۱۳۹۱ دی ۱۶, شنبه

قلاده پوشان! خدا هم از آفرينش انسان پشيمان شده است



شايد اين روزها خدا خيلي بيشتر از هميشه از خودش مي پرسد بر سر كرامت انساني اين مردم چه آمده؟! شايد خدا هرگز فكر نمي كرد انسان به چنين حقارتي برسد. وگرنه لااقل براي اين قلاده پوشها، از «گِلِ آدم» خرج نمي كرد و آنها را به شكل موجودات ديگري مي ساخت. هر موجود ديگري غير از اين قلاده پوشهاي آدم نما كه خود را سگ امام (...) مي نامند. فقط جهل و خرافه پرستي مي تواند انسان يا «اشرف مخلوقات» را به يك «قلاده پوش» تبديل كند تا در اربعين، بر گردن خود زنجير ببندد و چهارپا روي زمين بخزد و صداي سگ از خود در آورد!! تا جهل در كشور ما هست، «بروز انسانيت» چيزي است در حد همين قلاده پوشي! و «ميزان آزادي» هم در همين اندازه است كه بتواني «اسارت زينب» را آزادانه(!) نمايش بدهي و بر دستانت زنجير ببندي و زار بزني. چه خوب كه هنوز كمتر از خدا درباره كارها و ساخته هايم، احساس اندوه و پشيماني دارم! فقط خدا به داد خدا برسد با اينهمه اندوه!
شخصا" معتقدم اين بلاياي طبيعي و غيرطبيعي در كشورمان هيچ ربطي به خدا ندارد و همه اين مصيبتها، نتيجه انتخابهاي ما و تن دادنهاي خود ماست. اما وقتي هيچكس حاضر نيست انقلاب 57 را هم به گردن بگيرد، حتي رهبر هم دارد از انتخاب احمدي نژاد طفره مي رود، چه ديواري از خداوند كوتاهتر؟! لابد اين بدبختي ها را ما مردم براي خودمان درست نكرده ايم. و كار، كار خداست كه چون ساكت است، هر اتهامي مي توان به او بست!
اما وقتي از ديد يك ديندار به ماجرا نگاه كنيم، بر اساس كتب ديني تورات و انجيل و قرآن «شرك، بدتر از كفر و بي ديني است» و از ديد مردم مذهبي (نه من) شايد اينهمه خشكسالي و بي بركتي، تحقق همان وعده عذاب خداست كه خود پيامبران مي گويند بر خدا بر آدم مشرك فرو مي آورد. قوم يهود هم تا موسي يك سر رفت با خدا مشورتي بكند و به اصطلاح يك گپي با خدا بزند، يك گوساله را از طلا ساختند و گذاشتند آن وسط و شب و روز آن را پرستيدند: گوساله سامري! اين روزها ضريح طلايي را كه هنوز به كربلا نرفته و به قولي هنوز متبرك هم نشده بود، در شهرها چرخاندند و پول و طلا و نذورات جمع كردند و حكايت همان گوساله سامري را تكرار كردند. حالا در كار احداث 150 ضريح براي امامزاده ها هستند. درآمد حكومت از جهالت مردم، از درآمد نفت هم بايد بيشتر باشد .
پي نوشت اول: مجري مشهور و «ارزشي» صدا و سيما در صحراي عرفه مكه، در برنامه زنده از مردم ميخواهد اگر «التماس دعا!!» دارند اسمشان را براي او اس.ام.اس كنند تا او دعايشان كند. يك دختر جوان هم اسمش را ميفرستد و اين آقاي مجري ارزشمدار(!) شب و نصف شب تلفن مي كند كه الان در حال زيارت به يادت بودم و صدايت شبيه همسر مرحومم است... در بازگشت به ايران دختر را به كيش مي برد و به او تجاوز مي كند و پرونده اش با وساطت بيت رهبري نيمه كاره مانده است. صداو سيمايي كه از رسوايي اخلاقي كارمند بي بي سي جهاني داستانها ساخت، در ورد اين مجري ارزشمدار سكوت كرده و به تازگي به او يك برنامه ارزشي زنده ديگر هم داده اند! حالا آنهايي كه مداحي مي كنند و روضه مي خوانند، معلوم نيست موبايلشان چند تا «زنگ خور!!» براي التماس دعا(!) دارد؟ و چند بار كيش مي روند؟ اما مردم جاهل و نادان با اين ظاهرسازيهاي حكومتي فريب مي خورند و گمان مي كنند دارند در حكومت اسلامي زندگي مي كنند. و براي اين حكومت نذورات و طلا مي فرستند!! مصاحبه دختر جوان و ماجرا را در انتهاي اين لينك بخوانيد.
پي نوشت دوم: جمهوری اسلامی در حال حاضر ۱۵۰ پروژه به منظور بازسازی اماکن مذهبی مورد احترام شیعیان با ده‌ها میلیارد تومان هزینه در دست اجرا دارد. هزینه ۱۴ میلیارد تومانی ساخت ضریح امام سوم شیعیان تنها یکی از این ده‌ها پروژه است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه خوزستان با اعلام اینکه برای جمع‌آوری نذورات مردمی» کمیته «طلا» تشکیل شده از فعالیت اندک مردم به منظور بازسازی «عتبات عالیات» انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری فارس٬ به گفته وی وظیفه «کمیته طلا «مسئولیت نظارت بر نذوراتی است که از سوی مردم دریافت می‌شود.
فرمانده سپاه خوزستان نیز در این همایش افزوده است: «مشارکت عامه مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه در بازسازی عتبات عالیات بسیار مهم است
پي نوشت سوم: موحدی کرمانی٬ امام جمعه تهران گفت: دنیا بداند بازار ابراز عشق به اهل بیت و روحانیت در بين مردم هنوز گرم است و مردم وفادارند و وفاداری خود را به بهترین وجهی نشان می‌دهند! وي با اعلام اینکه امیدوار است «جنبش اشغال وال استریت» مقدمه ظهور «امام زمان» باشد٬ ادعا کرد مردم هنوز «عاشق» روحانیت هستند. به گزارش خبرگزاری دانشجو آقای موحدی کرمانی این مطالب را در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران بیان کرده است.
در اين لينك فيس بوك همگاني پيگير بحثها درباره اين مطلب باشيد.

۴ نظر:

سپیدار ایرانی گفت...

جناب داد جهل وخرافه در این سرزمین بیداد میکند این مردم روی گوساله پرستان سامری را هم سفید کرده اند150 کیلو طلا برای طفلان مسلم جمع کرده اند و روز به روز بیشتر در این جمالت غرق می شوندبا تشکر از اطلاع رسانی شما و به امید آزادی این مرزو بوم

ناشناس گفت...

بامید پایان شب سیاه جهالت ما ایرانیان.
درود بر شما جناب داد عزیز که سخن از دل ما میگویی

ناشناس گفت...

درود به همه ایرانیان آزاده
تاریخ چنین چیزی به خود ندیده و نخواهد دید که ملتی در مقابل قاصبان و مهاجمان به کشور خود، کسانی که به روایت تاریخ بیشترین کشتار را از ما ایرانیان انجام دادند سر تعظیم فرود بیاورد و چنین از مقام انسانیت خود دست بکشد، بعنوان یک ایرانی که عاشقانه زره زره این خاک را میپرستم شرم دارم که بگویم چنین اشخاصی هم میهن من میباشند
پاینده باد ایران

Jim. Yasari گفت...

و همچنین
فقط مذهب می تواند انسان را به جهل بکشد