۱۳۹۱ مهر ۱۴, جمعه

صفحه آخر: چگونه مجسمه تخت جمشيد در زمان استانداري "محمد جهرمي" ناپديد شد؟!


باور دارم كه با شناختن آدمهايي كه فقط زشتي ها و "فضولات" را به اين جهان اضافه مي كنند، مي توانيم راهي براي "فضيلت" خويش پيدا كنيم! امشب [جمعه] ميهمان برنامه "صفحه آخر" در صداي آمريكا بودم و درباره عملكرد و پيشينه يكي از مردان پشت پرده نظام، مشاهداتم را بيان كردم. كسي كه شايد براي مناصب بزرگي آماده اش كرده بودند؛ اگر «دُمش» لاي در بانك صادرات گير نمي كرد و در ماجراي اختلاس سه هزار ميلياردي لو نمي رفت: "محمد جهرمي"!



خبر دوم: ائمه جمعه كه «بوي رجايي» را به مردم توصيه و تحميل مي كردند، امروز به طور هماهنگ بر عليه احمدي نژاد خطبه خواندند! گهي زين به پشت و گهي پشت به زين! امام جمعه اصفهان گفت: "رئیس دولت، مردم را مشتی نادان و هالو فرض کرده است!" احمد خاتمي امام جمعه تهران گفت: "امروز مذاکره با آمریکا یک هدف استراتژیک برای آمریکاست! حرف ما این است در این شرایط، دم زدن از مذاکره با آمریکا به چه معناست؟! " علم الهدي امام جمعه مشهد هم خطاب به احمدي نژاد گفت: "شما گفتید می‌توانید و نتوانستید! مردم از شما مسئولین زندگی و دینشان را می‌خواهند که حق آنهاست!" پروژه حذف كوچولوي تهوّع آور كليد خورده است! اين را "خطبه هاي بخشنامه اي" امروز نمازهاي جمعه مي توان فهميد!
پي نوشت: براي ديدن خبرهاي تكميلي از اظهارات ساير خطيبان بخشنامه اي جمعه سراسر كشور به فيس بوك مراجعه و اينجا را كليك كنيد. همچنين براي شناختن بيشتر سوابق آقاي محمد جهرمي به مطلب سال گذشته ام در اينجا مراجعه نماييد.

فيس بوك همگاني بابك داد

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام آقای داد...دیشب به اتفاق خانواده برنامه شما رو از صفحه آخر دیدیم..علاوه بر اینکه این برنامه خوبی هست...شما هم بطور صادقانه افشاگری کردید...نمی دانید چه کار بزرگی را دارید انجام می دهید...ما هم شیراز بودیم....به نظرم صحبت های آخر شما نباید به بهانه تمام شدن وقت قطع می شد که خنده معنا دار مجری را همه فهمیدند..مردم بسیار هوشیارند...فقط خواستم بگم خدا قوت..می دانم که برادران گمنام این صفحه شما را مرتب زیر نظ دارند ولی یه مطلبی مهمی از نظر من هست که فقط شماها می توانید در جامعه جا بیندازید..و آن سوال از مراجع در مورد حلال بودن حقوق آن دسته از اطلاعاتی ها است که کتک می زنند...شکنجه می کنند..آبرو می برند و...خلاصه به کرامت انسانها توهین می کنند...منظورم اینست باید آقایان در مورد کیفیت حقوق اینا جواب بدهند...مطمئن باشید همسر و فرزندان اغلب آنها این مطالب را دنبال می کنند و بسیار رویشان تاثیر گذار هست...چه فرقی بین مامور ساواک با اینا هست؟...شاید من موضوع را خوب طرح نکردم و حرفه ای نبود ولی البته شما بهتر می دانید که مسئله را طوری طرح کنید که هم در جامعه بپیچد و...هم آنها مجبور به پاسخ بشوند...باز هم می گویم چشم امید ما بعد از لطف خدا به شمایانی هست که با درد ورنج فراوانی که در این راه متحمل شده اید اما دستتان نسبتا باز هست و البته نبوغ و استعدادتان فراوان...لطفا بخش پیشنهاد بنده را باز نشر ندهید..ممنون...خدا قوت

ناشناس گفت...

آقای داد
با سلام لطفا ادامه مطالبی را که در مورد افرادی که در حاشیه هستن در پاریس بفرمایید حرفتان را صدای آمریکا قطع کرد جایش موزیک ویدئو گذاشت !!!!!