۱۳۹۰ آذر ۲۰, یکشنبه

سپاه بازي بدي خورد! آيا «هواپيماي سنتينل» واقعا" از كار افتاده است؟


من معتقدم سپاه پاسداران «رو دست اطلاعاتي» خيلي بدي خورده است! زيرا يك احتمال خيلي ساده مي گويد؛ شايد اين هواپيماي جاسوسي با امكانات فوق مدرنش، هنوز هم «در حال انجام مأموريت» باشد! و بعيد نيست اين هواپيما، يك «مدحي مدرن» باشد كه حالا تا قلب مخفي ترين مراكز نظامي سپاه هم نفوذ كرده و «فعال» است. هرچند «محمدرضا مدحي» براي نفوذ در يك گروه كوچك اپوزيسيون به خارج آمد و با دست خالي به ايران برگشت، اما قاعدتا" هواپيماي «سنتينل» مأموريت هاي مهمتري از مدحي دارد كه شايد آنها را تا حالا حتي انجام داده باشد!
واقعيت اين است كه تاكنون متخصصان خبره (!) سپاه نتوانسته اند بفهمند اين هواپيماي بدون خلبان جاسوسي RQ170 (يا سنتينل) كه خودشان مي گويند «فوق مدرن» است، شايد (تأكيد مي كنم شايد) داراي امكانات حداقلي(!) جاسوسي مثل «ارسال اطلاعات بعد از اسارت!» هم باشد! يعني ممكن است اين هواپيما، مثل يك «اسب ترواي اطلاعاتي» طوري طراحي شده باشد كه بعد از سقوط و يا تصاحب توسط دشمن، امكان «ادامه جاسوسي» و تهيه و ارسال اطلاعات را از طريق ديگري داشته باشد و بتواند به مأموريتش ادامه دهد. به عبارتي ممكن است هواپيماي «سنتينل» همين حالا در حال جمع آوري و ارسال اطلاعات از داخل خاك كشور به ماهواره اصلي باشد.
اگر شما به جاي دشمن فرضي باشد، براي ورود و جاسوسي و برآورد امكانات سپاه، چه راهي ساده تر و بي هزينه تر از اين در پيش رو داريد كه «هواپيماي جاسوسي» را به پاسداران هديه كنيد؟ چه راهي آسان تر از اينكه يك وسيله فوق مدرن جاسوسي را به «اسارت سپاه» درآوريد تا با دستان خود پاسداران، به مخفيگاه هاي نظامي كشور برده شود؟ چه روشي ساده تر از اينكه پاسداران در حال پايكوبي و مصاحبه تلويزيوني باشند و هواپيماي «سنتينل» در حال ادامه مأموريت خود باشد و اطلاعات مورد نياز را تهيه و به ماهواره مادر مخابره كند؟ گاهي فكر مي كنم اين برادران پاسدار و نيروهاي اطلاعاتي، حتي چندتا فيلم سينمايي هم در عمرشان نديده اند!
برادران باهوش سپاه! حالا آمديم و اصلا" ديديم اين واقعا" يك هواپيماي جاسوسي سنتينل يا
RQ170 واقعي با «آخرين تكنولوژي جاسوسي» است! خب در اين صورت، كمي بيشتر مواظب باشيد. شايد بيخودي به آن «فوق مدرن» نمي گويند! شايد يك چيزهايي در آن هنوز هم دارد «كار» مي كند! بعضي از تجهيزات جاسوسي، در چند مرحله فعال مي شوند و مي توانند خود را به «مرگ مصنوعي» بزنند و سپس «باز فعال» شوند! آخر اين چيزها را كه ديگر توي فيلمهاي «مأمور007» هم مي توانيد ببينيد. تا يك چيزي