۱۳۹۶ مرداد ۲۶, پنجشنبه

سی هزار «گوشت قربانی»!

🔷 بزرگنمایی شهادت حججی، موقتی است. و سرپوشی است بر فرماندهی غلط و به تله انداختن دهها پاسدار در دشت طنیف توسط چند داعشی پابرهنه! 🔷
➖ بابک‌داد ➖
دو فرمانده ارشد سپاه، با کلیدواژه "شهید حججی" دو جمله گفته‌اند که معنای واقعی‌شان جمله‌ی مشهور فیلم "آژانس شیشه‌ای" است: «فقط عباس گوشت قربونی بود؟!»

🔹 سردار سلامی درباره نحوه اسارت و شهادت بچه‌های سپاه در آن نقطه بی‌سنگر گفته:
"با حمله‌ی انتحاری داعش، بچه‌ها در تله افتادند و همگی شهید شدند و برخی هم مانند شهید حججی، اسیر شدند و بعداً به شهادت رسیدند!"
ترجمه‌ی نظامی سخنان سردار سلامی این است که در شبیخون داعش به «مواضع سُست و خاکریزهای غیرحرفه‌ای سپاه» در دشت وسیع «طنیف» همگی نیروها کشته و یا اسیر شده‌اند! (آیا این فرماندهان نباید محاکمه شوند؟)
سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه هم گفته: "سپاه ۳۰ هزار نفر مثل شهید حججی را «سازماندهی» کرده است!"
که معنای واقعی این سخن هم این است که ما حالاحالاها ۳۰ هزار گوشت قربانی دیگر داریم! (اوج بی‌مسئولیتی!)

🔹 گوشت قربانی حرم؟ یا بشار اسد؟ یا روسیه؟ قضاوت با خودتان. اما در حمله‌ی اخیر؛ اگر روسیه پشت نیروهای پیاده و بی‌پناه سپاه را در آن دشت صاف خالی نکرده بود، آیا این همه تلفات (که هنوز آمارش را نگفته‌اند!) روی دست سپاه می‌ماند؟

🔹 بله. ما هزاران نیروی ساده‌دل داریم که گمان می‌کنند برای دفاع از حرم اهل بیت به سوریه می‌روند! چیزی که نداریم وفاداری «شریک روس» است که برادران سپاه، زیادی روی آنها حساب باز کرده‌اند.
روسیه‌ای که موقع شلیک موشک‌های کروز آمریکایی به سوریه، دکمه پدافند اس۳۰۰ خود را خاموش کرد. و در جنگ دشت «طنیف» هم پشت نیروهای سپاه را خالی کرد تا به راحتی "قیچی" شوند و مثل محسن حججی، پسر محجوب نجف‌آباد، مفت مفت به اسارت داعش درآیند.

🔹 نیروهای سپاه به عنوان «پیاده‌نظام روسیه»، در جنگ نیابتی روسیه با غرب کشته می‌دهند و فرماندهان سپاه هم دلخوش‌اند که هنوز ۳۰ هزار نفر گوشت دم توپ «مثل شهید حجحی» دارند!
بچه‌های سپاه دیگر باید فهمیده باشند که این، «جنگ ما» نیست. بازی شطرنجی است که سپاه نهایتاً «سرباز پیاده» آن است و سرنوشتی جز قربانی شدن ندارند.

🔹 بچه‌های ساده‌دل سپاه بهتر است بیش از این فریب نخورند. «مؤمن باید زیرک باشد» تا حتی مردنش در بستر هم «شهادت» باشد.
روی «بهانه» دفاع از حرم اهل‌بیت، یا «دور کردن داعش از ایران» بیشتر فکر کنند. اگر این بهانه‌ها را باور کنید، روزگاری باید به خوش‌باوری امروزتان حسرت بخورید. آقایان حاضرند ۳۰ هزار حججی هم بدهند تا رفیق پوتین، از «حکومت آنها» حمایت کند! ولی رفیق پوتین، هرگز شریک و حامی مطمئنی نیست. به وقتش آن فرماندهان هم می‌فهمند که فریب خورده‌اند و آنها هم "قیچی" می‌شوند! هرچند حالا فکر می‌کنند با زرنگی، از حضور در منطقه جنگی دورند و خودشان قربانی دم توپ نمی‌شوند. (وگرنه چرا آقازاده‌ی رهبر و مداحان عاشق شهادت(!) به آن دشت‌های بی‌دفاع نمی‌روند تا به بهشت بروند؟)
آنها هزار هزار حججی را هم قربانی حرص و نادانی خود می‌کنند. اگرچه مطمئن باشید خودشان هم دست آخر، قربانی یک «بازی بزرگتر» می‌شوند…

🔹 حیف از امثال «محسن حججی‌» که قربانی بی‌تدبیری سرداران سپاه شوند. حیف از این جوانان ساده‌دل که قربانی شطرنج سیاسی پوتین و «بقای خاندان فاسد» بشار اسد شوند.
🔹 بچه‌ها! به این هم فکر کنید که «شهادت بدون فکر»، آیا نزد خداوند ارزشی دارد؟
من شک دارم!
[بابک‌داد]
۲۲ اٙمرداد ۹۶
➖ یادداشت حاجی سوک‌سوکی‌ها! را درباره‌ی سفر سیاحتی مداح رهبر به مناطق امن در عراق بخوانید.
🔹 تلگرام:
https://t.me/babakdad

🔹 تماس:
babakdad2@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست: