۱۳۹۴ شهریور ۵, پنجشنبه

لحظه‌نگاری یک قتل؛ روی آنتن تلویزیون!


• مرگِ زنده؛ «انتقام روی آنتن»! •
پیش‌بینی حتی یک ثانیه‌ی دیگر هم غیر‌ممکن است. ابتدا این تصاویر را با دقت تماشا کنید.
ساعاتی قبل صبح امروز به وقت آمریکا، یک کارمند اخراجی تلویزیون محلی ویرجینیا (wdbj7) به محل پخش زنده یک گفتگوی مستقیم رفت و از فاصله‌ای بسیار نزدیک، دو همکار سابق خود را احتمالا بخاطر انتقام کشت! این قتل هولناک و سریع، تا لحظه سقوط دوربین از دست فیلمبردار و قطع گزارش از آنتن این شبکه تلویریونی پخش شد.
تصاویری که در عکس زیر چیده شده، از فیلمی انتخاب شده که خود قاتل بعد از جنایت در اینترنت منتشر کرده و متواری شده است. در این جنایت هولناک، الیسون پارکر (گزارشگر ۲۴ ساله) و آدام وارد (تصویربردار شبکه تلویزیونی) با شلیک هشت گلوله قاتل که همکار سابق آنها بوده و «وستر» نام داشته، کشته شدند و همچمین خانم مصاحبه‌شونده نیز از ناحیه کمر تیر خورده و زخمی شد.
ساعتی بعد «وستر» فرد ضارب، در یک بزرگراه توسط پلیس شناسایی و مورد تعقیب قرار گرفت و اخبار متفاوتی درباره کشته یا زخمی شدن او منتشر شد. منابع خبری بیشتری مرگ او را تأیید کرده‌اند.
آیا از زندگی در یک ثانیه‌ بعد هم می‌توان مطمئن بود؟ کل این فیلم ۱۸ ثانیه است و بی‌توجهی الیسون (دختر گزارشگر) به رفتار قاتل، از آشنایی و حتی اعتماد به حضور او در پشت صحنه حکایت دارد.
لحظات قبل از مرگ دختر جوان و خوشرو در کنار دریاچه و مرکز خرید، چنان با طراوت و آرام است که گویی او پنجاه سال دیگر هم زندگی خواهد کرد. در حالی که بعدتر معلوم شد که او فقط یک ثانیه تا مرگ فاصله داشته است!
مرگ، اتفاقی است که همه ما انسانها طعم آن را خواهیم چشید؛ اما کجا و چطور و کِی؟ اصلا معلوم نیست. کاش این مطلب و خبر تلخ، تلنگری باشد برای همگی ما.و «بعضی‌ها» که ادعای خدایی دارند و خود را نامیرا و جاودانه می‌پندارند! 
[بابک‌داد]
tags: #babakdad #WDBJ7 

۳ نظر:

ناشناس گفت...

با درود. همیشه زاویه نگاه شما به ساده ترین اتفاقها رو تحسین کردم جناب داد عزیز

ناشناس گفت...

با درود. همیشه زاویه نگاه شما به ساده ترین اتفاقها رو تحسین کردم جناب داد عزیز

Unknown گفت...

چه میدانی تو از امروز چه میدانم من از فردا همین یک لحظه را دریاب که فردا قسمتش فرداست