۱۳۹۰ اسفند ۱۲, جمعه

گزارش هاي لحظه به لحظه از يك انتخابات تحريم شده! / بابك داد / (اين گزارش به روز رساني مي شود)


گزارش هاي لحظه به لحظه از انتخاباتي كه «تحريم ملي» شده است! / بابك داد (اين گزارش به روز رساني مي شود)  
  • باور كنيم «پيروز مطلق» ميدان امروز همه ما مردماني بوديم و هستيم كه به ديكتاتور «نه» گفتيم. همگي ما برندگان يكه تاز اين ميدان نابرابر بوديم. بعد از سالها خبرنگاري در پارلمان و صحنه سياسي كشور، آنقدر آموخته ام كه با قاطعيت بگويم «تحريم همگاني انتخابات» كاملا" با موفقيت انجام شده و ديگر هيچ آمارسازي ها و جعل و تقلب هاي هميشگي و ساز و دهل حكومتي، نمي تواند «دم خروس واقعيت» را پنهان كند. اين مهم است كه امشب با لذت اين «پيروزي ملي» و همراه با شادماني روح قربانيان انتخابات قبل مي خوابيم و ديگر بيداريم. زيرا «خود را باور كرديم». باور كرده ايم كه ما بيشماريم. مهم آن است كه همه «ما» بر سر عهد خود مانديم. اين پيروزي بر شما مبارك و خسته نباشيد. / بابك داد  
  • اگر آقاي خاتمي به هر علتي رأي داده باشد، بايد پاسخگوي اين خيانت باشد. اين بخشي از صحبتهايم در گفتگوي چالشي برنامه تلويزيوني افق است كه با حضور سه ميهمان انجام شد: (هوشنگ اميراحمدي، آرام حسامي و بابك داد) را در اين لينك ببينيد.
  • گفته مي شود برخي صندوقهاي سيار را به درب منازل شهروندان برده اند تا رأي آنها را اخذ كنند. در انتخابات ادوار قبل، صندوقهاي سيار براي روستاهاي صعب العبور و منازل برخي شهروندان كهنسال برده مي شد كه با درخواست قبلي خود شهروند صورت مي گرفت. اما امروز گزارشهاي شاهدان عيني تأييد مي كند كه مأموراني كه صندوقها را به محلات و درب منازل برده اند، با دربهاي بسته مواجه شده اند.
  • مرتضوی، رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که مهلت رای گیری برای انتخابات مجلس تا یک ساعت دیگر (تا ساعت 22 به وقت تهران) تمدید شده است. این سومین بار است که مهلت رای گیری تمدید می شود. اين در حالي است كه در انتخابات سال 88 وزارت كشور به محض مشاهده آراي خيره كننده ميرحسين موسوي، تعرفه هاي رأي را به شعبه ها نرساند و دربهاي شعبه هاي مهمي مثل حسينيه ارشاد را قبل از پايان ساعت مقرر به روي مردم بست.
  • برخي از شهروندان كه در انتخابات شركت نكرده اند،  در آخرين دقايق رأي گيري با بالا بردن دست نوشته هاي معنادار «ما در خانه مانديم» به مقابل درب برخي شعب رفتند و نوشته هاي خود را مقابل چشم خبرنگاران گرفتند.
  • به نوشته سايت بي بي سي فارسي: یکی از نزدیکان محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین ایران در تماسی که بی‌بی‌سی با او داشت، رأی دادن آقای خاتمی را تأیید کرد.
  • رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی پیش بینی کرده است که مشارکت انتخاباتی در این استان بالای 60 درصد باشد. سخنگوي شوراي نگهبان هم ساعت 11 اعلام كرد مشاركت مردم به بالاي 60 درصد رسيده است!! به نظر مي رسد دستورالعمل اعلام سازماني نتايج ساختگي از ظهر امروز عملا" به اجرا در آمده است. 
  • رأي گيري تا ساعت 21 تمديد شد و استاندار تهران از احتمال تمديد بيشتر زمان رأي گيري خبر داد.
