۱۳۹۶ فروردین ۷, دوشنبه

آقای وزیر اطلاعات «مسئلتـُـن»!

♦️آیا احمدی‌نژاد بخشی از «اسناد و مدارک محرمانه وزارت اطلاعات» را برداشته و با آنها امتیازگیری می‌کند؟♦️
جناب آقای علوی
وزیر محترم اطلاعات
چند سال است یک «ابهام ملی» بی‌پاسخ مانده و امروزه پس از سخنرانی تند آقای احمدی‌نژاد بر علیه بزرگان نظام، بسیاری از شهروندان مجدداً همان پرسش ساده را می‌پرسند و از شما هم انتظار پاسخی شفاف و روشن دارند.
اگر خاطرتان باشد در مصاحبه اخیرتان با شبکه دو سیما، وقتی مجری برنامه بارها به میان حرفهای شما پرید تا رشته سخن را قطع کند، شما بارها بر «دانستن مردم» تأکید کردید. امیدوارم آن تأکید و اصرار شما بر «دانستن حق مردم است» صرفاً یک ابزار برای گریز از مجری آن برنامه نبوده و جنابعالی واقعاً به شفاف کردن اذهان عمومی «باورمند» باشید.
آقای وزیر!
ابهامی قوی در مردم مطرح است که آقای احمدی‌نژاد در دوره‌ای به «اسناد و مدارک محرمانه وزارت اطلاعات» دسترسی پیدا کرده و نسخه‌ای از اطلاعات مهم درباره مقامات و بزرگان جمهوری اسلامی را در اختیار دارد. برخی می‌گویند این اتفاق در دوره برکناری حیدر مصلحی رخ داده و احمدی‌نژاد آن اسناد را (در کشوری دیگر مثل ونزوئلا یا…) پنهان کرده و آن اسناد را «وجه‌الضمان» خود قرار داده است.
مردم می‌پرسند آیا برداشت اسناد توسط رئیس دولت نهم و دهم حقیقت دارد؟
می‌پرسند آیا احمدی‌نژاد به پشتوانه آن اسناد محرمانه از پیگرد قضایی مصون مانده؟ و چنین بی‌پروا سخن می‌گوید؟
آقای وزیر!
پاسخی شفاف و واضح به این دو پرسش ساده مردم، نشانه باورمندی شما به «حق دانستن ملت» است. و متقابلاً سکوت و انفعال شما به معنای تأیید این شایعه تلقی می‌شود.
امیدوارم «تدبیر پاسخگویی» را بر اشتباه انفعال و سکوت ارجح بدانید و یک بار برای همیشه به این «ابهام ملی» پاسخ دهید.
[بابک‌داد​]
روزنامه‌نگار مستقل
پنجم فروردین ۱۳۹۶
کانال تلگرام:
http://t.me/babakdad
این یادداشت در خبرنامه گویا
این یادداشت در سایت خبری آمدنیوز

هیچ نظری موجود نیست: