۱۳۸۸ اسفند ۱۸, سه‌شنبه

كلكسيون سازي اينترنتي، "جانوران كشتي نظام"!


در كشتي نوح نظام، كدام جانوران را سوار بايد كرد؟

نظر شما چيست؟

آقاي خامنه اي نظام اسلامي را به كشتي نوح تشبيه كرده كه قرار است "كشتي نجات" باشد. خداوند به نوح پيامبر فرمود علاوه بر پيروانش، جفت جفت از جانوران مختلف را در كشتي سوار كند و از مهلكه جان بدر ببرد. آيا آقاي خامنه اي كه يك زمان خود را علي زمان مي پندارد و گاهي خود را "خدا" مي داند، امرزه قرار است در نقش "نوح پيامبر!" ناخداي كشتي نجات ظاهر شود؟ آيا اين "نوح زمان" مي داند در سرزمين موعودش، به چه جانوراني نياز خواهد داشت تا نسل شان براي ادامه بديها و فسادها به طور كامل منقرض نشود؟ بياييد به آقاي خامنه اي كمك كنيم از ميان جانوراني كه در هيأت حاكمه اش هستند، كساني را سوار كند كه بشريت براي بقاي همه تجربيات دوران استبدادي و تمام زشتي ها و بديهاي اين سالها به حضور همه آنان در كلكسيون مذكور نيازمند است. جانوران فاسدي مثل احمدي نژاد، محمدي گلپايگاني، مشائي، شريعتمداري، كلهر، رحيمي و.... نظر شما چيست؟ به اين نوح زمان(!) كمك كنيد و نام جانورانش را به او يادآوري نماييد تا كلكسيون كشتي نجاتش را تكميل كند. طوفان بزرگي در راه است و اين بار از قضا، مسافران كشتي نجات(!) در اين طوفان غرق خواهند شد و درياي آرام بر ملت ستمديده ايران، موجي از نوازش خواهد باريد. مسافران اين كشتي محكوم به فنا هستند زيرا ناخداي كشتي، ناخداي متوهّم و متفرعن و ناشي و مستبدي است به نام سيد علي خامنه اي!

كشتي نوح و ناخداي متوهّم!

هرچه مي گذرد باور رهبري نظام اسلامي به اينكه طوفاني سهمگين از خشم ملت در راه است، بيشتر مي شود. آقاي خامنه اي در سخناني كه اهميتش در لابلاي اخبار از دست رفت، نظام اسلامي را "كشتي نجات" و خود را در مقام "نوح پيامبر" فرض كرد كه "نقشه راه الهي" را به طور دقيق مي داند و همه كساني را كه از اين كشتي پياده شوند، محكوم به نابودي و فنا دانست. آقاي خامنه اي در ديدار با اعضاي مجلس خبرگان رهبري گفت: "افرادي كه حاضر نيستند قانون و راي اكثريت را قبول كنند و نقطه قوتي همچون انتخابات افتخارآفرين چهل ميليوني را تبديل به نقطه ضعف مي‌كنند، عملا خود را از اين كشتي نجات خارج مي‌كنند و صلاحيت حضور در چارچوب نظام اسلامي را از دست مي‌دهند كه از دست داده‌اند".

بر اساس سخنان آقاي خامنه اي مي توان نتيجه گرفت كه او هم دريافته كه طوفاني سهمگين از خشم و غضب مردمي وزيدن گرفته و سيلابي ويرانگر در راه است. او هم فهميده كه نظام اسلامي كه زماني ادعاي ام القرائي جهان اسلام را داشت، اكنون به درجه اي از انزوا و زوال و سستي رسيده كه اهالي آن، حتي در يك كشتي هم جاي نمي گيرند! او نيز دريافته كه حتي با تهديد و ارعاب و وحشت افكني هم، نمي تواند مسافران را بر عرشه اين كشتي خيالي نگهدارد ولي همچنان تلاش دارد مانند يك دن كيشوت، شمشيرش را به سوي بادهاي مخالف بگيرد و با دشمنان اوهام و ذهنياتش بجنگد.

