۱۳۹۱ اسفند ۱۲, شنبه

براي مبارزه با جهل و خرافه مي آييم



دو خبر خوش و يك فراخوان براي هم انديشي در نامگذاري!
مدتي قبل از مخاطبان خوب خود خواستم براي گسترش آگاهي رساني و برافروختن چراغي براي مبارزه با تاريكي و جهل و خرافه ها ياريم كنند تا از دريچه تازه تري با مردم سخن بگوييم. آنها را آگاه كنيم. باورهاي نادرست و جعليات را از ذهنشان بزداييم و خبرهاي مستند و تحليل هاي منطقي اوضاع و تحولات را در اختيارشان بگذاريم. در آن فراخوان از قبول كمكهاي مالي از «هموطنان داخل كشور» خودداري كردم، تا هيچ مشكل امنيتي براي احدي از ايرانيان داخل پيش نيايد و فراخوان را هم تنها سه روز ادامه دادم. بنابر اين خيلي از مخاطبان عزيز در داخل كشور به رغم ميل و اصرارشان، با پاسخ منفي ام روبرو شدند زيرا دوست نداشته و ندارم كمك آنها، مشكلي امنيتي در اين نظام سركوبگر برايشان ايجاد كند. احتياط من براي هموطنان داخلي، باعث شد تا رقمي كه در آن فراخوان جمع آوري شد، براي "استارت" كافي باشد. اما لطفها ادامه دارند. بلافاصله شروع به تكميل تجهيرات لازم كامپيوتري و تصويربرداري كردم.
اكنون خبر خوش براي مخاطبان اينكه با تكميل تجهيزات ويدئويي، به زودي برنامه هاي ويدئويي "درنگ" تهيه و در قالبي تازه ارائه خواهند شد تا مخاطبان داخلي هم به آساني بتوانند آنها را ببينند. ديگر اينكه در حال طراحي يك "وب سايت خبري و تحليلي" هستم كه براي آن يك هدف محوري در نظر گرفته ام: «افزايش آگاهي رساني و تغيير باورهاي نادرست»
اگرچه نام اوليه سايت آماده است، اما اين استتوس را همچنين اختصاص داده ام به جلب همفكري مخاطبان و دوستان خوش ذوقي كه مايل هستند "نام پيشنهادي" خود را براي اين وبسايت بگويند و در كامنت بنويسند و يا در مسيج برايم بفرستند. نامي «كوتاه و گويا و همه فهم» كه اين اهداف را نمايان كند: [افزايش آگاهي و دانايي، مبارزه با جهل و خرافه، تغيير باورهاي كهنه و جعلي و ارائه خبرها و تحليل هاي واقعي روز]
براي ادامه مسير هنوز به حمايت و ياري مالي مخاطبان نياز داريم، بنابراين زير اين استتوس، لينك ارسال كمك مالي از طريق پي پال را «صرفا" براي هموطنان خارج از كشور» مي گذارم تا به هر ميزاني كه مي توانند از طريق ايميل مبالغ مورد نظر خود را واريز نمايند. [babakdad1@gmail.com] توضيح مهم: لطفا" به عدد «1» در ايميل دقت فرماييد.
اين سايت و برنامه هاي ويدئويي درنگ، متعلق به مردم و براي تنوير افكار هموطنان ماست كه زير بمباران جعليات و خرافات رسانه هاي حكومتي گرفتارند و بارها خبرها و تصاوير تأسف باري از اين خرافه گرايي ها را در همين صفحه ديده ايد.
اين كار با حمايت مالي و همفكري خود شما آغاز شده و به راه مي افتد و به مسيرش ادامه مي دهد. در حقيقت چراغي است كه «همه با هم» براي مبارزه با تاريكي مي افروزيم. پس از ياري ام در اين مسير كوتاهي نكنيد. با ارادت و مهر [بابك داد]
پي نوشت: آقايي به نام "ناصر غلام خامنه اي!" در فيسبوك، تصوير فراخوان بالا را به اشتراك گذاشته و به نوعي اقرار كرده كه اين سايت كه قرار است با جهل و خرافات بجنگد، در واقع ميخواهد "با رهبر و اسلام!!" بجنگد. اي ناصر شيطون!! چه زود فهميدي كلك كه رهبر بي بصيرت تان سرچشمه جعليات و خرافات هستند و مبارزه با خرافه و جهل، اسم مستعار مبارزه با خامنه اي است! عكس را اينجا ببينيد كه اين "غلامان خامنه اي" چه روشنگريهايي(!) مي كنند!
لينك پي پال 

۲ نظر:

ناشناس گفت...

بابک جان دیر آپدیت می کنی

ناشناس گفت...

خبری از شما نیست چرا؟