  • اعلام خبر رأي دادن آقاي سيد محمد خاتمي در روستايي در دماوند، باعث خشم و واكنش هايي از سوي مردم شده است. همچنين رأي دادن آقايان سيد حسن خميني و اكبر هاشمي رفسنجاني نيز انتقادات زيادي را بر انگيخته است. هنوز نزديكان سيدمحمدخاتمي واكنشي درباره شركت او در انتخاباتي كه بارها آن را «ناعادلانه» خوانده بود، نشان نداده اند.
  • به عنوان مهمان، هم اكنون 18:30 به وقت تهران در برنامه افق صداي آمريكا به صورت زنده به بررسي انتخابات مي پردازيم.
  • راز عدم پخش گزارش تلويزيوني احمدي نژاد! / صدا و سيما بالاخره ناگزير شد تصاويري از رأي دادن محمود احمدي نژاد در مسجد مظهري در ميدان قزوين نمايش دهد كه «خلوتي عجيب» آن شعبه به هيچ شكلي قابل سانسور نبود. محافظان و همراهان احمدي نژاد و خبرنگاران، بخش كوچكي از شعبه خلوت مظهري را پر كرده بودند و از مردم خبري نبود. ظاهرا" احمدي نژاد خواسته به صورت سر زده به ميان مردم جنوب شهر برود اما با اين كار خود دردسر بزرگي براي صدا و سيما ايجاد كرده است! در اقدامي بي سابقه، صدا و سيما با احمدي نژاد به عنوان رئيس جمهور مصاحبه اي پخش نكرد!  
  • شرايط رأي دادن به طور بي سابقه اي در حال آُسان شدن است. در اطلاعيه 23 وزارت كشور اعلام شده اگر در سفر به شهري ديگر هستيد، به نزديكترين محل اخذ رأي برويد و رأي بدهيد! ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره 23 را اعلام کرد: به اطلاع کلیه هموطنان می رساند از آنجا که هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای مراجعه رای دهندگان به شعب اخذ رای وجود ندارد، همه واجدین شرایط می توانند در نقاط مختلف کشور اقدام به رای دادن نمایند. بنابر این آن دسته از هموطنان که به هر دلیل امروز در شهر و حوزه انتخابیه محل سکونت خود حضور ندارند می توانند با مراجعه به نزدیکترین شعبه در دسترس و انداختن رای خود در انتخابات شرکت نمایند.
  • صدا و سيما خطوط قرمز «پخش» را موقتا" فراموش كرده است! تصاوير زنان به اصطلاح «بدحجاب» در حمايت از انتخابات و موسيقي هاي ملي مانند «اي ايران» و موسيقي هاي شاد و محلي براي گرم كردن شوي انتخاباتي سيما به طور افراطي در حال پخش است! مجريان برنامه شبكه يك شوخي هاي غيرمعمول درباره لباس و سن همديگر مي كنند.  
  • خيز شوراي نگهبان براي آغاز پروژه رأي سازي و تقلب! / سخنگوی شورای نگهبان گفت: طبق گزارش‌هایی که تا ساعت 11 به ما ارایه شده است میزان مشارکت مردم در انتخابات نسبت به مجلس هشتم 8 الی 9 درصد بیشتر شده است. به گزارش خبرگزاري مهر، عباسعلی کدخدایی ظهر جمعه در محل شورای نگهبان در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: این میزان 8 الی 9 درصد بیشتر از انتخابات مجلس هشتم است و این احتمال می‌رود تا پایان رای‌گیری میزان مشارکت مردم بیشتر شود.
  • سردار محسن رضايي نامزد مغبون انتخابات قبل كه به رغم اعتراض به تقلب، تصميم گرفت زير چتر رهبر بماند و اعتراضش را پس بگيرد، پيش از ظهر در حسينيه ارشاد رأي داد و گفت: فرقی ندارد که چه کسی در انتخابات موفق شود چراکه مهم این است که درانتخابات شرکت کرده‌ باشیم و این خود نوعی پیروزی است.دموکراسی یعنی همین که هر کس با هر سلیقه‌ای که می‌تواند در انتخابات حضور داشته باشد و یا حضور پیدا نکند.
