۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

خون خواهد شد! / برنامه هفتگي حكومت در ايران


 «برنامه هفتگي»: انقراض يك ملت!
فقط روش كشتن فرق دارد!
شنبه: تلويزيون اعلام كرد خبر بركناري ناگهاني وزير خارجه (متكي) همه را شوكه كرده است!/ امروز دو دانشجوي زنداني با قيد وثيقه آزاد شدند./ عصر امروز سه فعال كرد و دو دانشجو و هفده تن از اعضاي خانواده آنها دستگير شدند!
يكشنبه: حكم اعدام يك زنداني به وكيل او ابلاغ شد! همزمان تمام اعضاي خانواده اين زنداني و فاميل دور و نزيك او هم بازداشت شدند!/ رئيس قوه قضائيه درباره پرونده فساد معاون رئيس جمهور گفت:«بهتر است(!) اگر زحمتي نيست دادگاهها بخصوص با آقايان بزرگواري مثل ايشان رأفت اسلامي داشته باشند.»/ خوشبختانه(!) امشب به جز اعضاي خانواده فرد اعدامي، ساير بازداشت شدگان و كليه فاميل او همگي آزاد شدند!
دوشنبه: متكي و لاريجاني يك طرف، مشائي و احمدي نژاد در طرف مقابل! دعواي بركناري متكي ادامه دارد./ يك زنداني سياسي به مرخصي موقتي آمد و مرخصي هفت زنداني ديگر لغو شد و كت بسته به اوين بازگشتند!/ رئيس قوه قضائيه به قضات توصيه كرد زيادي هم لازم نيست رأفت اسلامي نداشته باشند!
سه شنبه: شايعه اعدام يك زنداني تكذيب شد. همزمان 7 نفر در شهرهاي ديگر اعدام شدند!/ عصر امروز يك زن و دو مرد كه در روز قدس پارسال دستگير شده بودند، به صورت موقتي از زندان اوين آزاد شدند./ متكي گفت:«من بيچاره را با تحقير بركنار كردند!» / يك پزشك ديگر ترور شد! / يك زنداني به مرخصي آمد!
چهارشنبه: قاضي ص.لواتي يك متهم حوادث عاشوراي پارسال را تبرئه كرد و وي را به بخش آي.سي.يو بيمارستان بقيه الله سپاه فرستاد. اين قاضي براي دوازده متهم ديگر «حكم اعدام» صادر نمود!/ خوشبختانه امروز در زندان اوين كسي اعدام نشد./ هنوز از سرنوشت اعضاي ربوده شده خانواده هاي برخي از زندانيان سياسي هيچ خبري نيست!
پنجشنبه: رئيس جمهوري وعده داد دو هزار تومان ديگر هم يارانه براي مردم بريزد!/ امروز دو زنداني از زندان گوهردشت به مرخصي آمدند./ عصر امروز زندانيان بند 315 اوين و زندان وكيل آباد مشهد «كلهم اجمعين» ممنوع الملاقات شدند. تلفنهاي زندانهاي سنندج و مشهد هم قطع شده اند!
جمعه: خطيب جمعه تهران خواهان محاكمه سران فتنه و توليد هسته در كشور شد!/ بعد از نماز جمعه، مردم خودجوش خواستار اعدام سران فتنه شدند./ مردم طوماري در تشكر از هدفمندسازي يارانه ها از ميدان انقلاب تهران تا حرم حضرت معصومه در قم امضا كردند! منتها تصاوير اين طومار اشكال فني دارند و قابل پخش نيستند!/ رئيس جمهور بمبگذاري در اتومبيل دو استاد دانشگاه ديگر را توطئه مشترك موساد و فرانسه و سيا دانست!
دوباره شنبه: منوچهر متكي از نق زدن به ساحت مقدس دولت از امام زمان عذرخواهي كرد!/ چهارهزار نفر بر اثر آلودگي هوا مردند! / سحرگاه امروز حكم اعدام هشت زنداني ديگر به جرم مواد مخدر اجرا شد!/ مسئول دستگاه قضائي گفت: «جسد برخي از اعدامي ها حتي به فاميل دور آنها هم تحويل داده نمي شود! زيرا تمام اعضاي خانواده درجه يك تا درجه هفت(!) اين اعداميها هم اينك در زندان هستند و همگي حكم حبس گرفته اند!/ داستان بركناري متكي تمام شد؛ اين بار شايعه ديگري اوج گرفته است تا كسي به كشتارها و بازيهاي رواني حكومت با مردم توجهي نكند.
يك هفته ديگر شروع شده و حكومت در اين هفته هم سر دهها نفر منتقد بيگناه را زير آب خواهد كرد! جوري كه آب هم از آب تكان نخورد. و تازه هنوز پرده ها فرو نيفتاده اند تا بدانيم چه سرها به زير آب فرو برده اند؟ آنها براي انقراض ملت ما دهها شيوه آموخته اند. فقط شيوه كشته شدن آدمها كمي با همديگر فرق دارد!


