۱۳۹۰ آذر ۱۷, پنجشنبه

اعتراف در برابر ديكتاتور!


آيت الله خامنه اي گفته است:« اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات، باید به اشتباهات خود اعتراف کنند!»

در صورتي كه همه مي دانيم هم «انتخابات» و هم «اصلاح طلبي» هر دو در حكومت اسلامي مُرده اند؛ ولي ما مي خواهيم داوطلبانه به اشتباهات خود، به عنوان «يك شهروند» اعتراف كنيم. اگر چه ما نه «اصلاح طلب» هستيم و نه مي خواهيم خداي ناكرده از روي جوي خون قربانيان انتخابات قبل عبور كنيم و نمي خواهيم هرگز در انتخابات فرمايشي شما شركت كنيم. فقط مي خواهيم كمي اعتراف كنيم!

آقاي خامنه اي!

 اگر طاقت شنيدن اعترافات ما را داريد، گوش كنيد:
اعتراف مي كنيم در مقابل سالهاي فرمانروايي شما، «سكوت نابجايي» كرده ايم. آن زماني كه شما را يك شبه «آيت الله» كردند و تاج مرجعيت تقليد شيعه را بر سرتان گذاشتند و بتديل به كاريكاتوري از «ولي امر مسلمين جهان» شديد، ما نبايد سكوت مي كرديم. بايد نسبت به شما انسانيت مي كرديم و با تشري، شما را از خواب خوش مستي و قدرت طلبي بيدار مي كرديم. نكرديم. اشتباه كرديم.

اعتراف مي كنيم كه كم كاري كرديم. وگرنه بايد در مقابل «نظريه شرك آلود ولايت فقيه» مي ايستاديم و با تكيه بر رأي ملت، از همان خرداد1376 سنگ بناي يك دموكراسي واقعي را در كشورمان مي گذاشتيم. ما، تك تك ما بايد مانع از رشد استبداد و ديكتاتوري در شما مي شديم و اعتراف مي كنيم كه كوتاهي كرديم. ما اعتراف مي كنيم «نظريه ولايت فقيه» را بايد با پيكر صاحب آن، آيت الله خميني به خاك مي سپرديم و در اين زمينه اعتراف مي كنيم كه كوتاهي كرديم.

اعتراف مي كنيم سكوتمان در مقابل شما از آغاز اشتباه بود؛ از آن وقتي كه آيت الله منتظري را در حصر كرديد. از آن وقتي كه فرمان قتلهاي زنجيره اي را داديد و مأموران شما، نخبگان ما را دشنه آجين كردند. آن وقتي كه در انتخابات و رأي مردم دست برديد، نبايد سكوت مي كرديم. وقتي در كار قواي سه گانه دخالت كرديد و تمام قدرت را از «رأي مردم» گرفتيد و در بيت تان متمركز نموديد، سكوت ما اشتباه بود. اما ديگر سكوت نمي كنيم.

اعتراف مي كنيم وقتي كه به فسادهاي حكومتي و دولتي دست زديد و مجرمان و فاسدان و دزدان را زير عباي خود پنهان كرديد، ما نبايد سكوت مي كرديم. در زماني كه به حبس بيگناهان و اعدامها و خيانت هايتان سرعت داديد، سكوت ما عين گناه بود.

باري! ما اعتراف مي كنيم كه سكوت و بي عملي ما، جسارت و گستاخي شما را براي يكه تازي و ظلم بيشتر كرده و اين روزها كشورمان را به ورطه هاي هولناك جنگ و نابودي مي برد. ما به بيشتر از اينها هم اعتراف خواهيم كرد و بالاتر اينكه، اشتباهات خودمان را به زودي جبران خواهيم كرد. نخواهيم گذاشت ديو قدرت طلبي شما و اطرافيان شما، ايران را به كام جنگ بكشاند.

اما راستي شما بگوييد كه چه زماني به اشتباهات خودتان اعتراف خواهيد كرد آقاي خامنه اي؟ و آيا مطمئن هستيد كه «وقت اعتراف كردن» و طلب بخشش هم برايتان باقي مي ماند؟ من كه بعيد مي دانم!

فيس بوك همگاني بابك داد

۳ نظر:

BabakDad گفت...

لينك بالاترين:
http://balatarin.com/permlink/2011/12/7/2830266

بهنام سبز گفت...

من هم اعتراف میکنم به اینکه گاهی از مبارزه برای رسیدن به آزادی خسته شده ام،اعتراف میکنم که گاهی ناامید شده ام،اعتراف میکنم که به تمامی برای بازپس گرفتن میهنم از چنگال خون آلود حاکمان تلاش نکرده ام.

ناشناس گفت...

اعتراف می کنیم که در خفا و جمع های خصوصی، اوستای نالیدن و بد و بیراه گفتن به دیکتاتوریم و در وقت عمل، اوستای دررفتن و بهونه تراشی کردن و روزمرهگی های زندگی رو دستاویزی برای جدی نبودن