۱۳۹۰ آبان ۲۸, شنبه

رجزخواني انصار حزب الله: «فقط يه انبارش تهران رو لرزوند؛ واي به حال تل آويو!»


حكايت ماجراجويي موشكي سپاه و فعاليتهاي مخفي اتمي ايران، حكايت توپخانه مشهور ميرزا آغاسي است. توپخانه اي كه گلوله توپ در آن گير كرد و به هنگام شليك منفجر شد و دهها تن از سربازان خودي را كشت!! ميرزا آغاسي كه اين فن آوري را ابداع كرده بود(!) در جواب اعتراض شاه وقت گفت:«شاهنشاها! اين توپخانه كه خوديها را چنين بيرحمانه لت و پار مي كند، ببينيد كه با دشمن چه ها خواهد كرد؟!»
حالا اين وسط، رجزخواني «انصار حزب الله» خنده دار و مضحك است كه پوستري را در تهران و در نمازهاي جمعه توزيع كرده اند كه ظاهرا" به دستور مقامات به سرعت جمع آوري شده اند! انصار حزب الله به سبك «ميرزا آغاسي» در اين پوستر نوشته اند:«يه انبارش تهران رو لرزوند! ببين اگه شبانه روز روي تل آويو بريزه، چي ميشه؟!»
خدايا كشورمان را از جهل رجزخوانان و از ناداني حاكمان و از طمع دشمنان و به خصوص از بي تفاوتي مردمان و كم كاري نخبگان مصون بدار! وگرنه در ميان حاكمان ما، ميرزا آغاسي ها كم نيستند كه مردم بيگناه را قرباني جهل و طمع و توجيهات خود كنند.
گفتگو: درباره احتمال حمله خارجي به ايران، مسائل روز و نقاط ضعف اپوزيسيون حكومت در گفتگويي با تلويزيون ايران ما (سركار خانم عاصمي) شركت داشتم. براي ديدن اين فيلم مي توانيد به اين آدرس برويد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

فوق العاده

ناشناس گفت...

درود بر انصار حزب الله همیشه قهرمان