۱۳۹۵ فروردین ۲۱, شنبه

علم‌الهدی اختلاس را «غسل» داد!

غسل تطهیر «اختلاس»! ♦️
برای «علم‌الهدی» که سالها در انتظار ترقی کمین کرده بود، هیچ اتفاقی بهتر از درگذشت واعظ‌طبسی در اسفندماه گذشته نبود. با فوت واعظ طبسی، چند پست همزمان خالی شد. از ریاست حوزه علمیه خراسان تا تولیت آستان قدس رضوی که یک امپراطوری اقتصادی بیکران است، و نمایندگی ولی‌فقیه در سه استان خراسان.
نمایندگی خامنه‌ای در استان خراسان رضوی به علم‌الهدی رسید و داماد او حجت‌الاسلام رئیسی هم، رئیس تولیت آستان قدس رضوی شد،و این خانواده یک‌شبه سلطنت خطه خراسان را در اختیار گزفتند. علم‌الهدی یک‌شبه «آیت‌الله» شد و بعد از نوروز هم دست‌به‌کار صدور فتوا گردید.
او که روزگاری در ایام گرانی مرغ به مردم فرمان داده بود «اشکنه و پیاز» را جایگزین مرغ‌ کنند و قانع باشند، حالا سعی دارد آب پاکی روی جرایم اقتصادی مثل اختلاس و ربا و غارت بیت‌المال بریزد و آنها را «غسل» بدهد. علم‌الهدی گناه بدحجابی را از اختلاس هم «قبیح‌تر» عنوان کرده است! شاید با این هدف که همانطور که پوشش آزادتر زنان یا باصطلاح «بدحجابی» تبدیل به موضوعی «همه‌گیر» و امری معمولی شده است، مردم کم‌کم درباره «اختلاس» هم آسان‌گیر شوند و آن را بعنوان امری فراگیر و معمولی بپذیرند!
وقتی مرجعیت و حوزه «مزد بگیر حکومت» می‌شود، درجه‌های علمی حوزوی مثل حجت‌الاسلام و آیت‌الله و آیت‌الله‌العظمی هم با یک «انتصاب حکومتی» خودبخود به فرد داده می‌شود.
 آقای خامنه‌ای در سال ۱۳۶۸ و بدون داشتن تأییدیه علمی از مراجع، ناگهان در یک شب آیت‌الله‌العظمی شد و اکنون علم‌الهدی هم مثل او در یک شب، آیت‌الله شده و «زیرپایی چوبی» زیر پاهایش می‌گذارد و از اشکنه و پیاز، به «غسل‌دهنده اختلاس» ارتقا درجه پیدا می‌کند!
سلطنت دینی، مردم متدین را فوج‌فوج از دین و خدا دلزده می‌کند و جامعه سنتی را به سمت بی‌هویتی، انحطاط و فروپاشی سوق می‌دهد. مگر آنکه روشنفکران و دلسوزان و نخبگان، ساختمان نو و «جایگزین محکمی» برای این دین حکومتی و  موریانه‌زده بنا کنند.
[بابک‌داد]
بیستم فروردین ۹۵
🔹
کانال تلگرام بابک‌داد اینجاست!

توئیتر بابک‌داد