۷ نظر:

ناشناس گفت...

سخت در تعجّب و حیرتم ، مثل آنکه انسان و جان انسان برای اینها هیچ ارزش و اعتباری ندارد . انسانها را مثل آب خوردن اعدام میکنند. من فکر می‌کنم در تاریخ بشریت هیچ حکومت و سیستمی‌ نبود که اینقدر بر اعدام و گشتن انسانها پافشاری کرده باشه و اینگونه در چشمان مردم دروغ بگویید . تمام دیکتاتوریها و سیستمهای جابر به علتها و معلول های اعدام و کشتار انسانها دید زمینی‌ داشته‌اند . ولی‌ این آخوندها به تمام این معضل به دید ما وارا طبیعی مینگرند. اینها اصلا خود را مسول جواب گوی در برابر به انسان خاکی نمیدانند. جناب آقای داد ، جمهوری اسلامی ننگی است بر پیشانی بشریت که دل‌ انسانهای با وجدان را به درد میاورد . من به خوبی‌ می‌دانم که مردم ایران تشنه به خون این سیستم و آخوند‌های قاتل دین فروش هستند.

ناشناس گفت...

anche ke dar iran migozarad besyar negaran konande ast baraye melat iran mamnoon az shoma ke engar az eslah talab boodan kami fasele gereftid va motavajeh shodid ke in nezam eslaf pazir nist .... va ama doostaneten dar hamoon france hanooz sakht sabzand o movafegh eslahat albate nemidanam chera anha ke sobh ta shab be khoda peygambar fohash midahand ... dige eslah talabishoon baraye chi....

ناشناس گفت...

ba sepas az shoma va drood be tamamye azadikhahan iran

mamnon az shoma aghaye dad ke didgahe mane nashenas ra dar blog khod gharar dadid .
va baz hezar bar sepas az shoma ke be khater nafe shkhsi dast doosti o sazesh o eslah be tarafe molayan deraz nemikonid , omidvaram har che zoodtar baghye azizan ham motavajeh eshtebah bozorgi darnd mikonand beshavand ba in rangin kaman ra pas bedarand.

nashenas , iran

سبز گفت...

