۱۳۹۰ دی ۲۴, شنبه

آقاي مهاجراني «نقاط خاكستري مالي» بيت رهبري را بشمارد!


به رغم ادعاي عجيب آقاي مهاجراني كه «حتي يك نقطه خاكستري در مسائل مالي رهبر سراغ ندارد»، اكنون هزاران «نقطه خاكستري» و «سياه» در بيت رهبر جمهوري اسلامي آشكار شده است!
به گزارش ليبراسيون و جرس (وابسته به آقاي مهاجراني)، محمود احمدي نژاد در برابر اصرار دستگاه قضايي براي تعقيب و استعفاي اسفنديار رحيم مشائي در ماجراي اختلاس سه هزارميلياردي اخير، از اسناد و مداركي خبر داده كه از اختلاس نجومي سيد مجتبي خامنه اي در اختيار دارد. رئيس جمهور كودتايي رقم اين اختلاس را «يك ميليارد و ششصد ميليون يورو» ذكر كرده و خواهان «برخورد مساوي» با مجتبي خامنه اي و مشائي شده است. به همين دليل پرونده اختلاس سه هزار ميليارد توماني نيز به محاق رفته است!
آقاي عطاءالله مهاجراني چند ماه قبل در اين سخنراني انتقادبرانگيز و جنجالي مدعي شده بود: «حتي يك نقطه خاكستري در زندگي خاندان خامنه اي سراغ ندارد»! حال بايد بعد از تبديل رقم اين اختلاس نجومي از يورو به ريال، آقاي مهاجراني تعداد صفرها و نقطه هاي خاكستري و سياه بيت رهبري را بشمارند! و اگر لازم ديدند بابت «پاك جلوه دادن» سيد علي خامنه اي و بيت رهبري از فساد مالي، از مردم ايران عذرخواهي كنند.

۶ نظر:

ali گفت...

دمت گرم آقای داد.عجب حافظه قوی داری.اون حرفا یادت مانده است.یک نامه به آقاي مهاجراني بنویس چه جوابی داره؟

ali گفت...

دمت گرم آقای داد.عجب حافظه قوی داری.اون حرفا یادت مانده است.یک نامه به آقاي مهاجراني بنویس چه جوابی داره؟

ناشناس گفت...

الحق که به نکته قابل توجهی اشاره کردید چرا که خود من نیز به این گفته آقای مهاجرانی تا قبل از حوادث 22 خرداد باور مند شده بودم

ژاله گفت...

بر پدر همشان لعنت.اینجوری ها هم نیست که احمدی نژاد خامنه ای را تهدید کند.او در حد این حرفها نیست.از اول هم معلوم بود دادگاه رسیدگی به اختلاس نمایشی است.مگر فقط همین چندماهه و همین مبالغ است اوه... 30 سال همین بوده. در ضمن همه افراد این رژیم اختلاس گر و قاتلند.نمونه اش بازار سیاه طلا و ارزی بود که قالیباف و چمران در شورای شهر دارند ولی چون از چاکران بیت هستند انگار نه انگار که .....

محمد گفت...

چه ملت خوبی هستیم! دارن تمام سرمایه های این ملت بدبخت رو از ایران خارج می کنند و ملت شریف و نجیب ایران تنها نظاره گر چپاول ثروت هایشان هستند! کجای دنیا می شود یک چنین ملت نجیبی را پیدا کرد جز ایران ؟!

فرهاد گفت...

متاسفانه به علت اختناق شدید و خودسانسوری در جامعه ما و از طرفی ضعف حافظه تاریخی این مسائل به وادی فراموشی سپرده میشود