۱۳۹۱ مرداد ۲۸, شنبه

«دست درازي ركيك» راهپيمايان قدس به آقاي دوربيني!


استتوس امروزم به مناسبت سالروز 28 مرداد در فيس بوك:
كودتاي 28 مرداد «پايان مشروطه» بود كه شاه را به جاده بي بازگشت سقوط برد. كودتاي انتخاباتي 22 خرداد 88 هم «پايان اصلاحات» و پايان اميد مردم به «تغيير از راه رأي» بود كه حكومت اسلامي را به همان جاده بي بازگشت سقوط كشاند. هر حكومتي كه به بيماري خودكامگي مبتلا شود و به "شرط رأي مردم" پايبند نماند، با دست خود سقوط خويش را رقم زده است! در اين زمينه، نسل ما دو تجربه بزرگ و تلخ را ديده است. 28 مرداد و 22 خرداد!
[به مناسبت سالروز 28 مرداد تقديم شد به تمامي حاميان حق و رأي مردم؛ از محمد مصدق تا ميرحسين موسوي، مهدي كروبي و زهرا رهنورد... و ديگران.]


 تصاوير متعدد خبري حكايت از خلوتي بي سابقه و معنادار مسيرهاي راهپيمايي روز قدس دارند! ديروز حتي هزاران متر پلاكاردهاي عريض و پارچه هاي طويل در خيابانها تظاهرات كردند(!) تا شايد خلوتي و «كچلي جمعيت» را پوشش بدهند! صداوسيما هم در اقدامي عجيب، اقدام به پخش فشرده «هشت قاب در يك تصوير» كرد تا فشردگي قابها «شلوغي» را القا كند. اما به گواهي تصاوير خبري، ديروز بي رونق ترين روز قدس طي سه دهه اخير بود و رسوايي بزرگي براي نظام و رهبري رقم زده شد.
حاشيه هاي روز قدس:
·         خبرگزاري فارس براي تشويق مردم (!) نوشت: در مسير راهپيمايي، راهپیمایان می‌توانند با پرداخت هدیه (بهاي) آن، كتاب ارزنده «شرح اسم» را خریداری کنند! شرح اسم زندگينامه علي خامنه اي است. تشويق خيلي مؤثري براي مردم بود!
·         ژانگولر!! به گزارش فارس یک نوجوان هنرمند تهرانی در حوالی چهارراه ولیعصر با اجرای نمایش زنده روپایی زدن و هنرنمایی با توپ فوتبال پیشاپیش یکی از دسته‌هایی که به سمت دانشگاه‌ تهران در حرکت هستند، مشغول هنرنمایی است! او تصمیم دارد در راستای پروژه بیان مقاومت(!) مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس را به سمت دانشگاه تهران با «روپايي زدن» طی کند.
·         خبرگزاري فارس از حمل تابوت نمادين ملك عبدالله پادشاه عربستان گزارش داده و نوشته راهپیمایان تهرانی صبح امروز به مناسبت روز قدس فریاد «مرگ بر آل سعود» سردادند. احمدي نژاد به نمايندگي خامنه اي روز پنجشنبه از اجلاس مكه «ناكام و دست خالي» به تهران برگشت.
·         به گزارش خبرگزاري فارس هاشمي رفسنجاني «تحت تدابير شديد امنيتي!» از خيابان ويلا به تظاهرات پيوست و مردم با شعار «مرگ بر ضد ولايت فقيه» از او استقبال كردند!! و از مسير راهپيمايي خارج شد! اين هم پاداش «تاجبخش رهبري» به آقاي خامنه اي! نظام تا بدان حد دچار انتقادگريزي شده كه امروز حتي «استوانه نظام!» يعني هاشمي رفسنجاني را هم با شعار «مرگ بر ضد ولايت فقيه» از راهپيمايي به نوعي اخراج كردند. حساب منتقدان و مخالفان حكومت كه اظهر من الشمس است.
·         پرويز فتاح وزير سابق و رئيس فعلي بنياد تعاون سپاه گفت: "نابودي اسرائيل نزديك است!" فتاح همچنین در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که پرسيد آیا کاندیدای ریاست جمهوری می‌شويد یا خیر؟ گفت: الان كه برای روز قدس آمده‌ایم!!
بعضي ناظران گفتند حالا كه تا اينجايش را آمده ايد، زحمت بكشيد و همينجا رياست جمهوري را هم قبول كنيد ديگر!
واما افتضاح برادران ارزشي:
در خلال اخبار، گاهي يك "جزئياتي" رخ مي دهند كه گوياي خيلي از مسائلي "كلي" ماست!! ديروز در راهپيمايي روز قدس، برادران ارزشي روزه دار(!) كه با بطري آب معدني به تظاهرات رفته بودند، در مقابل دوربين زنده شبكه خبر شوخي هاي ركيكي با «آقاي عشق دوربين» كردند كه باعث كلافگي و واكنش او شد! شوخيها ابتدا با فشردن دسته عينك او از عقب شروع شد و سپس با لمس بدنش ادامه يافت! آقاي «دوربيني» كه خود را به خبرنگار شبكه خبر چسبانده، در اين فيلم مورد تمسخر نفرات پشتي قرار گرفته است. اين مضحكه در پخش زنده شبكه خبر از «حماسه روز قدس!!» امروز پخش شد!
 [آقاي دوربيني تا حدودي مشكل ذهني و عقب ماندگي دارد و عاشق حضور در مقابل دوربينهاست] عكسهاي اين رخداد از روي فيلم خبري شبكه خبر پشت هم شده اند. اگر طرفداران نظام افرادي غير از اينها بودند جاي تعجب داشت! جزئيات را در اين فيلم خبري ببينيد:
در فيس بوك بحثهاي روز را دنبال مي كنيم! نشاني : فيس بوك همگاني بابك داد

