۱۳۹۴ دی ۱۵, سه‌شنبه

زمینه‌چینی سپاه برای ساختن مقصر فرضی!


همه چیز تقصیر فتنه‌گران است!
با سخنان دیروز و امروز برخی مقامات سپاه، از حالا تیتر فردای روزنامه کیهان و سایت‌های زنجیره‌ای معلوم است. فردا لابد کیهان در خبر ویژه می‌نویسد:
{ در آستانه انتخابات، جمعی از فتنه‌گران از اتاق‌فکر لندن و پاریس و با همکاری سران‌فتنه از جمله موسوی و کروبی، نقشه حمله به سفارت عربستان را پی ریختند و عملی ساختند. در پی این حملات سازماندهی‌شده، همچنین خود سفیر عربستان هم از داخل سفارت چند «بشکه نفت خام» روی میز و صندلی‌ها ریخت و کبریت کشید‌. در حمله عناصر فتنه‌گر به سفارت عربستان، ۷۲ بسیجی بیگناه به نیت ۷۲ تن، زخمی و بلکمم شهید شدند و هنوز هم پیکر مطهرشان مفقود است. همچنین جمعی از بسیجیان که برای «دفاع» از ساختمان سفارت عربستان، خودشان را به محل رسانده بودند؛ موفق شدند آقای سفیر و دیپلمات‌های عربستان را با بدرقه‌ای انقلابی و بدون برجای ماندن اثر کبودی! به فرودگاه برسانند.
کمی بعد هم لابد حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در جمع خبرنگاران خواهد گفت: در حمله عناصر مشکوک به سفارت عربستان، اسنادی داریم که نشان میدهد سران فتنه یعنی میرحسین موسوی و مهدی کروبی به همراه جورج‌سوروس و مایکل‌لدین آمریکایی با «لباس مبدل بسیجی» در کانون این حمله حضور داشته‌اند و به سفارت عربستان، خسارات کلی وارد کردند. محسنی اژه‌ای افزود: طفلکی همه نیروهای بسیجی هم آن ور خیابان بودند، ببینید درست آن ور ایستاده بودند و داشتند نماز جماعت و دعای کمیل می‌خواندند که حال سی نفرشان بخاطر شدت مناجات و سوز دعاهایی که کرده‌اند، هنوز وخیم است! }
اینها خلاصه خبرهای امروز و فرداست! با کمی بالا و پایین!
من با این قسمت از حرف سردار کاظمینی؛ فرمانده سپاه‌ تهران موافقم که می‌گوید: «این حمله کار نیرروهای خودجوش مردمی نبوده و کاملاً برنامه‌ریزی و سازماندهی‌شده بود!» اما مطمئنم این حرف، مقدمه‌ای برای مسئولیت‌گریزی و فرافکنی است تا مسئولیت این حملهٔ هدایت‌شده نیروهای سپاه و بسیح را بر دوش دیگران و فتنه‌گران(!) و سایر دشمنان فرضی بیاندازند. اما کور شود آن بقالی که «مشتریِ دست‌کج» خود را نشناسد! هم مردم ما و هم ملتها و دولتهای دنیا، شما را به خوبی شناخته‌اند برادران!
بابک‌داد
فیس‌بوک

هیچ نظری موجود نیست: