۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

نظام از "پادو"هاي آزادي مي ترسد!

ما "پادو" آزادي هستيم!

و تا صبح آزادي مي مانيم!

اول اين خبر كيهان روز يكشنبه 29 آذر را بخوانيد:

ديدي در رفته بودي آقاي پادو!؟ (خبر ويژه)
خبر 3 ماه پيش كيهان درباره فرار يكي از پادوهاي اطلاعاتي بيگانه، با آفتابي شدن وي در تلويزيون صداي آمريكا تأييد شد. بابك داد خبرنگار نشريات زنجيره اي(از جمله سلام) و كاتب ويژه خاتمي در دوران رياست جمهوري وي، در حالي در تلويزيون صداي آمريكا ظاهر شد كه پيش از اين ادعا مي كرد در حال فرار و مبارزه پارتيزاني با جمهوري اسلامي در داخل كشور است!!
«داد» در مصاحبه اخير خود با صداي آمريكا اعلام كرد كه در پاريس اقامت گزيده است. اقامت در پاريس و برلين يكي از پوشش هاي مهره هاي اطلاعاتي و پادوهاي رسانه اي آمريكا و انگليس محسوب مي شود.
سر درآوردن اين عنصر فراري از پاريس و از صداي آمريكا در حالي است كه كيهان 10 شهريورماه با اشاره به نوشته هاي تحريك آميز نامبرده تأكيد كرده بود نامبرده از كشور گريخته و فقط پز خانه به دوشي و مبارزه مي دهد.
در خبر 3 ماه پيش كيهان تحت عنوان «پادوي فراري در نقش پارتيزان» آمده بود:
«كاتب ويژه خاتمي با لحني احساسي و تحريك آميز سران احزاب مدعي اصلاحات را به خاطر عدم تداوم آشوبگري مورد سرزنش قرار داد و از آنها خواست به كمپين كوچ سبز بپيوندند. بابك داد با بيان اين كه بعد از دو ماه چرا خبري از سران دستگير نشده احزاب اصلاح طلب نيست تا محكم عليه اين نظام نامشروع حرف بزنند، مي نويسد: «چرا آنها نقش خود را با جديت بيشتر و در اختفاء ايفا نكنند؟ چرا هزينه هاي كوچ براي فاش گويي را نپذيرند؟ چرا از خانه دل نمي كنند و كوچ سبز را تجربه نمي كنند؟ آنها با كوچ و اختفاء در همين سرزمين، افشاگري كنند. كروبي و موسوي از جان گذشته اند، اما به تعداد بيشتري از رهبران دست از جان شسته نياز است. خوشبختانه ما الان موسوي را داريم كه يك بار غسل شهادت كرده». نامبرده درحالي كه از كشور خارج شده، با همكاري سرويس هاي امنيتي بيگانه و رسانه هاي در اختيار آنها نظير گويا نيوز چنين القاء مي كند كه در داخل كشور متواري است و شجاعانه(!) در حال مبارزه است تا با اين ترفند، برخي عناصر ساده لوح، خام و جوگير شوند. علت رويكرد به پروژه جديد هم اين است كه عناصر ضد انقلاب به مراتب گردن كلفت تر از آقاي داد- كه وي حتي پادوي آنها هم محسوب نمي شود- به محض علني شدن اقامت در خارج، تمام خاصيت و ارزش خود را براي سرويس هاي جاسوسي از دست داده و تبديل به مهره سوخته و تاريخ مصرف گذشته شده اند!»