  • گويا تأخير احمدي نژاد براي دادن رأي، باعث نگراني هايي در حكومت شده بود. بر خلاف توصيه رهبر درباره رأي دادن در ساعات اوليه، احمدي نژاد بعد از پنج ساعت از آغاز رأي گيري، رأي خود را به صندوق انداخت و به نگراني ها مبني بر قهر احتمالي خود پايان داد! سايت حكومتي جهان نيوز با ذوق زدگي از «پيوستن احمدي نژاد به اقيانوس ملت!» خبر داد و نوشت:
    رییس جمهوری اسلامی ایران با حضور در شعبه اخذ رای شماره 1377 حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، رای خود را به صندوق انداخت و به اقیانوس ملت ایران در حماسه انتخابات مجلس نهم پیوست. به گزارش ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' دقایقی پیش (حدود ساعت 13) با در دست داشتن شناسنامه و كارت ملی و همگام با مردم در مسجد 'مظهری' واقع در محدوده خیابان قزوین در تهران حضور یافت. / ساعت 14:00
  • خبرگزاری امنيتي فارس نيوز، پروژه آمارسازي و جعل را شروع كرد! اين خبرگزاري امنيتي وابسته به سپاه نوشت:تازه‌ترین نظر‌سنجی انجام شده از سوی خبرگزاری فارس، نشان می دهد که متوسط میزان مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل کشور به ۶۵،۵ درصد افزایش یافته است.
  • تصوير / در بخش خبري ساعت 13 گزارش مستقيمي از مسجدالرسول تهران پخش شد كه به دليل كمبود جمعيت، خبرنگار مجبور شد چرخي دور خود بزند. اما تعداد اندك مردم پشت سرش، از ديد دوربينها مخفي نماند. تصوير را اينجا ببينيد.
  • تصوير / بر خلاف نظرهاي برخي، مردم شهرستانها و روستاها هم استقبالي از انتخابات نشان نداده اند. از معجزات جمهوري اسلامي اين است كه 85 درصد مردم در خانه نشسته اند و تماشاگر رأي دادن 70 درصدي مردم هستند!!! تصوير عدم استقبال مردم يكي از روستاهاي بابل را ببينيد. كليك كنيد. 
  • جهت گيري يكسويه صدا و سيما به نفع ليست جبهه متحد اصولگرايان/ صدا و سيما تاكنون از رأي دادن احمدي نژاد گزارش تصويري پخش نكرده و در عوض پوشش خبري كاملي از رأي دادن آيت الله محمد يزدي و مهدوي كني كه نامزدهاي مورد نظر خامنه اي را فهرست كرده اند، ارائه داد. به نظر مي رسد آيت الله مصباح و احمدي نژاد بايد از حالا به فكر پايان خوش خيالي خود باشند. آن 188 نفري كه طيف احمدي نژاد و مصباح يزدي براي تصاحب مجلس در نظر داشتند زير تابلوي «جبهه پايداري» به مجلس بفرستند، با اين روند بايد خيال ورود به بهارستان را از سر بيرون كنند! / ساعت 12:50
  • تازه ترين تصوير از حضور سرد مردم لرستان. لرستان در دوره هاي قبل مشاركت انتخاباتي بالايي داشت. اكنون صدا و سيما تصاويري از صف كم تعداد مردم خرم آباد در اصلي ترين شعبه اخذ رأي اين شهر در ساعت 10:50 نمايش داد. روي اين لينك كليك كنيد.
  • اكبر هاشمي رفسنجاني با نهايت تلخي آشكار در چهره اش، بر حفظ (به ترتيب( »انقلاب و اسلام و ايران» تأكيد كرد و رأي خود را به صندوق انداخت. رئيس مجمع تشخيص مصلحت با بیان اینکه انشاء الله نتيجه انتخابات هماني باشد كه مردم مي‌خواهند و همان رايي باشد كه به صندوق مي اندازند،گفت: اگر نتیجه همانی باشد که مردم در صندوق می اندازند انشاء الله مجلس خوبي خواهيم داشت. / ساعت 10:30
  • سانسور خامنه اي/ خامنه اي در سخنان امروز خود از انقلابهايي سخن گفت كه «منحرف شده و پشتوانه مردمي خود را از دست داده اند!» وي انقلاب سي و سه ساله ايران را در خط صاف و مستقيم خود توصيف كرد. اين بخش از سخنان خامنه اي در نوبتهاي تكرار اين فيلم خبري حذف شد و اشاره او به «انحراف انقلابها و غير مردمي شدن آنها» از ميان سخنان وي سانسور شد! / ساعت 10:20
