۱۳۹۱ اسفند ۱۶, چهارشنبه

مين گذاري سياسي و انتخاباتي احمدي نژاد! بررسي پرونده انفجار آميا در افق





احمدي نژاد در ماههاي پاياني رياست جمهوريش، كشور را "مين گذاري" كرده و برخي "بمبهاي تأخيري" او، شايد بعدها عمل كنند. حتي زماني كه وي را قرباني كنند و يا قدرت را از او بگيرند، بمب هاي دردسرساز او به كار خواهند افتاد و نظام را به ورطه هاي هولناكي ميبرد. مجلس نهم كه آمار شكست هايش را در اين برنامه اعلام كرده ام و قوه قضائيه اي كه احمدي نژاد با افشاي فيلم رانت خواري فاضل لاريجاني اثبات كرد يك "محفل خانوادگي و فاسد" است، به عنوان دو بازوي ناتوان رهبر، هرگز نخواهند توانست مانع اقدامات احمدي نژاد شوند و يا از دعوت از اعضاي كميته حقيقت ياب بين المللي براي بازجويي از مقامات سرشناس متهم در اين پرونده جلوگيري كنند. برنامه امشب [سه شنبه] افق VOA درباره موضوع پرونده آمياي آرژانتين است كه احمدي نژاد آن را با شتاب شش ماهه اي گشود و علاوه بر آنكه دردسرهاي بزرگي براي نظام درست خواهد كرد، سايه بزرگي هم بر انتخابات رياست جمهوري خرداد ماه خواهد انداخت! زيرا برخي نامزدهاي انتخابات، مانند محسن رضايي، علي فلاحيان و ولايتي از نامزدهاي احتمالي آن انتخابات هستند.
مجلس نهم خواستار بررسي اين تفام نامه شده، اما چه كسي به حرف اين مجلس گوش ميدهد؟ آمارها مي گويند مجلس نهم «شكست خورده ترين و تحقيرشده ترين» مجلس بعد از انقلاب است و نمي تواند كمترين مانعي بر سر راه اين ماجرا ايجاد كند. حسين مظفر معاون نظارت مجلس در 9 ماهگي مجلس نهم، آماري داده كه نشان ميدهد مجلسي كه قرار بود «بازوي رهبر» [و نه خانه ملت] باشد، به يك نهاد ناتوان و مضمحل و شكست خورده تبديل شده است. آقاي خامنه اي با اين مجلس ناتوان و با آن قوه قضائيه فاسد، نمي تواند با احمدي نژادي مقابله كند كه در ماههاي آخر كارش، دارد نظام و كشور را براي دوران بعد از خودش «مين گذاري» مي كند. پس احتمال باج دادن به احمدي نژاد خيلي بالاست. همان اندازه كه احتمال حذف ناگهاني او!
بر اساس آمارهاي آقاي مظفر در 280 روز فعاليت مجلس نهم، نمايندگان 3370 تذكر به وزيران [روزي 12 تذكر] داده اند و 480 بار هم مستقيما" به خود احمدي نژاد تذكر داده اند [نزديك به دوبارتذكر در هر روز!] نمايندگان «روزي سه سئوال» از وزيران كرده اند و هر چهار روز يكبار هم، يك وزير را براي پاسخگويي به مجلس فراخوانده اند!
در اين 9 ماه، مجلس نهم 148 مصوبه دولت را باطل كرده يعني هر دو روز يكبار، يك قانون دولت را غيرقانوني تشخيص داده و آن را لغو كرده و البته احمدي نژاد هم از 37 قانوني كه مجلس براي اجرا فرستاده، فقط 5 تاي آن را به زير دستانش ابلاغ كرده و بقيه را بلاجواب گذاشته است! اين نتيجه «همدلي مجلس و دولت!» است كه رهبر بدنبال آن بود و به نتيجه عكس آن رسيده است.
رهبري و نظام و مجلس به كنار، حتي در يك مدرسه هم اگر روزي اينهمه «تذكر» به يك دانش آموز بدهند و بدون نتيجه بماند، يك جاي كار گير دارد و مي لنگد! اگر بعد از اينهمه تذكر و فراخواني والدين يك دانش آموز براي توضيح و غرامت دادن، باز هم به جايي نرسند، قاعدتا" يا بايد درب اين مدرسه را گِل بگيرند و يا اگر توانايي دارند پرونده اين بچه را بگذارند زير بغلش و اخراجش كنند! اما كسي كه هنوز هم مانع برخورد با احمدي نژاد است، همان رهبر بي بصيرتي است كه او را با تقلب و جنايت بر سر كار آورد و هنوز هم از پذيرش مسئوليت خود طفره مي رود و از اينكه بگويد «من اشتباه كردم» به حد مرگ وحشت دارد. او بابت همين خودكامگي اش، آنقدر خودخوري و صبوري ناگزير مي كند تا بالاخره يا مجبور شود "سند مدرسه" را به نام اين بچه شرور بزند(!) و يا همين دانش آموز چموش، عاقبت كل مدرسه [بخوانيد نظام!] را به آتش خواهد كشيد. خامنه اي چوب جهل و كبر خود را مي خورد و احمدي نژاد نان سرك هايي را مي خورد كه در نهانخانه هاي نظام كشيد و آنقدر پرونده برداشت كه عمر خود را بيمه كند.
در برنامه افق VOA اين بحثها را با محوريت توافقنامه رسيدگي به پرونده انفجار آميا بررسي كرديم. ويدئوي برنامه را مي توانيد علاوه بر وبلاگ، به طور مستقل در سايت يوتيوب هم تماشا كنيد.
تماشاي اين برنامه در كانال يوتيوب
اين موضوع در [فيس بوك همگاني بابك داد]   
مطلب جديد وبلاگ: عزاداري احمدي نژاد به شيوه «عمه كتي»!

۱ نظر:

امام علکبر خان خراسونی گفت...

مسیحای جوانمرد من

ای . . .

دمت گرم و سرت خوش باد