خب! برگه ورود ما به عراق و خروجمان از عراق و ورودمان به پاريس موجود است. اسناد و فيلمهاي حضورمان در ايران در طول چندين ماه بعد از كودتا هم هست. و تاريخ برگه ورودمان به پاريس هم بر خلاف ادعاي دروغ كيهان، در روز 14 دسامبر (هفته قبل) كاملا" مشخص است. اينكه كيهان به چه دليل از حضور چهار ماهه ما در ايران و فعاليت مخفي مان زير بيني نيروهاي امنيتي نظام كودتايي چنين به خشم آمده هم مشخص است. اما آنچه معلوم نيست دليل خشم كيهان از اين "پادو رسانه اي آمريكا و اسرائيل" است! فعاليت يك "پادو"ي ساده كه نبايد بزرگترين بنگاه خبرپراكني بيت مقام معظم رهبري را چنين به خشم بياورد كه در طول سه ماه، دو خبر ويژه درباره اين "پادو" منتشر كند! مگر اينكه كيهان ناخودآگاه بر اثرگذاري و اهميت كار اين "عنصر مطبوعاتي رسانه هاي زنجيره اي"(!) صحه گذاشته و به تأثيرات آن اعتراف كرده باشد، كه در اين دو بار چنين اعترافي هم كرده است. جاي سئوال اينكه؛ آيا با متهم كردن مخالفاني كه از شما ايراني ترند، مي توانيد بر ايران حكومت كنيد؟ و آيا عمر حكومت شما دوامي هم خواهد داشت؟ بعيد مي دانم. عجالتا" كه يك "پادو" يا "پارتيزان!" شما را به جنون و آشفته نويسي رسانده و اين را نمي توانيد پنهان كنيد.

"من يك پادو هستم" و براي رسيدن به آزادي كارگري مي كنم. شما پادوي چه چيزي هستيد جز خدمت به حكومت نامشروع و خونريزي كه از درون پوسيده و نه دنياي آسوده اي برايتان باقي گذاشته و نه آخرت آبادي؟ ما ايرانيان همگي پادوي آزادي و حق انتخاب و برابري هستيم و به آن افتخار مي كنيم. قول مي دهم زودتر از آنچه فكرش را بكنيد، نظام غيرمردمي و نامشروع شما را ميليونها پادوي ايراني از پاي در خواهند آورد آقاي كيهان! همين مهم است.

عضو پادوها شويد: براي خشمگين تر كردن نظامي كه از پادوهاي آزادي واهمه دارد، صفحه اي در فيس بوك راه انداختيم به نام "من هم يك پادوي آزادي هستم". در نيم ساعت سي نفر به اين صفحه پيوستند. اگر بنا داريد خشم كيهانيان را از پادوهاي آزادي، كوشندگان بي نام و نشان رهايي بيشتر كنيد، عضو اين صفحه شويد. در اين آدرس.

۳۶ نظر:

تباهی درد گفت...

من که فکر نمیکنم کسی حرفهای "کیهان" رو باور کنه!
راستش، من خودم جدیدأ حتی نمیتونم این نوشته های اونها رو بفهمم.
بهرحال هرچه هست، یک چیز مسلمه و اون این که: حسین شریعتمداری قدرت تخیل!!خیلی خوبی داره! و میتونه از اون برای حفظ امنیت ملی!!استفاده کنه!!


خوش باشید

ناشناس گفت...

oouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
roshoun kam shode che saro sedaie rah andakhtand aghayane mohtaram.gouya az javgir shodane digaran vaheme darand.ama ghafel az inand ke roznamehashan arzeshe khandan nadarad faghat baraye pak kardane shisheha be dard mikhorad

ناشناس گفت...

بابک عزیز!

نبایستی به مزخرفات کیهان واکنش نشان داد.آنها ارزش پاسخگوی و واکنش را ندارند. بگذر از درد دستگیر نکردن تو به خود بپیچند! ما بایستی بر روی اهداف و برنمههی خودمان تمرکز کنیم.

موفق باشی‌

Saba گفت...

آقاي داد عزيز سلام
اي کاش من هم شايستگي داشتم که خود را پادوي آزادي بنامم. بگذار خفاشان شب در حسرت به دام انداختن شما بسوزند و هر نوع اراجيفي را به عنوان تحليل و با استفاده از چتر حمايت قدرت رو به زوال به هم ببافند.
مهم اين است که ما بيشماريم و همه با هم هستيم چه در داخل و چه در خارج از کشور. بيشتر برايمان بنويسيد.

