۱۳۹۱ دی ۱۳, چهارشنبه

جواب نقد به «نقدي»! + ويدئو

نقدي: شناسنامه و مليت ايراني «سران جنبش سبز» و مخالفان نظام بايد  باطل شود!




سلب مليت ايرانيان به خاطر مخالفت با نظام، يعني «چون تو جمهوري اسلامي را قبول نداري، ديگر ايراني نيستي!» سردار نقدي چند روز قبل خواهان سلب مليت سران جنبش سبز و باطل كردن شناسنامه مخالفان نظام شد! اين فرمانده عراقي الاصل بسيج گفت: "سران فتنه 88 حق ندارند تابعيت ايراني داشته باشند و بايد شناسنامه ايراني آنها باطل شود!" [لينك هاي اين خبر] دو سه روز فرصت بود تا اگر اين نظام صاحبي دارد، بر اين سردار «مهار» بزنند. اما معلوم شد اين قايق حتي يك «ملوان زبل!» هم ندارد چه رسد به «ناخداي بابصيرت»!
محمدرضا نقدي زاده "نجف" و پدرش شيخ ثماني از مجاوران حومه شهر نجف در عراق بوده است. او در سال 1358 وارد ايران شده و چون از مرز «نقده كردستان» وارد ايران شده، «نقدي» را به عنوان اسم فاميلي خانوادگي خود انتخاب كرد. [ويكيپديا] آقاي نقدي در اكثر سركوبهاي خونين ايرانيان دو دهه اخير نقش محوري داشته است. علاوه بر نقدي، جمعي از سران نظام از هاشمي شاهرودي تا برادران لاريجاني و صالحي وزير خارجه و تعدادي از فرماندهان سپاه پاسداران، «ايراني» نيستند و متولد كشور عراق هستند. گستاخي نقدي درباره "باطل كردن تابعيت ايراني معترضان!" بايد با محكم ترين شيوه پاسخ داده مي شد. او كه طبق اصل 145 قانون اساسي همين نظام «عضويت او در نيروهاي نظامي غيرقانوني است» نبايد حتي عضو بسيج باشد، چه رسد كه بر خلاف قانون بر منصب فرماندهي تكيه بزند و به پشتوانه قدرت نظامي اش، چنين جسارتهايي هم بكند.
در شب سال نو ميلادي، جسارت نقدي يك «جواب نقد» مي خواست و آن جواب هم دامان رهبر فرظانه اش را گرفت و من و چند تن از شهروندان ايراني در اعتراض به گستاخي محمدرضا نقدي، شناسنامه رهبر را به عنوان «هويت جمهوري اسلامي» باطل كرديم. به قول يكي از كاربران، سنگي است در پاسخ به كلوخ اندازان. و واكنشي نمادين است.
اگر در نظام مصيبت زده و بي قانون ايران، مي توان مليت و شناسنامه «ايراني» يك شهروند را باطل كرد،[با اينكه اين كار در هيچ جاي دنيا پذيرفتني نيست] خب پس لابد مي توان با رهبر فرظانه(!) هم چنين كرد. به هر حال اهانت نقدي از ماجراي جعل اسم «خليج فارس» هم دردناك تر است.
 
چنانچه شما هم خواستيد به اين حركت بپيونديد، در اين لينك تصوير جلد و شناسنامه سيدعلي خامنه اي را برداريد، پرينت كنيد و در مقابل دوربين [با رعايت مسائل امنيتي] آن را باطل كنيد و عكس يا فيلم آن را در فيس بوك منتشر كنيد. و اگر نخواستيد، يادتان باشد كه اين گستاخي ها به همان جايي مي رسد كه درباره «نام خليج فارس» رسيد. اهانت به «مليت» از آن هم بالاتر است كه نام خليج فارس را جعل كنند. پس باقي بر عهده خود شما. فيلم همه چيز را به شما نشان مي دهد.
لينك تصاوير شناسنامه رهبر فرظانه(!)
مطلب تازه وبلاگ:  قلاده پوشان! خدا هم از آفرينش انسان پشيمان شده است

۳ نظر:

BabakDad گفت...

دوستان عزيز. عكسهاي خود را براي نشر به آدرس من ايميل كنيد و اگر مشكلي نداريد در فيس بوك خودتان منتشرش نماييد.اولين عكس از يكي از ايرانيان [بانو روشا] رسيد. شما هم با پرينت و همراهي در باطل كردن شناسنامه رهبر جمهوري اسلامي، پاسخ كلوخ انداز را با سنگ بدهيد. عكس اين دوستمان را ببينيد. بانو روشا
http://i45.tinypic.com/2ymj0b8.jpg

BabakDad گفت...

همه با هم: دومين عكس از ايران رسيد، با اسم مستعار مهران. دوستاني كه در ايران هستند اين مطلب را شير نكنيد و عكسها را براي من مسيج بفرماييد. من عكسها را آپلود و منتشر خواهم كرد و فيلمهاي رسيده را هم. احتياطهاي لازم را انجام دهيد. تشكر از مهران عزيز
http://i48.tinypic.com/imig6x.jpg

BabakDad گفت...

خيلي مهم: اظهارات نقدي مقدمه است. پدر عروس خامنه اي كه فتواي قتلهاي زنجيره اي نويسندگان را صادر كرده بود، حكم ارتداد (قتل) سران جنبش و «كليه مخالفان خاموش نظام» را صادر كرد. / آیت‌الله “عزیزالله خوشوقت”، پدر همسر مصطفى خامنه اى (فرزند رهبر جمهورى اسلامى) حکم ارتداد رهبران جنبش سبز را صادر کرد؛ وى در سال ٧٧ و همزمان با دومین سال دولت اصلاحات نیز متهم شد که فتواى قتل هاى زنجیره اى را صادر کرده و ترور روشنفکران با اجازه ى شرعى او بوده است. عزیزالله خوشوقت از روحانیان تندرو و از نزدیکان حلقه مصباح یزدى به شمار مى آید. در قانون مجازات اسلامى، مجازات ارتداد، اعدام و قتل است.
به گزارش رجانیوز، وى در تازه ترین اظهارات خود درباره انتخابات آینده ریاست جمهورى در ایران، رهبران جنبش سبز را «کافر و مرتد» خواند. خوشوقت در پاسخ به پرسشى درباره اظهارات یکى از اصولگرایان که در آن ضمن انکارِ فتنه گر بودن رهبران جنبش سبز، به “بازگشت موسوى و کروبى به انتخابات” اشاره داشت گفت: “باید بر روی فتنه‌گران خط قرمز کشید. فتنه ٨٨ تطهیر نمی‌شود. فتنه‌گران کافر و مرتد هستند و تطهیر نمی‌شوند”.
وى افزود: “هر کسی سابقاً و لاحقاً (قبل از این و بعد از این) در فتنه، خاموش یا آرام بود، باید بر روی اسم آنها نیز خط بطلان کشید”.
http://rahedigar.net/1391/10/13/khoshbakht-karoob-mosavi/