از توي بيابانها پيدا مي كنيد و يا قاچاقچي ها يك چيزي پيدا مي كنند و به شما مي فروشند، براي خودشيريني مي آوريد داخل مخفي ترين پايگاه تان و از آن «رونمايي» مي كنيد! خب لابد قبلا" هم همين بي احتياطي ها را كرده ايد كه انبار موشكهاي سجيل و شهاب و قاسم تان يكجا رفت روي هوا! آخر يك لحظه هم فكر نمي كنيد شايد اين چيزي كه داخل پايگاه مخفي تان برده ايد، يك چيزي مثل اسب تروا باشد. آخر يك دستگاه ارسال اطلاعات جاسوسي فوق مدرن را كه هنوز از جزئيات كاركرد آن سر در نمي آوريد و آن را حتي خنثي هم نكرده ايد، مثل يك تويوتا كامري مي بريد داخل پايگاه مخفي سپاه و «پُز» آن را به مقامات نظامي و رهبرتان مي دهيد؟ نمي گوييد يكهو مي تركد؟ اي كه بتركيد با اين هوش تان!
برادران هوشمند پاسدار! حالا از اين قضيه «ذوق مرگ» شده ايد به جاي خود! ما درك تان مي كنيم. همه دنيا مي دانند شما براي تجديد روحيه ي تحقير شده تان، به لاف زدن و خبرسازي و اين كارها خيلي نياز داريد. و همانطور كه حجت الاسلام صديقي امام جمعه با مزه تهران گفت اصلا" اين هواپيماي پيشرفته جاسوسي آمريكا «پاداش عزاداري هاي مردم» در ايام سوگواري عاشورا و امداد غيبي پروردگار بود. اين امام جمعه بامزه از اين حرفها زياد مي زند و اصولا" حرف زيادي هم خيلي مي زند! شما جدي نگيريد. خودتان فكر كنيد اگر قرار بود خداوند متعال بابت عزاداري محرم، يك «هواپيماي جاسوسي سنتينل» به شما پاداش بدهد، لابد بايد بابت شبهاي قدر و رمضان، از آسمان برايتان يك «فضاپيماي ناسا» هم نازل كند! اين حرفها را رها كنيد!
خلاصه كلام، اگر اين هواپيماي جاسوسي، حتي «كمي تا قسمتي» هم مدرن باشد، مطمئن باشيد همين حالا هم «در حال انجام مأموريت» است و يا حتي فارغ شده است. ممكن است بگوييد اين فرضيه «غيرممكن» است، اما خودتان مي دانيد كه هيچ «غيرممكني» غير ممكن نيست! وقتي شما مي توانيد به قول خودتان از يك آدم عقب افتاده «الماسي براي فريب» بسازيد و او را براي جاسوسي به آمريكا و اسرائيل بفرستيد، خب يك احتمال هم بدهيد كه آمريكائي ها هم عقل شان برسد و برايتان يك «سنتينل براي فريب» فرستاده باشند. كه البته اين كجا و آن كجا؟! پس صدايش را در نياوريد كه به احتمال بسيار زياد، بدجوري «بازي» خورده ايد و به زودي «تق» اشتباه تان در مي آيد!البته آمريكائي ها احتمالا" اخبار جاسوسي شان را در اخبار 20:30 كشورشان جار نمي زنند. شايد روش آنها در زمينه استفاده از اطلاعات جاسوسي هم، كمي، فقط كمي هوشمندانه تر و مؤثرتر از سپاه و حكومت ايران باشد. پس شايد روزهاي پر خبري در راه باشند.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