ناشناس گفت...

سلام آزاد مرد!
جناب داد لطفا در مورد پروژهء ترور سران جنبش هم بنويسيد ، پروژه هاي خطرناكي رو ميشنويم كه استارت خوردن و حتي شايد آيت الله العظمي منتظري مظلوم هم به همين طريق .....!
انرژي رو صرف اراجيف كيهان نكنيد ، اينجا كسي كيهان نميخونه! هر روز از جلو دكه ها رد ميشيم ديگه!

راستي من نميتونم عضو فيس بوك بشم ، اين پيام رو ميده ، به نظرتون مشكل چيه؟ هر سه مرورگر رو هم نصب كردم بازم جواب نداد.


You are using an incompatible web browser.
Sorry, we're not cool enough to support your browser. Please keep it real with one of the following browsers:

Mozilla Firefox
Safari
Microsoft Internet Explorer

ناشناس گفت...

سلام آزاد مرد!
جناب داد لطفا در مورد پروژهء ترور سران جنبش هم بنويسيد ، پروژه هاي خطرناكي رو ميشنويم كه استارت خوردن و حتي شايد آيت الله العظمي منتظري مظلوم هم به همين طريق .....!
انرژي رو صرف اراجيف كيهان نكنيد ، اينجا كسي كيهان نميخونه! هر روز از جلو دكه ها رد ميشيم ديگه!

راستي من نميتونم عضو فيس بوك بشم ، اين پيام رو ميده ، به نظرتون مشكل چيه؟ هر سه مرورگر رو هم نصب كردم بازم جواب نداد.


You are using an incompatible web browser.
Sorry, we're not cool enough to support your browser. Please keep it real with one of the following browsers:

Mozilla Firefox
Safari
Microsoft Internet Explorer

آرا گفت...

بابک عزیر
لطفا رونوشت و یا عکسی از مدارکی که میگی بزار تو وبلاگ تا کاملا مستند بشه برای کورچشمان و دروغ بافانِ مزدور

Unknown گفت...

Hallo ,
Ididnt find the add. in face book

ناشناس گفت...

من هم پادوی آزادی هستم بابک عزیز ، پادوی آزادی و هر کسی که دلش برای آزادی ایران می تپد ، چه در ایران و چه در دورترین سرزمین های دنیا ، که دلش با ما و وطن خویش است ، خوشحالم که رفتی ، همه خوشحالیم... وقتی در صدای آمریکا دیدمت تمام تنم از خوشحالی لرزید ، مواظب خودت و خانوادت باش ، تا آزادی با هم و همراه هم

ناشناس گفت...

خامنه ای یزیده
عزلش فرا رسیده
این شعارو امروز ساختم فکر کنم خیلی مناسب این ایام باشه.نظرتون چیه اقای داد؟

سیاوش گفت...

چه افتخاری برتر از پادوی آزادی و آزادگی بودن؟
واقعا شما سیستم اطلاعاتی ایران را تحقیر کردید.
وقتی فهمیدم از ایران خارج شدید نفسی به راحتی کشیدم.

علیرضا گفت...

درود بر بابک خرمدین زمان

ما ایرانیان بیش از صد ساله که به دنبال آزادی و دموکراسی هستیم یا به قول کیهان پادوی آزادی و دموکراسی هستیم. از مشروطه تا به امروز. در حمایت یا عدم حمایت از افراد مختلف اشتباه کردیم ولی هدفمون همیشه چیزی جز آزادی و دموکراسی نبوده و تا روزی هم که بهش نرسیم آروم نمیگیریم. برای هر انسانی افتخاره که پادوی ارزشمند ترین داشته انسانی یعنی آزادی باشه.

این ماه ماه خونه
سید علی سرنگونه

زنده باد ایران و ایرانی

ناشناس گفت...

يك كاسه آب سرد بدين خدمت حسين شريعتمداري بي مخ

sheela گفت...