  • يك عكس از تصاوير صداوسيما كه ازدحام خيره كننده(!) جمعيت را نشان مي دهد!! اينجا را كليك كنيد.
  • بعد از پخش گزارشي از حسينيه ارشاد، سيد اقبال واحدي مجري صبحگاهي كه در تپق زدن و اشتباهات كلامي فوق تخصص دارد گفت:« همانطور كه در تصاوير ديديد دهها دوربين دارند حضور حماسي مردم در حسينيه ارشاد را پوشش مي دهند!» او راست مي گويد. در تصاوير حسينيه ارشاد تعداد خبرنگاران و عكاسان دور هر يك نفر رأي دهنده، خيلي معنادار بود! تقريبا" نسبت عكاسان رسانه ها به رأي دهندگان، چهار نفر به يك نفر بود!
  • خبرنگار صدا و سيما در مسجد النبي تهران قرار است ركورد هذيان گويي را بشكند. او از تصاويري سخن مي گويد كه ديده نمي شود: عروس و دامادهايي كه خواهند آمد و رأي خواهند داد!! بچه هايي كه به سن قانوني نرسيده اند ولي در صف ايستاده اند!! / ساعت 09:45
  • استقبال اين ساعت اوليه، يك پنجم استقبال از انتخابات سال 88 در ساعت اوليه آن نيست. صدا و سيما حوزه هايي را كه دوربينها در آنها مستقر هستند، براي رأي دهندگاني كه به ديده شدن در تلويزيون علاقه خاصي دارند، معرفي مي كند. به عنوان يك خبرنگار مي گويم «حوزه هاي دوربين دار!» همواره در قياس با شعبه هاي فاقد دوربين صدا و سيما مورد هجوم علاقمندان ديده شدن در تلويزيون قرار مي گيرد. با اين حال، در تصاوير امروز شعبه هاي دوربين دار دچار «خلوتي معناداري» هستند. / ساعت 09:17
  • مجريان صدا و سيما تأكيد عجيبي بر تشويق مخاطبان به دادن «حتي يك رأي» دارند! با گفتم «ماشالله ماشالله» در حال بزرگنمايي صفهاي كوتاهي هستند كه در گزارشها نمايش داده مي شوند. آنها تقريبا" به تكدي گري روي آورده اند.
  • هم اكنون از مسجد اميرالمؤمنين تهران، گزارشگر از «شور رأي اولي ها» سخن مي گويد. اما تصاوير دوربينها سالمندان و بازنشستگان را در صف نمايش مي دهد. بين آنچه مي گويد و تصاويري كه مجبور به پخش هست، تضاد كاملي وجود دارد.
  • صف سردي از يك صف كوتاه در مسجد النبي نمايش داده شد كه كمي جمعيت موجب شد قبل از شروع گزارش توسط خبرنگار سيما، مجريان استوديو با وي خداحافظي كنند!
  • خامنه اي بعد از ترك خبرنگاران، به مجريان رأي گيري توصيه معناداري كرد: «انشاءالله نتيجه آراء به نفع همه ما و ... باشد»!
  • خامنه اي رأس ساعت 08:10 در حسينيه امام خميني رأي خود را به صندوق 110 انداخت. وي گفت:«مانند نماز اول وقت، رأي خود را اول وقت بدهيد و به هر سي نفر رأي بدهيد» اشاره او به جلوگيري از افزايش آراي باطله در اين انتخابات بود. رهبر نظام دشمنان را متهم كرد بدنبال «ايجاد هياهو براي تحريم و حقوق بشر» هستند و ملت ايران را باز هم به حضور بيشتر مردم تشويق كرد تا آينده و آبرو و امنيت كشور را تأمين كنند. / ساعت 08:00
  • از ساعت هفت صبح شوي تلويزيوني شبكه يك سيما به حضور چهار مجري از «سه نسل مجريان» در حال تشويق مردم به شركت در انتخابات هستند. بعد از نمايش شناسنامه مجريان به دوربين برنامه، اقبال واحدي از مجريان صبحگاهي سيما گفت:«از ديشب با خودم كلنجار(!) مي رفتم تا صبح برسد و به اين وظيفه ملي خودم عمل كنم!» قرار است هر نيم ساعت، اين شبكه خبرهاي انتخاباتي را پوشش بدهد. / ساعت 07:45

