۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۵, پنجشنبه

مصباح یزدی باز هم «حماسه» آفرید!

معجزه حقیقت آنست که گاهی ناخواسته از زبان اهل باطل بیان می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، محمدتقی مصباح یزدی از حامیان خامنه‌ای گفته است: «کمال افراد در گذشته‌، ملاکی برای درستی آنان در امروز نیست
بنا بر سخن مصباح یزدی، جمله مشهوری که از آیت‌الله خمینی درباره «کمالات خامنه‌ای برای رهبر شدن» نقل شده بود، امروز معتبر نیست!
مصباح یزدی بنا دارد با این جمله‌اش، گذشته مخالفان و منتقدان جمهوری اسلامی از جمله میرحسب موسوی و مهدی کروبی را زیر سئوال ببرد، اما بدون آن‌که خودش بخواهد با سخنانش، شخص خامنه‌ای را زیر سئوال برده است: «همین آقای خامنه‌ای را!» که می‌گویند آیت‌الله خمینی در بیست و پنج سال قبل، احتمالا یک «کمالاتی» در او دیده و او را برای رهبری بعد از خودش به یکی دو نفر نشان داده و معرفی کرده بود. هرچند در اصل و صحت این خاطره منقول، شک و تردید جدی وجود دارد.
حالا و مطابق سخن مصباح، «کمالات! گذشته خامنه‌ای» هم دچار سائیدگی، خرابی و کهنگی شده و امروز کمالات او هم معتبر نیست. نمی‌شود که یک قاعده فقط برای عده خاصی از آدمها صدق کند و برای عده‌ای عمل نکند. هرچند این رهبر فرظانه(!) از آغاز هم «کمالی» جز خودکامگی، کینه‌توزی و بی‌بصیرتی نداشت.
این «اعجاز حقیقت» است که گاهی حرف حق، ناخواسته از زبان اهالی خیمه باطل بیان می‌شود. چنانچه مصباح یزدی، ناخواسته حرفی بر زبان آورده که یک «گل به خودی» به خیمه رهبر محسوب می‌شود. حامیان رهبر روزانه دهها «حماسه!» خلق می‌کنند و نظام را از داشتن دشمن بی‌نیاز کرده‌اند.
[فیسبوک بابک داد]

۲ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام الحق والانصاف که حق مطلب را رسانده اید اما میخواستم به شما یادآور شوم که مدتهاست که مردم دیگر نام مقام عظمای حماقت را به درستی میبرند "ره2" یا همان رحمت اله علیه 2" ولی نه از آن روی که آن را دعا کنند بلکه برای او ارزشی بیش از مرده و مردار قائل نیستند و بلکه کسی را که این همه کثافت و نکبت از او به مملکت خویش مبتلا میبینند ؛ جز مرده نمیپندارند و کسی را که به مقام ارشد و والای دنیاپرستی و دین فروشی رسیده جز مردار نمی انگارند ؛ کسی که این همه درد به پیکره جامه وارد کرده و هنوز بر عرعر خود ادامه داده و میدهد!! :)؛ و شما در این مقاله به زیبایی رعایت عفت کلام نموده و اورا "فرظانه"خوانده اید والا مدتهاست که اورا "خز،ذاته" که فارسی آن میشود" کسی که ذاتش هم مقام "خر" اوست". مینامند و البته این اصلا توهین به حضرت "خر" نیست بلکه به نوعی تقدیس او هم هست زیرا از این به بعد مقام عظمای خریت و حماقت و نفهمی از خر گرفته شده و به خامنه ای اعطا شده زیر این را هم لیافتش نیست ولی مردم همین قدر اورا مورد لطف قرار دهند برایش خوب است

مهران گفت...

سلام
با سخنان حق شما موافقم
وبلاگ مرجع مظلوم فیلتر شد
به وبلاگ جدیدم تشریف بیاورید و مرا از نظراتتان بهره مند سازید