۱۳۹۳ بهمن ۱۹, یکشنبه

آقای روحانی! قول نامزد انتخاباتی، میثاق «شرافتمندانه» اوست!

بی‌پرده با مردی که با «کلید» آمد!

موقع تبلیغات انتخاباتی ۹۲ (و صدها بار قبل و بعد از آن) گفتم که [جوی خون قربانیان بیگناه انتخابات ۸۸، خط پررنگی بین «حق» و «باطل» انداخته. باید یک‌ طرف را انتخاب کرد و ایستاد! اما اگر خواستید و رأی دادید، پیگیر وعده‌ها و قولهای نامزدها باشید.]
اکنون بیست ماه است که بسیاری از وعده‌های «کلیدی» آقای روحانی، خاک می‌خورند‌! این وسط، خوش‌رقصی مشاوران او درباره «قانونی بودن حصر» دیگر چه ضرورتی دارد؟ نمی‌دانم!
آن روزها بسیاری از جوانان به امید گره‌گشایی «کلید روحانی» گرد او جمع شدند. اما دیری نپایید که تزویر از پشت نقاب تدبیر بیرون زد. و اسید بر امید پاشیده شد. حالا مشاور نزدیک ایشان، چشم در چشم ملت می‌دوزد و میگوید: «من با حصر موافقم!»
عکس خبری از سایت دیگربان.
 از طرفی حسین شریعتمداری نماینده رهبر در کیهان هم با صراحت می‌گوید: [حکم حصر و حبس خانگی کروبی و موسوی و رهنورد را آقای «روحانی» هم امضا کرده است.] و هیچ تکذیبی از طرف روحانی صادر نمی‌شود!
گیریم شریعتمداری همچون همیشه از موضع نفاق و ریاکاری، این حرف را به دروغ گفته است. آیا تکذیب آن برای رئیس‌جمهور دشوار است؟ تکذیب حرف «مشاوران نزدیک» آقای روحانی هم درباره «قانونی و شرعی بودن حصر» برای ایشان سخت است؟! حجت‌الاسلام سید‌رضا اکرمی رئیس نهاد‌فرهنگی ریاست‌جمهوری و مشاور روحانی در برنامه تلویزیونی شناسنامه؛ با صراحت از حصر و حبس خانگی دو نامزد انتخابات ۸۸ دفاع کرد و این حصر را هم قانونی خواند، هم شرعی! او نگفت با کدام بند قانونی؟ و نگفت بر اساس کدام آیه قرآنی حصر بیگناهان جایز است؟! چون نه در قوانین و نه در دین، چنین ظلم آشکاری تجویز نشده است. جالب اینکه این صدا از «اردوگاه دولتی‌ها» چندبار است شنیده شده و روحانی سکوتی معنادار کرده است. اکنون نوبت سنجش «صداقت روحانی» درباره قولها و شعارهای انتخاباتی اوست.
آقای روحانی! اینجا پای قول شما به ملت در میان است و پایمال کردن آن قولها توسط مشاور شما، یعنی اینکه آنها دارند از زبان شما این حرفها را می‌زنند! اگر چنین است که مردانه بگویید آن قولها دروغ بودند. و اگر اکرمی و آشنا از قول خودشان این حرفها را زده‌اند و شما هم مخالفید، محکم و مردانه لااقل جلوی «مشاوران منصوب خودتان» بایستید.
لااقل «صریح و مردانه» پای شعارهای انتخاباتی‌ خودتان بایستید و اگر حقیقتا” با حصر مخالف هستید، مشاورانتان را بخاطر بیان حرفهایی که برخلاف قولهای انتخاباتی‌تان گفته‌اند، برکنار کنید. آقای روحانی! شعارها و وعده‌های انتخاباتی، یک سری «میثاق و عهد مقدس» نامزدهاست با مردم‌ و رأی‌دهندگان. و در تمام این کره خاکی، زیرپا گذاشتن وعده‌های انتخاباتی، کاری بس زشت و ناجوانمردانه و رذیلانه است. انشاءلله که این رذیلت از شما دور است و شما برای توجیه سخنان خلاف‌حق مشاوران خود، تلاش نخواهید کرد. براساس وعده انتخاباتی شما، پاسخ این مشاورتان فقط یک حکم است: برکناری!
اکنون نوبت «عمل» و اثبات عملی صداقت شماست جناب رئیس جمهور! «آزادی بیان» را هم قربانی این قضیه نکنید. آنجایی که شما هستید «دولت» است نه ستاد انتخاباتی و محفل و حزب!
مشاوران و اعضای دولت شما «حق بیان» حرفهایی که مخالف وعده‌های شما باشد را ندارند. پس بدون اتلاف وقت، «شفاف و جوانمردانه و عملی» نشان دهید که قولهای انتخاباتی شما، مشتی قول دروغ برای جلب رأی مردم و جوانان نبوده‌اند. 
[فیسبوک بابک داد]

خوانندگان عزیز. لطفا آنقدر این متن و عکس را به «اشتراک» بگذارید تا به دست آقای روحانی برسد. حق یارتان

۲ نظر:

ناشناس گفت...


شعر زیبای طنز برای روحانی - بپا دلا رو نشکنی، خیلی خطرناکه حسن

https://www.youtube.com/watch?v=0G4mgJm9GcA

ناشناس گفت...

بسیار زیبا بود, پاینده باشی