فکر نمیکنم

چون بمب رو که خیلی راحت میتونن با ایکس ری بفهمند و حتما این کار رو کردند، چون ممکن بود که هواپیما مسلح باشه
اما اینکه اطلاعات میفرسته یا نه ! هم به راحتی میتونن تشخیص بدن که سیگنال میفرسته یا نه. مگر اینکه به ذهنشون نرسیده باشه! که بعید نیست
البته این هواپیما رو در انبار میبرن و اونجا هم که چیز خاصی نیست که بخواد این هواپیما فیلم و عکس بگیره

ناشناس گفت...

آخ چیم میشه که چند وقت دیگه شیر کنی بابک جان
آمریکایی ها علت دزدیده شده ممه توسط بیت رهبریو یافتند :دی

Winston گفت...

نه... اگر اینطور بود که ارتش امریکا برنامه بمباران یا بازپس گیری این هواپیما رو نمی ریخت. درسته؟ متاسفانه اوبامای گوساله بی عرضه هست و نتونست برنامه رو عملی کنه. فقط بلده به خامنه ای نامه بنویسه

maji گفت...

به نظر من آقای داد با همه ی احترامی که واسشون قائلم یکم دچار تخیل شده اند.
من متاسفانه دوران سربازیم رو در سپاه بودم و تو نیروی زمینی هم بودم نه مقاومت.
به عنوان یک مهندس مکانیک با اندک سواد فنی که دارم گفته هاتون خیلی تخیلی و دور از واقعیت قابل اتفاق هستش.
هم از لحاظ ریسک. هم از لحاظ فنی. هم از لحاظ زمانی.
شما میتونید ویکتور هوگوی ایران بشید آقای داد. خداییش این همه تخیل حیفه

ناشناس گفت...

با نهایت احترام :
جناب آقای داد عزیز و من اکثر اوقات مقالات شما رو پیگیری میکنم . البته شاید عقاید کمی متفاوت نسبت به هم داشته باشیم اما از بیشتر نوشته های شما انرژی مضاعف نسبت به تغییر و تحول به سوی تجربه طعم خوش آزادی در خاک و وطن خویش , میگیرم .
به نظر من اکثر نوشته های شما در واقع دل نوشته اند و از اعماق وجودیتان بر میآیند .
اما متن فوق کمی مرا متاثر کرد , نه از نوع نظر , بلکه از عمق آن .
شما به تازگی از اسارت در خانه خود آزاد شدید پس این موجودات انسان نما - به نام سپاهی - را میشناسید . موجوداتی بی بهره از IQ , EQ و سایر مسائل مربوط به هوش , اما اینان بهرهکشی از بازوان و فکر و انرژی دیگران را به خوبی بلدند که حاصل 30 تجربه عملی در این زمینه است .
نظر شما این بود که هواپیما ممکن است که هنوز فعال باشد و اطلاعات را ارسال کند . این کاملا منتفی است چرا که اولا اگر تصاویر را دیده باشید در یک محیط ورزشی انجام شده که در یک مکان مهم و اطلاعاتی هیچ وقت یک سالن ورزشی ساخته نمیشود .
دوم - اگر هم باشد ساده ترین انسانها هم در موارد اینگونه در اولین حرکت منابع انرژی را مختل و یا کلا قطع مینمایند .
اینها فارغ از بحث های تخصصی و رهگیری امواج ارساله و یا مختل کردن آنهاست .
و مورد دیگر اینکه به نظر من شما این موجودات را کمی زیادی دسته پایین گرفته اید . شاید به دلیل دوری از کانون فعالیتشان باشد .
با تشکر

ناشناس گفت...

آقای داد، با تمام احترامی که براتون قائلم به نظر من این نظر بسیار سطحی نگرانه بود. برای جاسوسی مطمئنا آمریکایی ها ابزارهای بسیار کوچکتری دارن و دلیلی نداره هواپیمای فوق پیشرفتشونو که از آخرین تکنولوژی بسیار سریشون استفاده میکنه در معرض آزمایش و تقلید سپاه و چین و روسیه قرار بدن.

ناشناس گفت...

من فکر نمی کنم که انقدر ابله باشن ولی یه احتمال دیگه هم هست و اون اینه که این چیزی که نشون دادن اصلا فقط بدنه هواپیما باشه و توش هیچی نباشه... از کجا معلوم که قطعاتش توش بوده اون روزی که نشونش می دادن؟

ناشناس گفت...

دراین مورددقیقامثل شمافکرمیکنم. اونهائی که توانستندچنین اسب تروائی بسازند،فکرهمه چیزش راهم کرده اندکه باهیچ ردیابی نتوان سیگنالی ازآن ردیابی کرد،بغیرازمرکزش درهمسایگی ، وازکارانداختنش بوسیله دیگران غیرممکن باشد. اینها آمریکارا دست کم گرفته اند.