Ajab shaAfi dare darmandegiye doshman..

ناشناس گفت...

اقای داد دورود بر عزم و رزمتان تا سرنگونی کامل رژیم خامنه ای قاتل و انصارش/ چرندیات حسین خیالی در کیهان ولی جنایتکاران دیگر دردی از سرنگونی نظام جهل و جنایت خامنه ای و پاسداران قاتلش دوا نمیکند بگذار تا مسخ شدگان در قدرت جهل و جنایت تا میتوانند بنالند ما که از ابتدا از شما اقای داد خواسته بودیم که برای مبارزه موثرتر به خارج از کشور اقدام کنید حاضریم این را برای حسین خیالی ژوکر کیهان ثابت کنیم . مهاجرت برای مبارزه همیشه عمل موثری است.ضمن ارزوی تندرستی برای شما و فرزندانتان امید است وجود پایمردانی مانند شما باعث سرنگوتی سریعتر این نظام فاسد و جنایتکار شود.دیگر اینکه بهتر است اقایان موسوی و کروبی سال نو میلادی ٢٠١٠ را به عموم هموطنان مسیحی و مسیحیان جهان شادباش و تبریک بگویند و بدینوسیله پیام ابی صلح و دوستی سبزها ی ایران را به جهانیان برسانند/ سبز پاینده در مبارزه باشید چنین باد.

ناشناس گفت...

آقا دمت گرم من همیشه دلم برای فرزندانت که از درس زندگی افتادن کباب میشد .ولی الان خوشحالم که هم تو سالمی و حالا هر جا هستی

ناشناس گفت...

ey keyhan ba toam
to key mikhay befahmi ke mardom ahmagh nistand.
ey kash mifahmidi . . .

امیر گفت...

جناب داد ,
من عمیقا و از ته دل خوشحالم که شما و پسر و دخترتون در پاریس هستین , جنبش سبز ایران به بابک داد آزاد خیلی بیشتر از بابک داد در بند احتیاج داره , امیدوارم که بزودی به ایران آزاد برگردین . موفق و شاد باشید.
امیر

Kianush گفت...

با سلام به بابک عزیز و دیگر پادوهای آزادی.
با افتخار باید بگویم که به غیر از گروه معدودی که آزادی دیگران را کسب کرده اند در ایران امروز هر کس در سطح خودش پادوی آزادیست. آنها که شعارشان آزادیست حتی از زیر شکنجه و در زندان و تبعید هم حاضرند چهار دست و پا به دنبا آزادی بدوند چه برسد با دوپا.
اصلآ اگر خدا به انسان پا داده است برای اینست که به دنبال آزادی بدود و اگر دو دست داده برای اینست که آزادی را از کسانی که آن را غصب کرده اند بقاپد وعقل داده که این هدیه ی خدائی را برای همیشه نگه دارد. اگر پادویی آزادی را نکنیم به دنبال چه باشیم؟ آنها که پادوی پول و مقام هستند نمیدانند پادوی آزادی بودن چه کیفی دارد.

ناشناس گفت...

روز سوم دی ماه سال هشتاد وهشت
دوفیلم از تجمع اعتراض آمیز جنبش سبز در توپخونه میدان امام خمینی به مناسبت روز سوم وفات جانگداز آیت الله منتظری که خودم گرفتم

خبری از بسیجی ها نبود ولی نیروی انتظامی با باتوم مردم رو پراکنده میکرد جمعیت زیاد نبود حدود هزار نفر بودند لباس شخصی ها هم چند نفر رو دستگیر کردن

http://www.4shared.com/file/180361807/31648b96/toopkhoone_3_dey.html

http://www.4shared.com/file/180362087/e51bffc8/toopkhoone2_3_dey.html

احمد باطبی گفت...

من اگر جای شما بودم کوچکترین جوابی نمیدادم . آنها همین را میخواهند که شما پاسخ بدهید و در گیر بازی بشوید . بازی که فقط انرژی میگیرد . فکر کردی این جواب که دادید چقدر وقت شما راگرفت؟

مهدی سبز گفت...