راستي هراس آقاي خامنه اي از بريدن مردم از اين كشتي از كجا ناشي مي شود؟ چرا او نيز توانسته اين واقعيت را بفهمد كه ديگر دوران پادشاهي اش بر اين سرزمين به آخر رسيده و ناچار است جفت جفت از جانوراني را سوار بر كشتي خيالي اش بكند و آنها را همچون يك ناخداي پيامبر از مهلكه اي بزرگ نجات دهد؟ چرا نظام اسلامي كه يك زماني از ديدگاه مقام رهبري "ساحل آرامش" بود، اكنون به يك "كشتي نجات" كوچك تغيير ماهيت داده است؟ آيا اينها نشانه زوال و پايان اين نظام نيست؟ آيا اين كشتي سوراخ و مستعمل، مي تواند حتي طرفداران خود را سوار كند؟ آنقدر جا دارد؟ آيا اين ناخداي متفرعن و شكست خورده، قادر است جانوران اين ام القراي خيالي را از طوفان سهمگيني كه در راه است نجات دهد؟ واقعا" بعيد است بتواند. چنانگه خود آقاي خامنه اي هم به درستي پيش بيني كرده، آن طوفان سهمگين در راه است ولي ناخداي متوهم، هنوز قدرت آن را برآورد نكرده است.

۱۰ نظر:

کلاغ پیر گفت...

پیشنهاد میکنم حتما پسر نوح یعنی مجتبی خامنه ای را حتما به همراه جفتش یعنی بچه یک میلیون دلاری در این کشتی جای دهند ، که کلا نسل این خانواده ... شود

امین م گفت...

مگه قرار نیست این جانوران زوج باشند که بتونند با جفتگیری نسلشون رو ادامه بدن؟ با این حساب توی این کشتی زن زیادی (به جز فاطی کماندو و چند تای دیگه) پیدا نمی شه و بیشتر مردها ناچارا جفتشون رو از هم جنس هاشون انتخاب کنن. البته احمدی نژاد با انتخاب مشایی قبلا این کار رو کرده؟ نام بردن زوج ها دیگر با شما.

برزين گفت...

لطفا اگر مقدور می‌باشد بلیت شریعتمداری را به حیوان دیگری اختصاص بدهید.
با تشکر
انجمن حمایت از حیوانات وحشی

blum گفت...

خیلی عالی بود. ممنون.

ناشناس گفت...

tedadi az heivanate zaruri dar keshtie nejat :

Jannati
Yazdi
Rafsanjani
Sarlashkar Jafari + rahim Safavi + najjar + sayere sartip ha va sarlashkar haye sepah va Police

kollieye akhund haye hokumati
khanevadeye maghame moazzame Rahbari va Ahmadi nezhad + haddad adel + Larijani

raeese seda sima + kolieye moavenin va khanevade hayeshan va akhbar guyane seda sima

kolieyey azaye vezarate ettelaat va hefazat ettelaate sepah va iruye entezami

kolieyey dadsetanhaye keshvar + tamame ghozati ke ahkame zendan va edam baraye mokhalefine siasi sader karde and

Mortazavi + khanevade ash
Hashemi Shahrudi + khanevade ash
Abbase vaeze tabasi ( dozde bozorg ) + khanevade ash


ba in hesab fekr mikonam hodude 500,000 nafar heivan bayad savare in keshti beshan ta mamlekat nejat peida kone .

شريعت ميهن پرست گفت...

به نظر من هر حيواني رو هم نمي شه سوار اين كشتي كرد!! تنها جانواري از جنس كفتارها، خوك ها، كركس ها، و بندپاياني چون رتيل و عقرب و حشراتي چون مگس و پشه و امثالهم را مي توان بار اين كشتي نفرت انگيز كرد!!!

شريعت ميهن پرست گفت...

جفت خامنه اي هم رفسنجاني است!!

ناشناس گفت...

جنتی، یزدی ، عسگر الاغی تازه مسلمان ، علف الهدا، احمد خاتمی معروف به احمد جر به جر را یادتون باشه تو وی ای بی VIB - Very Important Beast باید جا بدید

ناشناس گفت...

felan ke ye edeh ra pyade kardand....

ناشناس گفت...

aaaaaaaali bod,mamnon