۱۳۹۱ مرداد ۲۲, یکشنبه

معناي اقتصاد مقاومتي هم معلوم شد: «بازگشت به كوپن»!


همين چندي قبل رهبر گفت كشورهاي غربي مانند يك "اتوبوس در برف" گير كرده اند و اين فقط نظام اسلامي است كه مانند "كوهنوردي تيزپا" با اقتدار به سمت قله هاي موفقيت پيش مي رود! آيت الله خامنه اي "ناتوان از اداره كردن يك نانوايي كوچك" بلافاصله نسخه «اقتصاد مقاومتي» را به مسئولان تجويز نمود! پيرو دستور رهبري، دولت و مجلس طرح بازگشت به دوران «كوپني» و توزيع كالا از طريق كالابرگ را در دست بررسي و تصويب دارند! اين طرح هم اكنون مراحل نهايي را در مجلس مي گذراند.
بر اساس خبرها
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت می گوید: "مطالعاتی برای کوپنی کردن برخی اقلام در سازمان بسیج اقتصادی در حال انجام است."
به گزارش سايت محافظه كار جهان نيوز، کوپن به اقتصاد ایران بازمی‌گردد اما این بار در قالب «کارت الکترونیک». کمیسیون اقتصادی مجلس طرحی را در دست تدوین دارد که در صورت تصویب نهایی منجر به سهميه‌بندی کالاهای مصرفی و عرضه آنها از طریق کارت الکترونیک می‌شود.
این برنامه که در قالب طرح 9 ماده‌ای رییس کمیسیون اقتصادی مجلس برای اقتصاد مقاومتی است، در حال حاضر در مرکز پژوهش‌های مجلس در دست بررسی و قرار است هفته آینده نیز با دو فوریت در صحن مجلس به را‌گیری گذاشته شود.
در صفحه همگاني[فيس بوك بابك داد] اين بحث را با مخاطبان پي مي گيريم. پيگيري بحثها نيازي به عضويت در فيس بوك ندارد. اينجا كليك كنيد.
پي نوشت: مصيبت زمين لرزه مهيب در شهرستانهاي ورزقان و اهر و كشته شدن دهها نفر از هموطنان عزيزمان در شمال غرب ايران همه ما را سوگوار كرده است. متأسفانه صدها نفر در اين زلزله 6/2 ريشتري مجروح و هزاران نفر هم بي خانمان شده اند. هموطن خوب آذري، در اين مصيبت شريك و همدرد شماييم.

۲ نظر:

کیو گفت...

آخ ای داد بر ما ملت چقدر بدبخت شده ایم دوباره ننگ کوپن ولی از نوع الکترونیکی اش !
از زلزله آذربایجان خبر دار شدی؟
کلی کشته داشته آنوقت سیمای مسخره اسلامی بعد زلزله مراسم مسخره شب قدر و مستند فقیران اروپا را به جای آن پوشش خبری داده بود! خیلی پست هستند.

kambiz گفت...

اینجا ایران است سرزمین عجایب
در ایران سرزمین عجایب هیچکس کار نمی کند ولی تمام برنامه ها اجرا می شوند
برنامه ها اجرا می شوند ولی بازار راکد است بازار راکد است ولی هیچکس
گرسنه نیست گرسنه وجود ندارد ولی همه ناراضی هستند همه ناراضی هستند ولی اعتراضی وجود ندارد هیچکس شکایتی ندارد ولی همه زندانها پر است !!! این سرزمین کجاست؟