من تصمیم گرفته ام برای مقابله با سانسور رژیم کودتایی-نظام جمهوری تجاوز جنسی اسلامی، از این پس بعضی از برنامه های voa Persian را به صورت فایل صوتی بسیار کم حجم با فرمت ogg آپلود کرده و لینک آن را برای شما بفرستم.
سعی میکنم بیشتر قسمت های تفسیر خبر را پوشش دهم (البته بجر چهارشنبه شب ها که زحمتش را نزدیکان دکتر سازگارای عزیز میکشند)، همچنین برنامه زن امروز دوشنبه ها را که خانم داوودی مهاجر عزیز تشریف می آورند.
متاسفانه افراد زیادی هستند که قربانی پارازیت های ماهواره ای شده اند و اینترنت پر سرعت هم ندارند تا بتوانند فایل های تصویری این برنامه ها را دانلود کنند و این مسئله میتواند به جنبش سبز ایران ضربه بزند.
از شما میخواهم این لینک ها را از طریق راه هایی مثل ایمیل در اختیار افرادی که به آنها نیاز دارند قرار دهید.
نکته مهم این ست که برای دانلود این فایل های کم حجم نیازی به فیتر شکن نیست.
امیدوارم بتوانم این کار را بدون وقفه ادامه دهم، هرچند که نمیتوانم در این زمینه قول دهم.
شما نیز اگر میتوانید، لطفا مرا در انجام این مهم یاری رسانید.
یادمان باشد باند شیطانی کودتا میلیارد ها دلار خرج میکند تا این برنامه ها به مخاطبان خود نرسد.
من معتقد به تشکیل یک جبهه فراگیر برای مبارزه با سانسور باند حاکم بر ایران هستم.

Abri گفت...

جناب داد با اجازه تون...
ناشناس عزيز كه براي وارد شدن به فيس بوك به مشكل برخوردي:
اگر از اكسپلورر ورژن 7 استفاده كني به احتمال خيلي زياد مشكلت برطرف خواهد شد، ورژن 8 هم بد نيست اما هنوز يه كمي مشكل داره. اما 7 هم با اولترا و هم با فري گيت سازگاره.
در نهايت يكبار هم سيستم و كامل اسكن كن.اميدوارم مشكلت هرچه زودتر حل بشه
:)

ناشناس گفت...

جناب داد
حال که از ایران خارج شده ای و در جای امنی هستی خواهشن بیشتر مطلب بنویس
الان تعداد پست هات از موقعی که ایران بودی هم کمتر شده

ناشناس گفت...

بادرودبه سربازدلیر وطن اقای دادچرادروبلاگتون دیگه از روزهای تظاهرات وساعت شروع و محل ان نمیگید ما که گیج شدیم اخر عاشورا تظاهرات هست یا نه خواهش میکنم هرکی میدونه بگه؟

ناشناس گفت...

وقتی رفتن شما را شنیدم . احساس بدی بهم دست داد- هیچ کس نمیتواند کسی را مجبور به دادن جان کند . و این به خود فرد بستگی دارد . و هیچکس را به این دلیل که به زندگی خود فکر کرده نمیتوان سرزنش کرد مخصوصا توسط ما مردم ترسو و زود باور و زود فریب خور.
ولی بازم احساس بدی پیدا کردم - با بودن شما هر روز امیدوار بودم که این رژیم بزودی سقوط میکند.ولی حالا میفهمم که شما هم نامید شده اید و این به نفع مردم ساده لوح ایران نیست .البته خوشحالم که به سلامت اینها را دماغ سوخته کردید . ولی بازم ...میبینید فورا شروع به استفاده از این موضوع کردند.
البته بازهم امیدوارم تقدیر خداوند بسیار پیچیده تر از پیش بینیها و مکر این ظالمان است .
انشا الله خداوند اینها را سرنگون خواهد کرد . وگرنه چه احتیاجی به تقلب بود . اینها همینجوری پشت سرهم اشتباه میکنند و برحسب عدالت خداوند و تقدیر الهی هر روز خود را به سقو ط نزدیک میکنند.
انشا الله چنین باشد و مورد غضب خداوند قرار نگرفته باشیم . چون از زمان صفویه مرتب گول میخوریم و آینده خود را خراب میکنیم . خدایا براین ساده نگری ما رحم کن و ما را نجات بده

مهدی سبز گفت...