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام زلزله
دیروز که آمدی من و لیلا و حمید روزه کله گنجشکی بودیمفرصت افطار را هم ندادی
عجله ات برای چه بود ؟
همه سنگ ها و کلوخ هایی که پدر بنام سقف بر سرمان انباشته بود
پیکرهای کوچک مان را در هم پیچید و

ما رفتیم ولی روح کوچکم دید که خیلی ها آمدند
آنها که هیچ گاه در روستایمان ندیده بودمشان
لدور هم آورند ، با کلی کمپوت شیرین و بسته های غذا
میدانی لودر همان ماشینی ست که در شهر ها برای ساخت خانه از آن استفاده می کنند
ودر روستا ها برای برداشتن آوار از سر مردم

قرار است وام هم بدهند ، دستور داده اند خیلی خیلی خیلی سریع
همان وامی که پدر هرگز نتوانست ، برای گرفتن نصف آن نیزضامن پیدا کند
تا خانه بهتری برایمان بسازد و مجبور نشود هی با گل و سنگ سقف را بپوشاند
وای پدر ، چقدر سنگین کرده بودی این آوار را

می دانی زلزله
با آمدن تو ، روستای ما را شناختند
می گویند کمک به زلزله زدگان ثواب دارد ، درست
ولی مگر کمک به روستاییان برای زندگی بهتر ثواب ندارد؟
چرا برخی آدم ها برای بیدار شدن و لرزیدن قلب شان
به شش ریشتر لرزه احتیاج دارند ؟

می دانی زلزله به چه فکر می کنم
به روستای بعدی ، ثواب بعدی ، لودر بعدی و درمانگاه بعدی
و به زنده های لودر و کمپوت ندیده
به پدرهایی که با تنگدستی ،
آوارهای بعدی را تکه ، تکه ، تکه بر سقف خراب خود می چینند
تا روزی مریم و لیلا و حمیدشان را از زیر آن بردارند

می دانی زلزله
ما که رفتیم ولی خدا کند روزی بنویسند
ز مثل زندگی
افسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسوس
سلام جناب اقای داد، عید بر شما مبارک...من با اینکه این نوشته شما را خیلی دوست داشتم ولی باز از زلزله برایتان پیام گذاشتم...ببخشید...سرافراز باشید