۲۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
بابک داد گرامی این نخستین بار نیست که چنین مضحکانه دست به تکدی گری میزنند و خواهان لطف بی چشمداشت مردم هستند. اینان در پایان روزپس از شکست مفتضحانه خود وقیحانه اعلام میکنند که 80درصد ملت شریف در انتخابات شرکت کردند. لابد حداد عادل هم بیشترین رای را می آورد.
پریشون

ناشناس گفت...

لطفن اخبار تازه رو بالا بنویسید. اینطوری دنبال کردنش برای ما هم راحت‌تر هست.

مهدی گفت...

خدا قوت, پا به پا پیگیری می‌کنم

ناشناس گفت...

نکته جالب توجه عدم وجود حتی یک تصویر شات باز در تصاویر صدا و سیما است حتی در مراکزی مانند مسجد النبی و حسینیه ارشاد که طرفداران حاکمیت به صورت سنتی حضور پیدا میکنند.به نظر میرسد رژیم در حال از دست دادن پایگاههای خود را حتی در میان حامیانش است.

ناشناس گفت...

بابک جان خیلی جالب بود من هم درتلویزیون مستقیم دیدم وقتی آقای واحدی ازیک پیرمردرای دهنده سوال کرد برای چی آمدی رای بدی گفت برای دیدن شما

کلی باخانواده خندیدیم

ناشناس گفت...

با تشکر ساعت درج خبر را نیز اضافه فرمایید و خبرهای جدید بالاتر باشند .ممنون

ناشناس گفت...

ضمنادرمسجدی اقای حاجیلوگزارش میکرد
همه رای دهندگان بایک ساک دستی سبزرنگ همراه داشتند که درمسجدبهشون توزیع میکردند بجای ساندیس حدودساعت 8:30صبح میدان امام حسین

ناشناس گفت...

الان مجری شبکه2 گفت برای رای گیری کارت ملی نیاز نیست فقط شماره ملی حفظ باشید کافیه!!! یعنی ممکنه من الان تو خونه ام ولی یکی با کدملی من رای بده.

ناشناس گفت...

یکی ازدوستان بلوچم اززاهدان بامن تماس گرفت حوزه مسجدمکی اهل سنت خالی خالی هستش بعدازاینکه مولوی عبدالحمید گفت من ازهیچ کاندیدی حمایت نمیکنم ومردم ازادند رای بدهند یانه دهند جامعه اهل سنت یکپارچه انتخابات راتحریم کردند ضمناشورای نگهبان از15نماینده حال حاضر اهل سنت درمجلس 8نفرآنهاراردصلاحیت کرده بود

ناشناس گفت...

در سطح تهران موتور های ضربت یگان ویژه در حال تردد در دسته های 50-70 موتوری هستند. تمامیشون ماسک دار هستند.
2 تا گله از این موتوری ها رو تو اتوبان همت شرق به غربقبل از برج میلاد با فاصله 100 متری از هم دیدم.

روی بازوی گله اول آرم ناجا و نیرو انتظامی بود اما گله دوم آرم سپاه پاسداران بود.

زمان رویت 8:45

ناشناس گفت...

می گویند دو تا کور یک کاسه انگور جلوشان گذاشتند تا بخورند. قرار گذاشتند یکی یکی بخورند تا عدالت رعایت شود. پس از مدتی یکشون به شک افتاد که نکنه اون یکی داره دو تا دو تا می خوره پس شروع کرد دو تا دو تا خوردن! اون یکی از این قضیه بو برد شروع کرد سه تا سه تا خوردن ! اون یکی هم فهمید و چهارتا چهار تا را شروع کرد آن یکی هم از لجش کاسه را برداشت و فرار کرد! حال حساب انتخابات هم همینطور شده است. چه کسی می تواند تو این بلبشوی تقلب بازی به حریفش اعتماد کند! می روند با هزار دوز و کلک رای مردم را می خرند بعد هم می بینند که کس دیگری از توی صندوق بیرون آمد

ناشناس گفت...