فایل صوتی کم حجم دو روز اول با حضور دکتر نوری زاده
http://www.4shared.com/file/181220346/e4d8851/voa.html
فضای سانسور را میشکنیم.

مهدی سبز گفت...

ناصر زرافشان و فرخ نگهدار
http://www.4shared.com/file/181246260/7ef18fad/_2__voa.html

Unknown گفت...

aghay dad chera emshab dar tafsir khabar nabodid ? baz man negaran shodam

ایران زمین گفت...

درود اقای داد مطلب ننوشتین نگرانتون شدم امیدوارم هر جا هستین سلامت باشین
الان شنیدم تهران تظاهرات هست خدا پشت پناهشون باشه .
دوستان برای همه شما سلامتی ارزو میکنم
ما شیرازی ها فردا برای راهپیمایی میریم
امیدوارم هر چه زودتر از دست این وحشی ها راحت بشیم
به امید حق پیروز خواهیم شد

ناشناس گفت...

بابک داد عزیز

اینکه کسی وطن خودشو ترک کنه و بره جای دیگه ای از دنیا و واسه هدفش تلاش کنه، نه تنها امری مذموم نیست بلکه کاری است که هر انسان آگاه و آزاده ای اون رو انتخاب میکنه. درود بر تو و به امید پیروزی وجدان و انسانیت.

"آیا زمین خدا وسیع نبود؟"

ناشناس گفت...

بابک جان من هم با احمد باطبی موافقم. ای کاش جوابی نمی دادید.

دفاع از شعور مردم در مقابل نظام دروغ گفت...

جناب داد

خسته نباشید. کیهان ولایت فقیه تا وقتی خواندنی است که روشنگرانی چون شما به پاسخ دهند. بیائید به خاطر مردم ایران هم که شده از پاسخگوئی به قمه کشهای سپاه خامنه ای خودداری کنید. جوابیه های افرادی مثل شما، ارجیف این اوباش را خواندنی می کنند. این ها با آگاهی به حساسیت های روشنگران ما، تنها برای در صحنه ماندن، هراز گاهی نیش می زنند. واکنش شما بیش از آن که اعتبار نداشته ی این اوباش را کم کند به وزن آن اضافه می کند. این روشنگران، فرهیختگان و روشنفکران ما بودند که کیهان ولایت فقیه را به اینجا رسانده اند، والا اوباشنامه ی خامنه در میان مردم ما جائی نداشته، ندارد و نخواهد داشت. اگر مردم ایران کیهان خوان بودند که بطور میلیونی به صدای آمریکا، بی بی سی، رادیو فرانسه و غیره گوش نمی دادند.

فردا

دفاع از شعور مردم در مقابل نظام دروغ گفت...

تحریم کیهان
تحریم یکی از اشکال مبارزه ی مدنی و کاملا بی خشونت است. بیائیم کیهان اوباشنامه ی شکنجه گران ولایت فقیه را تحریم کنیم. اعلام این تحریم می بایست بطور هم زمان از طریق چهره های مردمی جنبش سبز مانند مخملباف، گنجی، شما (بابک داد) و روشنگران دیگر مردم ایران صورت گیرد.

فردا

Unknown گفت...

man ham yek padoye azadi hastam, agar mardome iran in eftejhar ro be man bedan.

ناشناس گفت...

salam aghaye Dad. dar morede shakhsi ke gofeteh mishe az ahle beite khamenei hast va farar karde rafteh Erope chi midunin?