۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

صدور منويات رهبري از «زير آب»!


ديپلماتهاي جمهوري اسلامي، سياهه اي از قاچاق، جاسوسي، تشكيل باندهاي مغزشويي و ترور در بين بنيادگراها و در نهايت انواع اعمال غيرقانوني مانند «زيرآبي در استخرهاي مختلط» را در كارنامه دارند. گاهي اين پرده كنار مي رود! ديپلماتهاي ايراني «نمايندگان تفكري» هستند كه بر ايران كنوني حكومت مي كند. آنها پيام آوران و تابلوهاي همان نظام مقدسي هستند كه ادعاي مديريت جهان دارد و خود را «ام القراي جهان اسلام» مي داند و رهبرش را «ولي امر مسلمين جهان» مي نامد! سوغاتي ديپلماتهاي نظام اسلامي، همان تحفه اي است كه در داخل به مردم عرضه مي شود؛ تجاوز، فساد و رياكاري.
تصاوير بالا از بازسازي شاهدان تازه ترين دسته گل ديپلماسي اسلامي پشت هم شده اند. ديپلمات جمهوري اسلامي در برزيل، به يك «استخر مختلط» رفته و از زير آب، به اندام شخصي دختركان 9 تا 14 ساله دست درازي كرده است. سفارت ايران در برزيل اين دست اندازي را يك «سوء تفاهم فرهنگي» ناميده و وزارت خارجه هم از اين ديپلمات منحرف دفاع كرده است! شايد وزارت خارجه درست مي گويد و حكمت الله قرباني در حال صدور منويات رهبري از طريق كار فرهنگي(!) در «زيرآب» بوده است!

۵ نظر:

ناشناس گفت...

ماهیت جمهوری اسلامی بر مبنای دروغ و تظویر بنیان نهاده شده و این غیر ممکن است که کسی در این سیستم و به خصوص سطوح بالای ان حضور داشته باشد و معجونی از ریا و تظویر و خیانت و دوروغ نباشند.
تمام مسعولین این نظام درگیر عقده کور جنسی هستند و این به خاطر پیشینه اسلامی و تربیت سراپا اشکال انان است.

شکی نسیت که اگر پرده ها کنار برود رسواییهای به مراتب سخیفتر در تما سطوح مسعولین این نظام اشکار خواهد شد .

ناشناس گفت...

سفارت جمهوری اسلامی در برزیل، رسوایی اخلاقی دیپلمات خود را “سوء تفاهم فرهنگی” خواند!!! من قبلا در این مورد 2 کامنت در پست های قبلیت گذاشتم بابک جان.ممنون مطلبی برای این مورد نوشتی.جالبه در ایران ما خانواده ها خق ندارند در کنار هم استخر رفته یا در دریا شنا کنند همه جدا و به طرز شرم آوری کثیف و نا زیبا است در دانشگاه و مدارس هم همینطور.بیچاره قشر تحصیل کردگان.ولی آقازاده های هیز و چشم چران اینان با کمترین سواد و لیاقت خارج نشین هستند و هر کاری می خواهند می کنند اگه آن اسلام مندرآوردیتان اختلاط را ممنوع کرده چرا خودتان اجرا نمی کنید؟! فقط ملت بیچاره مسئول انجام فرایض املی تان هستند.اون آقا غلط کرده رفته استخر مختلط.یک مادر که می خواهد خارج کشور برود و بعد 20 سال جگر گوشه اش را ببیند هفت خوان رستم را باید طی کند ولی این دزدها راحت به خارج رفته و آمد کرده و عابروی ایرانیان خارج نشین را میبرند.باشگاه مذکور، مخصوص استفاده خانواده هایی بود که مایل هستند در امنیت از تسهیلاتی مانند استخر مختلط آن استفاده کنند.دوباره می پرسم،در حالیکه استخرهای مختلط در جمهوری اسلامی ممنوع است و برای شنا در سواحل دریا نیز بخش زنانه و مردانه تعیین می شود، مشخص نیست که آیا سفارت ایران از مراجعه کارمند خود به یک استخر شنای مختلط آگاهی داشته و آن را تایید کرده بود یا نه؟ ها بابک؟چه طنز تلخی.مردک 51 سالشه.به دختربچه زیر بلوغ حس جنسی دارد.حالا اگر یک کارکن سفارت خارجی چنین خطایی میکرد(مثالا آمریکایی-انگلیسی-اسراییلی-...)آی داد و بیداد ج ا همه عالم را برمیداشت.یک تظاهرات راه می انداختند که فقط 50 نفر زیر دست و پا له شوند.قم هم تعطیل می شد!مثال دیگری از سیاست یک بام و دو هوا ج ا.

رضایی گفت...

ای بابا خود احمدی نژادشان بیمار جنسی استومگر یادت نمی آید بابک سال 88 احمدی نژاد بعد عزل جوجه دکتر وزیر پزشکی اش چه حرف هایی زد.آن موقع خودت هم هنگام مخفی شدن ها و مصاحبه های پنهانی با صدای آمریکا اشاره کردی.

آزاد حیدری گفت...

بنظر من سفارت ایران کاملا حق داره!
چرا؟ خوب این دقیقا یک سوع تفهم فرهنگیست. ببینید در کشور امام زمان برای لواط با وضو و قصد قربتااالله صواب مساوی با حج در نظر گرفته شده و فقه جفری به این هم بسنده نکرده و برای شهوط رانی با نوزادان 6 ماهه هم فتوا صادر کرده. خوب ضاهراً دین مبین اسلام دقدقه ای بجز پایین تنه جنس نر نداره و این دخترها که 16 ساله بودند یعنی 15 سال و نیم از وقت سکسشان گذشته بوده پس مشکل سنس نبوده و چون این اتفاق در اب بوده پس قصل حساب میشه نیازی به وض نیست و این کاملا بی انصافیست که بگید دیپلومات مملکت صاحب الزمان با قصد قربتاً الله انگشت مبارک را در مخرج دختران نمیمانانده و بی شک قصد ایشان فهماندن شیرینی اسلام به اون دختران کافر بوده و بعد حتمی اگه رضایتی به قبول اسلام پیدا میکردند عملی بدون صیقه که حضرت علی فرموده هیچ اذتی بالاتر از نیست انجام نمیافته. پس ایشون مشغول دعوت به اسلام بودند.

ناشناس گفت...

ولي خداييش يه چيزو بايد اعتراف كرد اونهم حاضر جوابي و ماستمالي كردن موضوعات به صورت خارق العاده از طرف اين حكومت 0به اين جمله دقت كنيد:(سو تفاهم فرهنگي)اين كلمه به عقل جن هم نميرسه يكي نيست بگه آخه مردك اين يارو تو استخر مختلط چه غلطي ميكرد رفته بود براي اشاعه اسلام يا اونجا هم حفظ نظام ميكرد كه از اوجب واجبات است.