یکی از شعبه ها را در شبکه یک سیما نشان می دهند. مجری اشاره می کند که صف طولانی است و ته آن در کوچه بغلی ادامه دارد!!
جالبتر: قرار است گزارشی از اصفهان پخش شود (شبکه یک). خانم مجری در اصفهان در حیاط یکی از شعبه ها نشسته و گزارش می کند و هنوز نمی داند ارتباط وصل شده. پشت سر خانم مجری فردی به سرعت در حال آوردن افرادی برای تشکیل صف است!! مجری شبکه یک با دستپاچگی ارتباط را قطع می کند و دلیل آن را پخش اخبار ساعت 12 می داند در حالیکه هنوز ساعت 11 و 56 دقیقه است.!!

ناشناس گفت...

یک پیشنهاد:
صدا و سیما خیلی دستپاچه است. اگر امکان ظبط تصاویر را دارید لطفاً برنامه های مربوط به انتخابات امروز را ضبط کنید. اینطوری که مشخص است خیلی از سوتی های وحضتناک را بشه گلچین کرد.

ناشناس گفت...

سلام
اگر بخواهم واقعیت را بیان کنیم آنچه که در تلویزیون میبینیم با آنچه که بیرون نظاره میکنم و با انتخابات قبلی و در ساعات مختلف باید بگویم جمعپیت و صفوف آنها به زیر پنجاه درصد کاهش یافته است .منطقه باقرشهر

پایان گفت...

در جایی که آزادی نیست ،اگر رای دادن چیزی را تغییر می داد ،هرگز اجازه ی رای دادن به مردم داده نمی شد

ناشناس گفت...

بابک جان مرسی
ازکردستان سنندج حوزه مسجد امام شافعی
اصلاباورنکردنی هستش شاید دویاسه نفردیده میشود حتی دست به دامان امام جماعتهای مساجد اهل سنت شدند که انهامردم رابه صندوق هابکشانند ولی جالبتراینه که مردم شهرهاراتخلیه کردند وبه گشت وگذاردردامنه کوهارفته اند

آزاد آزاده (ع.خ) گفت...

از برخی شهرستان ها خبر می رسد که رقابت ها را شدیداً قومی قبیله ای کرده اند و هیچ ممانعتی از اینکه مردم چندین رأی بدهند به عمل نمی آورند و نهایت تساهل و چشم پوشی را به کار می گیرند. چنین گزارش های به طور موثق و معتبر از شهرستان های استان‌های چهارمحال و بختیاری: لردگان، اردل، کوهرنگ، فارسان؛ ایلام؛ کردستان: دیواندره و...؛ کهکلویه و بویر احمد: یاسوج و...؛ لرستان: بروجرد، خرم آباد و... رسیده است.

ناشناس گفت...

به گفته یکی ازطنزنویسان ایرانمون:
اگرمانعی نبود حکومت برای رای دادن ازچین آدم واردمیکرد ولی متاسفانه اونهاشکل وشمایلشون وعلی الخصوص چشمشون که چشم بادامی هستند خیلی تابلوهست بخاطر همین سران تصمیم گرفتند این امرمنتفی گرددتابیش ازاین ضایع نگردند..
کاش نیک آهنگ کوثر همین موضوع رابصورت کارتون میکشید

ناشناس گفت...

در شهرستان سبزوار هم عليرغم تلاش خنده دار و ناشيانه پاسداران براي تحريك مردم و نيز گسترش شايعه قطع يارانه خانوارهايي كه راي نداده باشند كاهش 50درصدي مراجعه كنندگان در صندوق هاي شهر و روستاها ديده مي شود. صندوق مسجدجامع كه هميشه شلوغ ترين صندوق بوده در حال اخذ راي از دو نفر است. ساعت 10:25

ناشناس گفت...

سلام به همه هموطنان عزیزو من پزشک کشیک یکی از بیمارستان های تهرانم مثل همه شما عزیزان همراه خانواده اتخخابات و تحریم کردیم. متاسفانه نمیتونم بیرون برم ولی شو تلویزیونی به ظاهر خضور بالای مردم رو نشون میده. خوب بیشتر از این نمیشه انتظار داشت چون فردا اخبار باید 65% حضور و نشون بده.