بر اساس یکی از سندهای منتشر شده وزارت امور خارجه آمریکا، در یکی از جلسات شورای عالی امنیت ملی در اوایل سال جاری میلادی و در کشاکش اعتراض‌ها به نتایج انتخابات در ایران، محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران به محمود احمدی‌نژاد سیلی زده است.
در گزارشی که در اوایل سال ۲۰۱۰ و اندکی پس از رویدادهای عاشورا سال گذشته در ایران از سوی سفارت آمریکا در باکو به وزارت امور خارجه آمریکا ارسال شده، به نقل از یک منبع «قابل اعتماد»، آمده است که فرمانده سپاه از دست محمود احمدی‌نژاد که پیشنهاد اعطای آزادی‌های فردی و اجتماعی و نیز آزادی مطبوعات را داده بود، عصبانی شده بود.
به گفته منبع مورد اشاره سفارت آمریکا در باکو، محمدعلی جعفری در این جلسه به احمدی‌نژاد گفته است: «تو اشتباه می‌کنی، در اصل تو باعث و بانی این دردسرها شدی و حالا می‌گویی به مطبوعات آزادی بیشتر بدیم.»
بر اساس این گزارش فرمانده کل سپاه پاسداران پس از گفتن این حرف‌ها یک سیلی به صورت محمود احمدی‌نژاد نواخته است که این کار باعث به هم ریختن نظم جلسه شورای عالی امنیت ملی و ناتمام ماندن آن شده است.
محمود احمدی‌نژاد در توجیه پیشنهاد خود که شگفتی حاضران در جلسه شورای عالی امنیت ملی را در پی داشت، خواستار بحث و گفت وگو درباره گام بعدی برای مقابله با تظاهرات مخالفان شده و گفته بود، به دلیل این که مردم احساس خفگی می‌کنند و برای تلطیف اوضاع لازم است،‌ آزادی‌های فردی و اجتماعی و نیز آزادی مطبوعاتی بیشتری داده شود.
پس از این رویداد شورای امنیت ملی تا دو هفته دیگر جلسه‌ای تشکیل نداد، تا این که احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، محمود احمدی‌نژاد و محمدعلی جعفری را با هم آشتی داده است.
بر اساس این گزارش هر چند خبر ناتمام ماندن جلسه شورای عالی امنیت ملی به برخی از وبلاگ‌های فارسی راه یافته، اما در این خبر هیچ اشاره‌ای به علت آن نشده بود.(منبع:راديو فردا-۱۳۸۹/۱۰/۹)

ناشناس گفت...

برای زدن این رژیم به رهبری واقعی مخالف رژیم احتیاج داریم. نه کسانی که دائما وفاداری خودشان را به قانون اساسی این نظام اعلام می کنند.فعلا مخالفان در خارج مشغول خراب کردن یکدیگر و تهمت زدن به هم هستند. باید یک فکر اساسی کرد. باید شخصیت هایی چون اکبر گنجی و شیرین عبادی و عبدالکریم لاهیجی و سروش و بنی صدر و دیگر چهره های ملی دور هم جمع بشوند و یک شورای رهبری برای هدایت مردم و مبارزه با این حکومت درست کنند.یه عده هم دوباره افتاده اند دنبال هاشمی رفسنجانی. این یعنی از چاله در آمدن و به چاه افتادن.

ساسان گفت...

قتدار ولايت فقيه در هم شکسته است؛ وضعيت خامنه ای به گونه ای است که بخش بزرگی از نيروهای نظام اعم از اصول گرايان و اصلاح طلبان که به حاشيه رانده شده اند، با او مسئله دارند؛ از رفسنجانی گرفته تا مراجع در قم و اصول گرايانی در مجلس.
اينها از طريق مخالفت با سياست های محمود احمدی نژاد، در واقع، به خامنه ای ايراد می گيرند. پس خامنه ای می ماند و نيروهای نظامی و امنيتی اش. اما آيا اين نيروی نظامی و امنيتی هم کاملا تحت فرمان او است؟ نه، چون وقتی اين نيرو می بيند خامنه ای حامی ديگری ندارد، طلب سهم بيشتری می کند و ما شاهد سرکشی احمدی نژاد در برابر خامنه ای هستيم.
به نظر من، موقعيت خامنه ای بعد از ۲۲ خرداد به شدت تضعيف شده است و روز به روز هم ضعيف تر می شود.

mojtaba mostafavi گفت...

سلام ، رهبر عزیز حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند آزادی سخن و تظاهرات برای مصر ییها و تونسیها و همچنین مردم لیبی حلال است ، فقط می‌خواهم بپرسم آیا این آزادی فقط برای سنی هاست یا برای شیعیان هم هست ؟ چیزی که خیلی واضح است اینکه کشتن مسلمآنانی‌ که فقط آزادی حقیقی میخواهند دوباره مد شده ، چه در خارج و چه در مملکت خودمآن.