل بارها اعلام کردند اما آنان می گویند برخود با این مجموعه از توان ما خارج است.
ما ساکنین این منطقه سال ها با صرف هزینه های سنگین، فرزندان خود را در مدارس غیر انتفاعی و معتبر ثبت نام کرده ایم تا در محیطی اخلاقی و آموزشی پرورش یابند اما متاسفانه باید اعتراف کنیم در این چند شب فرزندان و خانواده هایمان رکیک ترین الفاظ ناموسی را از طرف عده ای که خود را سربازان ولایت می نامند در نیمه های شب شنیده اند. ساعاتی که ما برای رفتن در سرکار آماده می شویم این شب زنده داران بعد از هتاکی های خود برای استراحت محل را ترک می کنند و از همه بدتر حضور چند زن با ظاهری زننده در پوشش اسلامی بعنوان شارژر و موتور محرکه لباس شخصی های حاضر است که چهره منطقه را بشدت خراب کرده است. تردد افرادی که بعد از پایان مراسم و برای برقرای ارتباط با زنان حاضر در سه بامداد به این منطقه می آیند موجب ناراحتی مضاعف ساکنین این منطقه شده است.
لذا بدینوسیله از آن مقام محترم و عالی مصرانه می خواهیم دستور برخورد با این تجمعات غیر قانونی را صادر فرمائید و اگر برخی از مسوولان صلاح را بر ادامه آن می دانند، حداقل دستور دهید ساعات تجمع را به روز و یا اوایل شب انتقال دهند و از بکارگیری الفاظ ناموسی پرهیز کنند و از آوردن زنان معلوم الحال در این منطقه مسکونی خودداری نمایند.
به امید موفقیت و سلامتی شما/ جمعی از ساکنین منطقه فرمانیه آذر مینا / سی بهمن ٨٩»
تحليل: حكومت اسلامي ايران، فسادها و قدرت طلبي حاكمانش را پشت نقاب دروغين ارزشهاي اخلاقي و ديني پنهان كرده است. اين را همه دريافته اند و نيازي به بيان ندارد. نكته تازه اينكه قرارهاي نيمه شب بسيجيان در مقابل منزل آقاي كروبي، تبديل به قرارهاي مشكوك با زناني است كه براي حفظ ولايت فقيه، حاضرند از جان و ناموس خود مايه بگذارند. اين شكوائيه در سحام نيوز سايت نزديك به آقاي كروبي منتشر شده است.
 ----------------------------------------------
غول انديشه هاي موسوي به شيشه بر نمي گردد!
خبر: بر اساس اعلام سايت «كلمه» كه دو روز است دسترسي اش به آقاي موسوي كاملا" قطع شده، برخي كاركنان نهاد رياست جمهوري از درون محدوده خيابان پاستور خبر داده اند «آهن كشي» درب ورودي و منزل آقاي موسوي توسط مأموران امنيتي حكومت در حال انجام است و ظاهرا" بنا بر دستور احمد جنتي امام جمعه تهران، از خانه اش براي او يك زندان واقعي و بدون هيچگونه دسترسي به دنياي بيرون مي سازند. محافظان موسوي كه در خانه مجاور منزل وي مستقر بودند، همگي عزل شده اند و مأموران امنيتي وزارت اطلاعات و سپاه به جاي آنها در خانه كناري حضور يافته اند. حتي غذا و مايحتاج خوراكي منزل آقاي موسوي توسط اين مأموران آماده و تهيه مي شود و به دختران و نزديكان او اجازه ورود به خانه ميرحسين داده نمي شود. بر اساس اين خبرها مي توان چنين نتيجه گرفت كه ميرحسين موسوي و زهرا رهنورد «عملا"» بازداشت شده اند و حتي بيم بازجويي يا آزار آنها مي رود.
تحليل: بايد از رهبر نظام پرسيد: آقاي خامنه اي! ميرحسين موسوي بيست و يك سال در انزوا و در يك حصرخودخواسته بود. شما با شعار دروغين «انتخابات عادلانه» او و غول انديشه هايش را از شيشه خارج كرديد؟ حالا كه موسوي و انديشه هاي سبزش در خصوص آزادگي، عدالت و حرّيت «جهاني» شده، واقعا" گمان مي كنيد با آهن كشي خانه اش و زنداني كردن او، آيا مي توانيد آن غول را مجددا" به داخل شيشه بر گردانيد؟ انديشه هاي موسوي اكنون با هيچ آهن كشي و حصاري «زنداني» نمي شود، در حقيقت زنداني واقعي خود شمايي آقا جان!  


۲ نظر:

ناشناس گفت...

باسلام
خامنه ای و نوابغ سپاه آنقدر سبک مغز هستند که فکر می کنند با دربند کردن موسوی و کروبی خروش مردم را از بین میرود ولی نمی دانند با این کار زمینه تندتر شدن قیامهای بعدی را فراهم می کنند . مملکت ما توسط این آقایان اداره می شود !!!!؟؟

ناشناس گفت...

مصلحت "آقا" گویا رابطه ی مستقیمی با کهولت سن و easy life دارد!!

میگن به یکی از همشهریای ما گفتن که شنیدیم از زنت می ترسی؟
جواب داد: من؟ من؟ مث سگ!