امیر.ص گفت...

تهران ، میدان قدس ، خیابان دربند ، حوزه اخذ رای مسجد الکریم ، ساعت3 عصر ؛ تقریبا 80 تعرفه رای گیری مصرف شده ( پایگاه بسیج این مسجد حد اقل پنجاه نفر باتومی و چاقو کش داره )
تهران ، خیابان نیاوران ، چهارراه مژده ، حوزه اخذ رای دبستان کاشفی ، ساعت 2 بعد از ظهر ؛ تعداد تعرفه های مصرف شده تقریبا 50 برگه ( انتخابات قبلی مجلس تا شب حدود 3000 رای تو صندوقهای این شعبه بود و البته 22 خرداد از ظهر به بعد جمعیت انبوهی در انتظار رسیدن تعرفه های اضافی زیر سایه چنارهای خیابون خندان و امیدوار ساعتها رو گذروندن )

ناشناس گفت...

جناب بابک داد تحلیلهایت رادربرنانه افق دیشب دیدم بسیارزیبابود
درودبه شرفت خواهشادرباره رای دادن خاتمی تحلیلهایت رابنویس
جناب داد مااهل سنت ایران خیلی مظلومیم وصدایی نداریم خواهشا صدای ماهم باش
باجمعیت 18میلیونی که درایران داریم 33سال است که نه سفیری نه وزیری ونه استانداری به اهل سنت دادن فقط بااین تعصب کوری که دارند جناب داد ماراازکاندیدشدن درریاست جمهوری محروم کردن وگفتند بایدشیعه اثنی عشری باشی آیانباید این قانون اساسی راجمع کرد
کدوم عقل سلیم قبول میکند که ازبین خودشون کسی نباشد ولی واجب شرعی باشد به مخالفانش رای دهد...
جناب دادخداحفظت کند وبرایت دعامیکنم موفق باشی
ماانتخابات راتحریم کردیم
به امیدایرانی آبادوآزاد
ازطرف یک اهل سنت ایران که دوستت دارد

ناشناس گفت...

هم اینک از شهر فارسان در استان چهارمحال و بختیاری خبرهایی موثق می رسد که اوضاع شهر بسیار ملتهب و آبستن حوادث است و مردم با شنیدن خبر احتمالی پیروزی علی یوسف پور، از نزدیکان احمدی نژاد و نیز از نزدیکان صولت مرتضوی - یوسف پور و صولت مرتضوی زادگاهشان در حوزه انتخابیه فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار است، همچنین علی یوسف پور، مدیرمسئول روزنامه سیاست روز و معاون وزیر نیرو است - در هوایی سرد و برفی همگی در خیابان و پشت درب فرمانداری تجمع نموده اند و شعار «یا مرگ یا عزیزی»، (عزیزی، کاندیدای رقیب اصلی یوسف پور است و اهل شهر فارسان است) سر می دهند. جمعیت بسیار زیاد و فضا بسیار ملتهب و امنیتی گزارش شده است.
لازم به ذکر است که تا این لحظه، هنوز با وجود اتمام شمارش آراء و اعلام غیررسمی نتیجه، نتایج نهایی حوزه این انتخابیه به طور رسمی اعلام نشده است.

ناشناس گفت...

سلام دلتان را به همین دروغ ها خوش کنید. واقعا حضور مردم غیرمنتظره بود حق ندارید مثل کبک سرتان را زیر برف ببید. همه آمدند حتی خاتمی، انصاری، جمارانی، سید حسن خمینی و ...

ناشناس گفت...

سلام.روز شنبه درشهر فارسان پلیسهای امنیتی با چماق وتیر برسر مردم .زنان وکودکان ریخته وانها راکتک زدندعلی یوسف پور کاندیدای دزد اصول گراکه از قبل اورا از بالا میخواستند با دزدی تمام صندوقهای سیارارای خود را بالا کشید .حکومت عملا نشان داد رای مردم بیخودیست .این جانورهای مسلح را از کجا اوردند.مردم فارسان حماسه افریدندوانتخابات رابه دور دوم کشاندند .عده زیادی دستگیر شده وخیلی ها کتک خوردند .