۱۳۹۱ آذر ۱۹, یکشنبه

آقا فرج، ياور ما در روزهاي خبررساني مخفي سكته كرد!



آقا فرج ديشب سكته كرد و دودي از سينه اش بلند شد و حالا هم به سختي نفس مي كشد! اين لب تاپ فوجيتسو زيمنس [كه آقا فرج صدايش مي كنم!] از سال 86 تا حالا عضوي از خانواده ماست و روزي چندين ساعت همدم و همكارم بوده است. با هم ماجراها داشته ايم كه آن را خواهم نوشت. همين قدر بگويم كه از شروع سفرهاي مخفي ام در ايران تا همين امروز، شايد روزي ده ساعت هم از آن كار كشيده ام و حالا شرمنده دكمه هاي ريخته اش هستم و برايش غمگينم. اگر آقا فرج زبان داشت شايد خاطره ها مي گفت از اينكه با يك كامپيوتر ساده هم مي شود خار چشم يك حكومت شد. اينكه چطور با همين فوجيتسوي كوچولو و دكمه هاي ريخته اش مي شود كيهان و بولتن نيوز و فارس را آنقدر عصباني كرد كه ناخن بجوند و موهايشان بريزد. متأسفانه ساختن برنامه ويدئويي "درنگ" از عهده و توان اين لب تاپ كوچولو خارج بود و مثل اين بود كه يك يخچال را با يك دوچرخه حمل بكني! همان سه قسمت درنگ، حسابي توش و توان آقا فرج ما را گرفت! ديشب رفتم مركز خريد تا كاري كنم بلكه مدتي زنده بماند تا قبل از مرگش، خبر تأسيس سايت تحليلي ام را با همين لب تاپ فوجيتسو بدهم! اين حق آقا فرج است كه اين دم آخري، كمي هم خوشحالي و شادي را مزمزه كند. حالا سايتهاي حكومتي هرچه مي خواهند از گدايي ما براي آگاهي رساني بنويسند و بنويسند، اما هم براي نجات آقا فرج و هم براي ايجاد وبسايت تحليلي و ساخت برنامه هاي درنگ، باز هم در اين يكشنبه يادآوري مي كنم كه اگر هنوز حمايت نكرده ايد، دست بجنبانيد. اين لينك حمايت از طريق پي پال است.
در مقابل دهها سايت "كپي نويس" حكومتي كه با ميليونها تومان هزينه بيت المال برپا مي شوند و مانند قارچ مي رويند و دروغ پراكني و خرافه گويي مي كنند، به خدا كه ما وظايف بسيار سختي براي تزريق تحليل درست و آگاهي رساني به مردم برعهده داريم كه غفلت از آنها باز هم اين وضعيت سياه را براي ايران و ايرانيان بيشتر مي كند و تباهي جامعه مان را استمرار مي دهد و بس.
كساني كه مي دانند اين مسيري كه مي روم، ارزشي براي حمايت دارد ياريم كنند و در تأمين هزينه كارهايي كه در نظر دارم ياري برسانند. نگوييد مردم به قدر كافي آگاهي دارند و به آگاهي نو نيازي نيست! آگاهي بايد روز به روز «نو و روزآمد» شود، وگرنه تبديل به مردابي از دانسته هاي تاريخ مصرف گذشته و بدردنخور مي شوند. مردم بايد در مقابل خبري كه امروز رخ مي دهد، تحليل درست امروز را بشنوند تا اگر زماني قصد اقدامي داشتند، با چشمان باز و آگاهانه عمل كنند. باز و باز تأكيد مي كنم كه انتظار حمايتي از هموطنان داخل كشور نيست. در اين لينك، مطلبي درباره علت راه اندازي سايت و برنامه هايي كه براي اجرايشان به حمايت هموطنان نياز دارم، بيان شده است.
اگر اهل ياري هستيد، الان زمان آن است.  و اگر هنوز اهميت كار در اين زمان را درك نكرده ايد، كه چشم خوابتان را آزار ندهيد و بيدارش نكنيد. از اول هم انتظار حمايت و پاسخي از شما نداشتيم و كسي در گوش كر شما ندايي نخوانده بود!
چه چشم پاسخ است ازین دریچه های بسته ات ؟
برو که هیچ کس ندا به «گوش کر» نمی زند!
لينك حمايت در پي پال اين است عزيزان:
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=EWZVG5K6KFJDJ
هشدار: هيچ مسير ديگري براي حمايت مالي به اين برنامه قابل تأييد اينجانب نيست و فقط از مسيرهاي اعلام شده بالا اقدام فرماييد. روش پي پال: فقط با اين ايميل معتبر است. ايميل فعال من براي ارسال از طريق پي پال (به عدد «1»  در ايميل دقت فرماييد): BABAKDAD1@GMAIL.COM 
براي دسترسي مستقيم به لينك حساب پي پال روي تصوير گوشه سمت راست بالاي وبلاگ فرصت نوشتن (
http://www.babakdad.blogspot.fr) مي توانيد كليك كنيد و مستقيما" به صفحه حمايت در پي پال برويد. همانجا امكان ارسال با ويزا كارت از همان طريق مهياست. اگر امكان كمك نداشتيد، در همخواني آن ياري كنيد و اين مطلب را به اشتراك بگذاريد. ما پيروز خواهيم شد. با ياري همديگر. [بابك داد]
در فيس بوك همگاني بحثها را دنبال مي كنيم.

هیچ نظری موجود نیست: